A Bentley a jövedelmezőség hatodik egymást követő évét prognosztizálja

- A telephelybe történő beruházás és az átalakítás az akkumulátorral működtetett elektromos járművek (BEV) új szerelővezetékén belül folytatódik
- A működési eredmény eléri a €373 milliót, ez a negyedik egymást követő év magas jövedelmezősége és a vállalat 105 éves történetének negyedik legjobbja, az értékesítés 14,1 százalékos megtérülését az előzetes termékbefektetések befolyásolták.
- Autónkénti rekordbevétel 10% -kal növekszik két év alatt a származékos termékek magasabb összetétele és az ügyfelek egyre növekvő személyre szabása révén; 70% -uk tartalmaz egy Mulliner testreszabott opciót






A Bentley Motors megalapozza új BEV összeszerelő vonalát, amely a Pyms Lane telephelyének legrégebbi épületében található, miközben bejelenti hatodik egymást követő jövedelmezőségi évét, rekordszintű személyre szabással. Mindkettő elősegíti a rekord helyszíni beruházások önfinanszírozását, hangsúlyozva az Egyesült Királyság gyártásának hosszú távú elkötelezettségét, mivel a Bentley 2027-ben készül előkészíteni első BEV-jét a piacon.
A helyszíni beruházási kiadások kiegyensúlyozása, a személyre szabás rekordszintje – az ügyfelek 70% -a választotta a Mulliner testreszabott opciót – az autónkénti legmagasabb bevételt eredményezte, az elmúlt két évben 10% -kal növekedett. Ez €2,648 milliárd bevételt és €373 millió működési nyereséget eredményezett. Az autóiparban az egyik legjobb 14,1% -os – -os hozam – tükrözte a jövőbeli termékek előzetes kiadásait és az életciklus-hatások miatt tervezett csökkentett mennyiségeket.
A Bentley legújabb pénzügyi teljesítménye támogatja a vállalat iparágvezető Beyond100 + stratégiáját, mivel arra törekszik, hogy önfinanszírozza azon törekvését, hogy 2035-ig kizárólag elektromos legyen, és évente új hibrid vagy elektromos modellt vezessen be a következő évtizedre.
2024 az átmenet éve volt a Bentley márkameghatározó Continental GT modellje számára. A harmadik generáció helyet adott a negyedik jelentésnek, azaz a W12 motor gyártásának vége Crewe-ben és az összes új, ultra-teljesítményű V8 hibrid hajtómű bevezetése. Ezt az év vége felé a Flying Spur négy ajtós szedánban is bevezették. Mindkettőt eredetileg magasan elhelyezett Speed és Mulliner származékokban indították. Az alacsonyabb teljesítményű származékok 2025-ben következnek be.
Az eredményeket kommentálva, Dr. Frank-Steffen Walliser, a Bentley Motors elnöke és vezérigazgatója elmondta:
“A tavalyi év mérföldkő volt az átalakulásunkban, amikor felkészülünk az elektromos jövőnkre. Olyan szintre fektetünk be, amelyet még soha nem láttak a Bentley-nél, mivel nemcsak forradalmasítjuk a termékciklus-tervünket, hanem átalakítunk egy 85 éves telephelyet is az elektrifikáció új korszakává. Ezek a kritikus alapok, amelyek felépítik hosszú távú fenntarthatóságunkat és sikerünket. ”
“A 2024-es globális kihívások és a négy modellsorunk közül három elfogyása és helyettesítése ellenére az elmúlt évtized vége felé bevezetett pénzügyi ellenálló képességi intézkedések biztosítják a következetes jövedelmezőség hatodik évét.”
“Várakozással tekintve 2025-re, természetesen továbbra is navigálunk a nehéz globális piaci körülmények között, és fenntartjuk az ingatag politikai és gazdasági környezetet, bár az értékesítés erőssége erős. Elértük az autónkénti rekordszintű bevételt, egy kiegyensúlyozott exportstratégiát és egyértelmű struktúrát a személyre szabás maximalizálása érdekében. Ez az új plug-in hibrid Continental GT és Flying Spur modellek teljes rendelkezésre állásának köszönhetően nagy optimizmust ad nekünk, és jelentős, pozitív hatással lesz a megrendelés bankjára és az értékesítésre, amint az egész évben folytatjuk. ”
Megerősítve a Bentley hosszú távú elkötelezettségét a Crewe iránt, ma folytatódik a munka a luxusmárka szén-semleges Pyms Lane gyárában és a márka előkészületeiben a BEV gyártásához. Az építkezés ma megkezdte a telephely legrégebbi épületének, az A1 átalakítását, hogy a jövőbeni BEV összeszerelő vonal legyen.
Az új létesítmények célja új referenciaérték meghatározása a következő generációs, digitális, rugalmas és nagy értékű gyártási műveletek során. Ez követi a legmodernebb Minőségi és Indítási Kiválósági Központ és egy új Paint Shop megnyitását, amely az ügyfelek számára közel 100 egyedi színű kibővített festékszínt kínál, és ez év végén befejeződik. Ezek a beruházások konszolidálják a Bentley hosszú távú elkötelezettségét a Beyond100 + stratégiája és az Egyesült Királyság gyártása mellett az elkövetkező generációk számára.
Történelmi hatéves teljesítmény
ÉV | BEVÉTEL (€) | MŰKÖDÉS (€) | VISSZATÉRÉS ELADÁSOKON (%) |
---|---|---|---|
2024 | 2,648 milliárd (-10%) | 373 millió (-37%) | 14.1 |
2023 | 2,938 milliárd (-13%) | 589 millió (-17%) | 20.1 |
2022 | 3,384 milliárd (+ 19%) | 708 millió (+ 82%) | 20.9 |
2021 | 2,845 milliárd (+ 39%) | 389 millió (+ 1845%) | 13.7 |
2020 | 2,049 milliárd (-2%) | 20 millió (-69%) | 1 |
2019 | 2,092 milliárd (+ 35%) | 65 millió (+ 123%) | 3.1 |