A ’25-ös CMX500 Rebel stílusa és felszereltsége 

  • Alacsony, elnyújtott arányok – bobber stílusú, minimalista felfogásban
  • Az inverz, folyadékkristályos kijelző könnyebben leolvashatóvá vált erőteljes napsütésben
  • Még kényelmesebb lett a vezetőülés, a hátsó lábtartót és az utasülést könnyedén leszerelhetik tulajdonosok
  • A gyárilag Eredeti Honda Kiegészítőkkel felszerelt S kivitel továbbra is elérhető

A Rebel fejlesztési programját két szó határozta meg: egyszerű és nyers. Igen ám, de a kevésből nem könnyű sokat csinálni – a minimalista irányzat nehezen követhető, mikor minden egyes részletnek komoly jelentősége van. 

Persze a 2025-ös Rebel nem okoz csalódást: a széles gumi, az alacsony, elnyújtott, bobberes sziluett, a meredek szögben álló, 11,2 literes üzemanyagtartály és a széles, optimalizált elhelyezésű kormány igencsak ütőssé teszi az összhatást. Bárhonnan is nézzük az idomoktól megfosztott formatervet, egyedinek és szépnek hat. Egyszerűen ellenállhatatlan… 

Amit csak lehetett, feketébe öltöztettek az alkotók, ezzel még inkább kiemelve a Rebel különleges vonalvezetését és fényezését. Minden világítóegység LED, beleértve a múltidéző, kör alakú fényszórót, amit 175 mm átmérőjű, kompakt lencsével és présöntésű alumíniumkonzollal tettek látványosabbá a hondások. Az ultravékony, ovális hátsó lámpa, illetve rendszámtábla-világítás remekül passzol a Rebel alacsony építésmódjához, csak úgy, mint a négy – 55 mm átmérőjű – irányjelző. Utóbbiak közül az első kettő kör alakú helyzetjelzőt is magában foglal, így még látványosabb a modell. 

A vezetői környezet középpontjában kompakt, 100 mm átmérőjű, inverz, fehér háttérvilágítású LCD-műszeregység áll, amit ugyancsak átdolgoztak a 2025-ös évre. A váltófokozat-visszajelzővel és fogyasztásmérővel kiegészített egység a módosításoknak köszönhetően még könnyebben leolvasható ragyogó napsütésben, így jelentősen fokozza a használati értéket. Fejlett mivoltáról árulkodik, hogy az aktuális sebességfokozatot és a fogyasztást is mutatja. A gyújtáskapcsolót továbbra is az üzemanyagtartály bal oldalán találhatja a pilóta. 

Hogy a 2025-ös évben még kényelmesebb a nyereg, újfajta poliuretánhabból készül a párnázat. Az utas ülése, illetve lábtartója pillanatok alatt eltávolítható, könnyedén szóló géppé alakítható tehát a CMX500, és a kiegészítők széles választéka is elismerésre méltó. Aki szeretné személyre szabni motorját, többek között csomagtartó konzolt, háttámlát, tankpadot, valamint műszálas és bőr oldaltáskát rendelhet, méghozzá kimagasló gyári minőségben. 

A 2025-ben is elérhető S modellváltozatot olyan tételek varázsolják szebbé, mint a szélvédővel felszerelt fejidom, a retró teleszkópborítás és -gumiharmonika, a bronzszínű kerékgarnitúra, valamint a gyémántalakú steppeléssel látványosabbá tett üléskárpit. 

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!