A Bentley a jövedelmezőség hatodik egymást követő évét prognosztizálja

  • A telephelybe történő beruházás és az átalakítás az akkumulátorral működtetett elektromos járművek (BEV) új szerelővezetékén belül folytatódik 
  • A működési eredmény eléri a €373 milliót, ez a negyedik egymást követő év magas jövedelmezősége és a vállalat 105 éves történetének negyedik legjobbja, az értékesítés 14,1 százalékos megtérülését az előzetes termékbefektetések befolyásolták. 
  • Autónkénti rekordbevétel 10% -kal növekszik két év alatt a származékos termékek magasabb összetétele és az ügyfelek egyre növekvő személyre szabása révén; 70% -uk tartalmaz egy Mulliner testreszabott opciót

A Bentley Motors megalapozza új BEV összeszerelő vonalát, amely a Pyms Lane telephelyének legrégebbi épületében található, miközben bejelenti hatodik egymást követő jövedelmezőségi évét, rekordszintű személyre szabással. Mindkettő elősegíti a rekord helyszíni beruházások önfinanszírozását, hangsúlyozva az Egyesült Királyság gyártásának hosszú távú elkötelezettségét, mivel a Bentley 2027-ben készül előkészíteni első BEV-jét a piacon.    



A helyszíni beruházási kiadások kiegyensúlyozása, a személyre szabás rekordszintje – az ügyfelek 70% -a választotta a Mulliner testreszabott opciót – az autónkénti legmagasabb bevételt eredményezte, az elmúlt két évben 10% -kal növekedett. Ez €2,648 milliárd bevételt és €373 millió működési nyereséget eredményezett. Az autóiparban az egyik legjobb 14,1% -os – -os hozam – tükrözte a jövőbeli termékek előzetes kiadásait és az életciklus-hatások miatt tervezett csökkentett mennyiségeket.     



A Bentley legújabb pénzügyi teljesítménye támogatja a vállalat iparágvezető Beyond100 + stratégiáját, mivel arra törekszik, hogy önfinanszírozza azon törekvését, hogy 2035-ig kizárólag elektromos legyen, és évente új hibrid vagy elektromos modellt vezessen be a következő évtizedre.



2024 az átmenet éve volt a Bentley márkameghatározó Continental GT modellje számára.  A harmadik generáció helyet adott a negyedik jelentésnek, azaz a W12 motor gyártásának vége Crewe-ben és az összes új, ultra-teljesítményű V8 hibrid hajtómű bevezetése. Ezt az év vége felé a Flying Spur négy ajtós szedánban is bevezették. Mindkettőt eredetileg magasan elhelyezett Speed és Mulliner származékokban indították. Az alacsonyabb teljesítményű származékok 2025-ben következnek be. 



Az eredményeket kommentálva, Dr. Frank-Steffen Walliser, a Bentley Motors elnöke és vezérigazgatója elmondta:    



“A tavalyi év mérföldkő volt az átalakulásunkban, amikor felkészülünk az elektromos jövőnkre. Olyan szintre fektetünk be, amelyet még soha nem láttak a Bentley-nél, mivel nemcsak forradalmasítjuk a termékciklus-tervünket, hanem átalakítunk egy 85 éves telephelyet is az elektrifikáció új korszakává. Ezek a kritikus alapok, amelyek felépítik hosszú távú fenntarthatóságunkat és sikerünket.  ”  



“A 2024-es globális kihívások és a négy modellsorunk közül három elfogyása és helyettesítése ellenére az elmúlt évtized vége felé bevezetett pénzügyi ellenálló képességi intézkedések biztosítják a következetes jövedelmezőség hatodik évét.”



“Várakozással tekintve 2025-re, természetesen továbbra is navigálunk a nehéz globális piaci körülmények között, és fenntartjuk az ingatag politikai és gazdasági környezetet, bár az értékesítés erőssége erős. Elértük az autónkénti rekordszintű bevételt, egy kiegyensúlyozott exportstratégiát és egyértelmű struktúrát a személyre szabás maximalizálása érdekében. Ez az új plug-in hibrid Continental GT és Flying Spur modellek teljes rendelkezésre állásának köszönhetően nagy optimizmust ad nekünk, és jelentős, pozitív hatással lesz a megrendelés bankjára és az értékesítésre, amint az egész évben folytatjuk. ”    



Megerősítve a Bentley hosszú távú elkötelezettségét a Crewe iránt, ma folytatódik a munka a luxusmárka szén-semleges Pyms Lane gyárában és a márka előkészületeiben a BEV gyártásához. Az építkezés ma megkezdte a telephely legrégebbi épületének, az A1 átalakítását, hogy a jövőbeni BEV összeszerelő vonal legyen.    



Az új létesítmények célja új referenciaérték meghatározása a következő generációs, digitális, rugalmas és nagy értékű gyártási műveletek során. Ez követi a legmodernebb Minőségi és Indítási Kiválósági Központ és egy új Paint Shop megnyitását, amely az ügyfelek számára közel 100 egyedi színű kibővített festékszínt kínál, és ez év végén befejeződik. Ezek a beruházások konszolidálják a Bentley hosszú távú elkötelezettségét a Beyond100 + stratégiája és az Egyesült Királyság gyártása mellett az elkövetkező generációk számára.



Történelmi hatéves teljesítmény
 

ÉVBEVÉTEL (€)MŰKÖDÉS (€)VISSZATÉRÉS ELADÁSOKON (%)
20242,648 milliárd (-10%)373 millió (-37%)14.1
20232,938 milliárd (-13%)589 millió (-17%)20.1
20223,384 milliárd (+ 19%)708 millió (+ 82%)20.9
20212,845 milliárd (+ 39%)389 millió (+ 1845%)13.7
20202,049 milliárd (-2%)20 millió (-69%)1
20192,092 milliárd (+ 35%)65 millió (+ 123%)3.1

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!