A 2026-os Hyundai Palisade

  • 2026-Hyundai-Palisade (1)
  • 2026-Hyundai-Palisade (16)
  • 2026-Hyundai-Palisade (17)
  • 2026-Hyundai-Palisade (18)
  • 2026-Hyundai-Palisade (19)
  • 2026-Hyundai-Palisade (20)
  • 2026-Hyundai-Palisade (21)
  • 2026-Hyundai-Palisade (22)
  • 2026-Hyundai-Palisade (23)
  • 2026-Hyundai-Palisade (24)
  • 2026-Hyundai-Palisade (25)
  • 2026-Hyundai-Palisade (26)
  • 2026-Hyundai-Palisade (27)
  • 2026-Hyundai-Palisade (15)
  • 2026-Hyundai-Palisade (14)
  • 2026-Hyundai-Palisade (2)
  • 2026-Hyundai-Palisade (3)
  • 2026-Hyundai-Palisade (4)
  • 2026-Hyundai-Palisade (5)
  • 2026-Hyundai-Palisade (6)
  • 2026-Hyundai-Palisade (7)
  • 2026-Hyundai-Palisade (8)
  • 2026-Hyundai-Palisade (9)
  • 2026-Hyundai-Palisade (10)
  • 2026-Hyundai-Palisade (11)
  • 2026-Hyundai-Palisade (12)
  • 2026-Hyundai-Palisade (13)
  • 2026-Hyundai-Palisade (28)

  • Koreában felfedték a 2026-os Hyundai Palisade specifikációit és árazását.
  • A SUV négyhengeres turbó- és hibrid hajtómű-opciókkal kapható, de V6 nélkül.
  • Az átalakított külső és belső felület jobban néz ki, mint a kimenő modell.

A Hyundai Palisade visszatért, bokszosabb és gyorsabb, mint valaha.

A 2026-os modellt nemrégiben hivatalosan részletezték Koreában, és a helyi motor felépítésének részleteit, valamint a megújult külső és belső új fényképeket öntötték. Ez az ICE-hajtású testvér az Ioniq 9-hez, és bár nem fogja megmenteni a bolygót nulla kibocsátással, valószínűleg csak olyan családok felett nyer, akiknek három sorra van szükségük, amely nem sikít “kisbuszt. ”

Az új Palisade hagyományos benzin- és hibrid változatban is kapható, mindkettőt kizárólag négyhengeres motor hajtja — ellentétben a korábbi szivárgásokkal, amelyek a lehetséges V6-ra utalnak. Az észak-amerikai verzió részletei egyelőre csomagolás alatt vannak.

Az új Palisade jelentős eltérést mutat elődjétől a formatervezés szempontjából, elfogadva a bokszolókat és a magasabb szintű megjelenéseket. A friss külsőt egy prémium kabin köti össze, amelyet csúcsminőségű bútorok inspiráltak. Ezen felül a Koreai-spec A modell kilencüléses, három soros konfigurációban kapható, egy kis extra üléssel a vezető és az utas között.

Hosszabb, tágasabb, több Range Rover-ish

A 2026-os Palisade minden irányban megnőtt, most 5 060 mm (199,2 hüvelyk) hosszúra vagy 65 mm-re (2,6 hüvelyk) hosszabb, mint a kimenő modell. Egyezik a a Hyundai teljesen elektromos Ioniq 9 méretei de ragaszkodik a jelenlegi unibody platform frissített verziójához. A szélesség most 1980 mm (78 hüvelyk), és a magasság 1,805 mm (71,1 hüvelyk).

A legjelentősebb szakasz azonban a tengelytávban van, amelynek mérete most 2970 mm (116,9 hüvelyk) vagy 70 mm (2,8 hüvelyk) hosszabb, mint korábban. A meghosszabbított arányok, rövidebb elülső túlnyúlással és hosszúkás hátsó részekkel kombinálva nagyon kedvezővé teszik a Palisade-t Range Rover-esque vibes. Hogy ez tisztelegés vagy utánzás, az Ön döntése.

Belül a Palisade prémium frissítést kapott, kevésbé hasonlít az átlagos Hyundai-hoz, és inkább egy Genesis-lite. A műszerfal kettős 12,3 hüvelykes kijelzővel rendelkezik, egyetlen ívelt panel alatt, fa díszítéssel, környezeti megvilágítással és sziget stílusú középső konzollal párosítva. A formatervezés határozottan felsõnek érzi magát, bár néhány érintés, például a Range Rover által ihletett kormánykerék és a Genesis-esque ajtófogantyúk, egyértelmûvé teszi, hogy a Hyundai liberálisan kölcsönözött saját és mások ’ játékkönyveitõl.

Ülésekhez a Hyundai hét, nyolc vagy kilenc ülés közül választhat három sorban. A kilencüléses változat, kizárólag Korea számára, egy kicsi, összecsukható első középső üléssel rendelkezik, amely középkonzolként is szolgál. Noha ez furcsának tűnhet, ez egy okos lépés, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy törvényesen használják a buszsávokat.

A hétüléses modell két különálló második sorának ülése erőteljes hajtogatással, csúszással, lehajtással és opcionális masszázsfunkciókkal rendelkezik, egy dönthető bejárási funkcióval, amely könnyebb hozzáférést biztosít a harmadik sorhoz. Ez utóbbi is előrecsúszhat, így a csomagtartó kapacitása legfeljebb 615 lt (21,7 köbméter) lehet. A vezető beállíthatja a második és harmadik sor üléseinek helyzetét és szögét az infotainment kijelzőn.

Hyundai a mérnökök prioritásként kezelték a menetminőséget és a zajt, a rezgést és a keménységet (NVH), javítva az üveg hangszigetelő képességét. Ezenkívül a Palisade az első Hyundai SUV, amely elektronikus vezérelt felfüggesztéssel (ECS) rendelkezik, amely érzékelőket és navigációs adatokat használ fel a hangmagasság és a hajlás mozgásának csökkentése érdekében. A biztonsági csomag fejlett járművezetői segítségnyújtási rendszerek (ADAS) széles skálájával büszkélkedhet.

Vágás és színbeállítások

Koreában a Hyundai Palisade-t kínálják ExkluzívPrestige, és kalligráfia burkolatok. A színpaletta tartalmazza az új Ecotronic Grey PearlÖntöttvasbarna gyöngyGalaxy Maroon Pearl, Robusztus smaragd gyöngy, és Clazzi kék gyöngy, a hagyományosabb mellett Abyss fekete gyöngy, krémes fehér gyöngy, és Csillogó ezüst fém. Ezek a külső lehetőségek párosulhatnak különféle belső kárpitozási lehetőségekkel, beleértve a fehér / haditengerészet, a szürke, a fekete és a barnás színt.

Viszlát Diesel, Hello Hybrid

Az új Hyundai Palisade megőrzi jelenlegi unibody platformjának továbbfejlesztett változatát, de a hajtómű felállás nagyon szükséges frissítést kap. Ezúttal a 3,8 literes V6 ki van kapcsolva, és a korábbi jelentések ellenére semmilyen hathengeres egységet nem említenek. Ehelyett a Hyundai kissé lyukasztott, turbófeltöltéssel ellátott, 2,5 literes négyhengeres motort kínál, 277 lóerővel (207 kW / 281 PS) és 422 Nm (311 lb-ft) nyomatékkal.

Ami a koreai dízel rajongókat illeti? Nos, itt az ideje, hogy öntsön egyet, amikor a Hyundai hivatalosan meghúzza a dugót. Nem mintha Észak-Amerika érdekelne, mivel a dízel opciót soha nem kínálták itt. Nem hagyhatja ki azt, ami még soha nem volt.

De ne aggódjon, mivel ezüst bélés van a hatékonysági majmok számára. A hibrid változat 330 lóerős (246 kW / 334 LE) marhahúst hoz az asztalhoz, miközben állítólagos vezetési távolságot kínál 1000 km-nél (621 mérföld), mind a turbó 2,5 literes négy edény, mind az egyetlen elektromos motor együttes erőfeszítéseinek köszönhetően, és egy 1,65 kWh-os lítium-ion akkumulátor. Ez elég lenyűgöző egy busz méretű SUV számára, és segíthet egy kicsit jobban érezni magát az összes úton lévő helynél.

Mi van Amerikában?

Észak-Amerikát illetően a Hyundai riválisa a Mazda CX-90-hez, a Honda Pilothoz és a Toyota Grand Highlanderhez, többek között, még nem hivatalosan részletezett. Valószínűleg azonban turbófeltöltéssel ellátott négyhengeres, valószínűleg hibrid és / vagy plug-in hibrid változatokkal.

Árkorlát Koreában

Koreában a Hyundai Palisade ₩43 830 000 ($ 30 300) és ₩60 340 000 ($ 41 700) között kerül, a burkolattól, az ülések elrendezésétől és az erőátviteltől függően. Ez drágábbá teszi, mint a kimenő modell, amelyet ₩38,96 – 54,91 millió ($ 27 100 – 38 200) között soroltak fel. A szállítás januárban kezdődik a gázüzemű modellnél, és 2025 közepén a hibridnél.

A hazai piacon történő bevezetése után a Hyundai Palisade várhatóan eléri az Egyesült Államokat márkakereskedések 2026MY-ként a következő év későbbi szakaszában.

carscoops


Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!