A 2025-ös Honda Vision 110 váza és felfüggesztése

- Kistömegű Smart Architecture Frame (eSAF) vázszerkezet
- 100 kg-os menetkész tömeg
- 16”-os első és 14”-os hátsó kerék – kombinált fékrendszerrel CBS)
A korábbi acél csőváz helyett 2021 óta könnyebb, továbbfejlesztett Smart Architecture Frame vázszerkezet (eSAF) öleli körbe a Vision 110 erőforrását. A préselt acélelemekből, lézerhegesztéssel összeállított konstrukció ideális merevségű, tartós így nagyban növeli a stabilitást és javítja a kezelhetőséget, vagyis minden kritériumnak megfelel, amit csak támaszthatnak a robogók tulajdonosai – egyszerűen tökéletes városi közlekedésre.
A villaszög 26° 30′, az utánfutás 71 mm, míg a tengelytáv 1280 mm. Ráadásul a menetkész tömeg, tehát kereken 100 kg. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy rendkívül fürge és kezes a Vision 110, azaz a kezdő és a tapasztalt motorosoknak is eszményi választás.
Masszív első villáját úgy hangolták, hogy illeszkedjen a hátsó rugóstag beállításaihoz, öntött alumínium felnijein pedig továbbra is 80/90-16 M/C43P és 90/90-14 M/C46P méretű abroncsok feszülnek.
A 220 mm-es átmérőjű első tárcsa és a 130 mm-es hátsó dob között kombinált fékrendszer (CBS) osztja el a fékerőt, ezáltal biztonságosabbá válik a lassítás váratlan helyzetekben, vészfékezés közben is.














