A 602 LE-s Lamborghini Huracan Sterrato Crossover 162 mph-ra korlátozódik, de nem aszfaltozott utakon

A Lamborghini a szuperautók földnyomát tűzte ki a Sterratoval, egy felemelt, felpumpált Huracánnal, amely szerint a középmotoros kétülésesek szórakoztatóak lehetnek mind az úton, mind a terepen.

Valószínűleg láttad már a kedvcsináló videókat és a nem titkolt képeket, így már tudod, hogyan néz ki a Sterrato. De most a Lamborghini végre megadta nekünk azt a műszaki részletet, amivel hozzá kell férnünk, így láthatjuk, mennyi SUV-anyag van a Sterrato vitathatatlan terepstílusához.

Tehát vágjunk is bele: a menetmagasság 1,7 hüvelykes (44 mm) növelése nem lesz elég ahhoz, hogy a Sterratót valamiféle Jeep Wrangler riválissá változtassa a durva körülmények között. A Lamborghini nem közöl tényleges teljes hasmagasság számot (becsléseink szerint körülbelül 6,7-7 hüvelyk / 170-180 mm max), de valószínűleg valamivel nagyobb a hasmagassága, mint az átlagos szedán, és a Moab nem volt pontosan összerakva a Hyundai Elantrákkal. egy hétvégén ellenőriztük utoljára.

Úgy tűnik, ez is egy fix 1,7 hüvelykes. Nincs funkció a menetmagasság további beállítására, mint az új Porsche 911 Dakar esetében, amely a VW-csoport globális feltárásában a Lambo előtt ugrott, kétségtelenül az olasz bosszúságára. De az extra friss levegő az autó padlója és a föld padlója között lehetővé teszi, hogy a Sterrato legalább egy kicsit távolabb kerüljön a fekete cuccoktól, emellett praktikusabbá és jellegzetesebbé teszi a várost, és valljuk be, itt vannak ezek a dolgok. élőben lesz.

Olvasni, hogy piszkos legyen?

De ez nem minden a pózról szól. A Lamborghini valódi engedményeket tett a piszkosulni vágyó sofőrök számára. Az alváz alumínium védelmet kapott, a küszöbök megerősítettek, a 19 hüvelykes Bridgestone Dueler AT002 abroncsok (elöl 235-ös, hátul 285-ös) kavicson és aszfalton is használhatók. A futásteljesítményű technológiát is alkalmazzák, amely lehetővé teszi az autó 80 km-es megtételét 80 km/órás sebességgel nulla légnyomás mellett.

Az LDVI vezetési mód választó egy új Rally vezetési módot is kapott az alacsony tapadású helyzetekhez, és a Lamborghini szerint a tetőre szerelt légzőcső tisztább levegőt biztosít a poros pályákon. Ez is nagyon klassznak tűnik, csakúgy, mint a felcsavarozható kerékív-hosszabbítások, amelyek elöl és hátul 1,2 hüvelykes (30 mm) és 1,3 hüvelyk (34 mm) által megfeszített nyomokat fednek le, a lökhárítóra szerelt menetjelző lámpák és a tetősínek, amelyek segítenek abban, hogy a Sterrato majdnem akkora jelenlétet biztosítson, mint a pályafókuszú STO.

Teljesítményadatok

Ahol a Sterrato nem tud megegyezni az STO-val, az a teljesítményben van. A hátsókerék-hajtású STO, az enyhébb (szintén RWD) Tecnica testvére és a hagyományos összkerékhajtású Huracan Evo 631 LE-t (640 LE) ad le 5,2 literes V10-eseikből, de a Sterrato ugyanezt a 602 LE-t (610 LE) ), mint a belépő szintű hátsókerék-hajtású Evo. A 417 lb-ft (565 Nm) névleges nyomaték eközben megegyezik az STO-val és a Tecnicával, de elmarad az AWD Evo 600 Nm-étől, amely 106 fonttal (48 kg-mal) kevesebb, mint a 3241-es. lbs (1470 kg) Sterrato.

Így nem meglepő, hogy a crossover 3,4 másodperces nulla és 100 km/h közötti sebessége 0,2-0,4 másodperccel lassabb minden más Huracánnál, kivéve a hátsókerék-hajtású Spydert, amelynek 3,5 másodpercre van szüksége. És végül még ez is megelőzi a Sterratót. A Porsche 911 Dakarjához hasonlóan a Sterrato is elektronikusan ivartalanított a felső végén, jelen esetben 260 km/h-ra, míg a Huracan család többi tagja 322 km/h-ra képes.

Mindazonáltal ezek a számok és a szívó V10 csodálatos, hangtalan jajgatása, miközben a 8000-es fordulatszám túloldalára kanyarodik, minden bizonnyal elegendőek lesznek a pulzusszám felpörgetéséhez, amit az Apple Watch felhasználók tech órájuk csatlakoztatásával figyelhetnek. a Sterrato fedélzeti telemetriai rendszeréhez. Az intelligens csatlakoztathatóság további példái közé tartozik az Amazon Alexa használatával a világítás, a szórakoztatás és a klímaszabályozás beállítása, valamint a sebesség távfelügyelete a Lamborghini Unica alkalmazáson keresztül, feltehetően ha kölcsönadta az autót 17 éves fiának, és szeretné ellenőrizze, hogy viselkedik-e.

Mi a helyzet a belsővel?

A Lamborghini nem adott ki belső képeket, de megemlíti a különleges Alcantara Verde Sterrato kárpitozást, az érintőképernyő új grafikáját és egy csomó off-road témájú digitális mérőeszközt, beleértve az iránytűt, a kormányszög-jelzőt és a dőlés- és dőlésmérővel ellátott dőlésmérőt. . Ami persze nevetséges. De mióta foglalkozik a Lamborghinivel az értelmességgel? A Sterrato szemet gyönyörködtető és ellentmondásos, és minden bizonnyal lázadás lesz, ezen az alapon pedig teljesen logikus márkabővítés.

De egy márkabővítés, amelynek még nincs ára. Az alap RWD Evo jelenleg valamivel több, mint 215 000 dollárba kerül, míg az összkerékhajtású Evo Spyder valamivel 300 000 dollár alá kerül. De ha a Lamborghini a Sterrato-t az STO-val egyenértékűként állítja be, akkor egy 328 000 dolláros matricára gondolhatunk. A Lamborghini azonban csak 1499 darabot fog gyártani 2023 februárjától, tehát bármibe kerül, gyorsan eladják.

Mi a véleményed a Sterato-ról? Az eddigi legjobb Huracan, vagy csak egy cinikus marketinggyakorlat, hogy még egy futásteljesítményt kicsikarjunk a tizedik születésnapjához közeledő szuperautóból? Hagyjon megjegyzést, és tudassa velünk.