A 2027-es Toyota Corolla plug-in hibrid
- A Toyota új Corolla debütálhatja első plug-in hibridjét, kiegyensúlyozva a hatékonyságot és a praktikusságot.
- A motorháztető alatt új, 1,5 literes motort várunk, különböző elektromos állapotokban.
- A pletykák egy következő generációs GR Corolla-ra utalnak, 400 lóerős turbófeltöltéssel ellátott 2,0 literes motorral.
A Tesla Y modell 2024-ben várhatóan uralja a globális autóértékesítést, de olyan történelmi névtáblák, mint a Volkswagen Golf és Toyota Corolla továbbra is a sajátját tartják a világ számos piacán. A Toyota számára a hangsúly a kompakt szedán következő iterációjára váltott, a 13. generációs Corolla várhatóan 2026-ban debütál (valószínűleg 2027MY Észak-Amerikában), és magával hozza a plug-in hibrid (PHEV) erőátvitelt. opció.
Noha még nem láttuk a közutakon a közelgő Corolla-tesztelés prototípusait, Theophilus Chin digitális művész belépett az üresség kitöltésére. Rendezői bepillantást nyújtanak a következő generációs kompakt szedán megjelenésébe, kölcsönözve a modern stíluselemeket a Toyota merészebb mintáiból, ideértve a Crown Sport.
A következő generációs Corolla tartalmazhat Toyota aláírású kalapácsfejű elülső végét, hosszúkás fényszórókkal, karcsúbb ráccsal és sportos lökhárító bevitellel az élesebb és modernabb megjelenés érdekében. A hátsó rész körül ezek a vakolatok a korona által befolyásolt mintát javasolnak, amely teljes szélességű hátsó lámpákat és egy faragott csomagtérajtót mutat be. Noha az illusztrációk a hagyományos ajtófogantyúkkal ragaszkodnak, lehetséges, hogy a Toyota aerodinamikusabb lehetőséget választhat, figyelembe véve a C-HR útmutatásait.
Theophilus Chin nem ez az első alkalom, hogy a következő generációs Corolla-val lép fel. Korábbi, 2023-as renderelései támaszkodtak egy előkelőbb formatervezés felé. Mindenesetre a kompakt modell belseje valószínűleg előnyös lesz egy átalakított digitális pilótafülkéből, amely nagyobb infotainment kijelzővel és fokozott összeköttetéssel rendelkezik. A Toyota várhatóan csomagolja a Corolla-t legújabb fejlett járművezetői segédrendszereivel (ADAS), esetleg standard felszerelésként.
A frissített stílus alatt az új Corolla várhatóan a jelenlegi TNGA-C platform fejlődésén halad, amelyet olyan modellekkel osztanak meg, mint a C-HR, Corolla Cross és Prius. A legnagyobb változás? Plug-in hibrid hajtómű hozzáadása, amely elsőként jelenik meg a Corolla adattáblán.
ICE, HEV és PHEV opciók
szerint Legjobb autó, A Toyota közelgő 1,5 literes négyhengeres benzinmotorja a felállás szívét fogja szolgálni. Természetesen szívott formában azt állítják, hogy körülbelül 128 lóerőt (96 kW / 130 PS) termel, míg a turbófeltöltős változat akár 178 lóerőt (132 kW / 180 PS) képes leadni. Ez a motor valószínűleg mind a hagyományos belső égésű motor (ICE) változatában, mind az új öntöltő hibrid (HEV) beállításban szerepel. A PHEV konfiguráció várhatóan két villamos motort tartalmaz a jobb teljesítmény és hatékonyság érdekében.
GR Corolla komoly erővel?
Az egyik helyettesítő kártya a következő generációs Corolla számára az, hogy örökli-e a Toyota pletykált 2,0 literes négyhengeres hajtóműjét. Ez a motor állítólag az újjáéledésre irányult Celica, akár 400 lóerőt (298 kW / 406 PS) is képes előállítani. Ha ez megtörténik, nem nehéz elképzelni egy GR Corolla változatot, amelynek súlyos teljesítmény-hitelesítő adatai vannak —, bár a Toyota még nem erősített meg semmit.
Mikor számíthatunk az új Corolla-ra?
A jelenlegi 12. generációs Corolla 2018 óta van a piacon, enyhe arcmaszkkal 2022-ben érkezett. A régiótól függően a szedán egyedi stílusú, az amerikai specifikációjú változat a ferdehátúhoz hasonló sportosabb előlapon helyezkedik el.
Toyota a 13. generációs Corolla részleteit csomagolás alatt tartotta, de valószínűnek tűnik a 2026-os debütálás. Az új RAV4 közelgő felfedése ebben az évben később nyomokat kínálhat a Toyota szélesebb tervezési irányáról a következő modellhullámra.
Carscoops