A 2025-ös Honda Super Cub 125 váza és felfüggesztése

- · Az első villa és a hátsó lengéscsillapítók – jobb menetkomfort
- 17”-os első és hátsó kerekek
- Tárcsafék elöl, dobfék hátul
A vezetési élmény és a könnyű kezelhetőség mindig is a Super Cub legfőbb erőssége volt. Ezt a tulajdonságát máig megőrizte a Honda ikonja, holott az acél gerincvázban már igen erős, 124 cm3-s motor dolgozik. A merevség és a rugalmasság közötti egyensúlyt a villanyaknál és a motorbakoknál is optimalizálták, továbbá gumiágyakra ültették a kormányt és a nyerget, a lábtartókat pedig rezgéscsillapító gumibetétekkel egészítették ki.
A villaszög 26,5°, az utánfutás 71, a tengelytáv 1245 mm, a nedvestömeg 110 kg. A kiváló menettulajdonságok érdekében az első rugóutat 100, a hátsót 84 mm-ben határozták meg a tervezők, és 17”-os, öntött alumíniumfelniket választottak (mart ráffal és „küllőkkel”), hogy még stabilabb és precízebben kormányozható lehessen a Super Cub 125. Mindemellett 2022-re új rugókat társítottak ez első és a hátsó lengéscsillapítókhoz, így még jobb a menetkomfort.
A kerekeken 70/90 R17, illetve 80/90 R17 méretű abroncsok feszülnek, elöl 220 mm-es, kétdugattyús tárcsafék, hátul egykulcsos, 110 mm-es dobfék felel a lassításért.






















