A 2025-ös X-ADV erőforrása és elektronikája

25YM Honda X-ADV

  • Az elektronikus gázmarkolat 4 előre programozott menetüzemmódot kínál fel
  • A felhasználói üzemmód (USER) révén személyre szabható a modell
  • Kifinomultabb gázreakciók és 3 fokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC)

Hogy minden helyzetben ideális legyen a működés, elektronikus gázmarkolat, valamint három előre programozott és egy felhasználó által konfigurálható menetüzemmód áll a pilóta rendelkezésére. Az üzemmódok között a kormány bal oldalán elhelyezett kapcsolókonzollal választhat a pilóta.

  • STANDARD afféle hétköznapi, kiegyensúlyozott üzemmód, amelynél a teljesítményleadás (P), a motorfék (EB), a DCT és a kipörgésgátló (HSTC) is középállásba kerül, ugyanakkor az ABS maximális szinten áll.
  • SPORT üzemmódban agresszív a teljesítményleadás, erős a motorfék és maximális az ABS-érzékenység, de a HSTC csak a legszélsőségesebb esetben avatkozik be, a DCT pedig sportosan működik.
  • RAIN (eső) üzemmódban óvatos a teljesítményleadás és a motorfék, de maximális az ABS-, valamint a HSTC-érzékenység, és roppant lágy a DCT is.
  • GRAVEL (murva) üzemmódban magas szintű a teljesítményleadás és a motorfék, ellenben alacsony az ABS- és a HSTC-érzékenység, valamint speciális „murvabeállítással” dolgozik a DCT.
  • A felhasználói, azaz USER üzemmódban a teljesítményleadás és a motorfék alacsony, közepes és magas szintre állítható, míg a HSTC esetében e három opción felül a kikapcsolást is választhatja a motoros. Emellett a DCT öt üzemmódban használható.

A három szinten állítható HSTC igen kifinomult irányítást garantál, ugyanis az elektronikus gázmarkolat jelei alapján szabályozza a kerékre jutó nyomatékot. Az 1. és a 3. szintet optimalizálták a 2025-ös modellévre, hogy lágyabb legyen az erőleadás.

·         Az 1. szinten (Level 1.) minimális kipörgést enged a hátsó keréknek (pl. murván vagy sárban), méghozzá kevesebbet, mint az elődmodellnél.

·         2. szint: ez az alapbeállítás. Fokozza a tapadást, ezáltal magabiztossá teszi a pilótát átlagos időjárási és útviszonyok közepette.

·         3. szint: maximális tapadást garantál csúszós útfelületen.

A HSTC természetesen ki is kapcsolható.


Éppen egy esztendeje tiltotta le a márka további megismeréséről a látássérült autós szakértőket a Suzuki pr-osa

Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!