Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Bizzarrini az 5300 GT Corsa Revival újdonságát követi a teljesen új V12 Giotto Hypercar segítségével

Posted on 2023.02.02.2023.02.02. By Google Fordító

Az újjászületett Bizzarrini cég nyomon követi a tavalyi 5300 GT Revival egy teljesen új V12 hiperkocsival.

Giotto-nak hívják Giotto Bizzarrini, a nyomvonalas mérnök után, aki segített olyan autók létrehozásában, mint a Ferrari 250 GT SWB és a 250 GTO, és megtervezte a Lamborghini ikonikus V12 motorját, mielőtt létrehozta a saját nevét viselő céget. De míg az 5300 GT Revival az eredeti cég 1960-as évekbeli versenyzőjének szoros példánya volt, amelynek célja az emberek emlékeztetése, hogy miért számít a Bizzarrini név, utódja azt akarja, hogy összehasonlítsák a modern hiperkarokkal, mint például a Pagani Utopia.

Van azonban egy fő kapcsolat a régi időkkel. Az új autó szén-dioxid-karosszériáját Giorgietto Giugiaro tervezte, aki fiával, Fabrizio-val együtt dolgozott. Giugiaro nagy szerepet játszott az 5300 GT megjelenésében, miközben fiatalemberként dolgozott a Bertone-ban 60 évvel ezelőtt.

Giugiaro azt állítja, hogy “ létrehozott valamit, amely felismerhetően Bizzarrini és teljesen releváns e dédelgetett olasz márka teljesen új korszakában. ” Bárki, aki nem ismeri a kapcsolatot, azt gondolja, hogy ez egyszerűen sportos megjelenésű modern hiperkocsi, ám ezek a vízszintes orrlyukak, amelyek pár LED-es fényszórót tartalmaznak, nyilvánvalóan bólintanak 1960-as évek őse, és a sajtóközlemény egy körbefutó hátsó képernyőre és a kúpos, könnycsepp farokra utal, amelyeket a mellékelt megjelenített képek maroknyi része nem mutat egyértelműen.

Bizzarrini szerint az év későbbi szakaszában teljesebb műszaki információkat fog közzétenni, de megerősíti, hogy a Giotto természetesen szívott V12 motorral rendelkezik, amely megfelel a kibocsátási előírásoknak, és egy nyolcfokozatú kettős tengelykapcsoló-átvitelhez van illesztve. Nincs munka annak eldöntésében, hogy az autó bármilyen hibrid segítséget nyújt-e a kibocsátási célok eléréséhez. A hajtáslánc fejlesztését és az autó többi részét a Bizzarrini műszaki vezérigazgatója, Chris Porritt felügyeli, aki szolgált idő az Aston Martin-nál, Tesla és Rimac.

“ Nagyon világos elképzelésünk van a Giotto-ról, amelyet végül az határoz meg, hogy miként érzi magát a sofőr, ” Porritt szerint, hozzátéve, hogy csapata “ úgy dönt, hogy nem a gyorsulási időket vagy a körrekordokat üldözi, hanem olyan autót fejleszt ki, amely vonzza azokat a tapasztalt járművezetőket, akik tisztaságot, hitelességet és ritkaságot keresnek. Ez vokális és érzelmi, mechanikus és tapintható. ”

A prototípusok tesztelése csak 2024-ben kezdődik, de többet fogunk hallani a Giotto-ról ebben az évben később, feltehetően beleértve azt is, hogy mennyit fizet (, és $ 2,5 millió felfelé gondolunk, sorban Pagani utópiai áraival) és hány cég tervez építeni. Bármi legyen is ez a szám, lényegesen nagyobb mennyiségben fog építeni, mint az 5300 GT Revival 24 példája, amelyet a Bizzarini épített a társaság tevékenységének elindításához, mielőtt a modern hiperkocsi eladása.

“ Az 5300 GT Corsa Revival bevezetés volt a Bizzarrini zseni világába, ám a Giotto exkluzív szuperautó-gyártóként a jövőnk középpontjában áll,” mondta Ian Fenton, a cég vezérigazgatója. “ Ez egy 10 éves stratégia szívét képezi, amely további változatokat és több Revival modellt fog látni a Bizzarrini-tól, miközben határozottan elhelyezi ezt a történelmi és tisztelt nevet a legjobb teljesítményű márkák között a világon. ”

Bemutató, Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:5300 GT Corsa Revival, 5300 GT Reviva, Bizzarrini, V12 Giotto Hypercar

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Bridgestone EMIA a világ legzöldebb vállalatai között
Next Post: Az AutoWallishoz került a Nelson flottakezelési üzletága

Kapcsolódó cikkek

  • Igazi autólegendákhoz kezdi meg újra az alkatrészek gyártását a Toyota Ctrl+C - Ctrl+V
  • Megkezdődött az új Peugeot 308 forgalmazása Magyarországon Ctrl+C - Ctrl+V
  • Baleset miatt hat kilométeres a torlódás az M0-s autóúton a hárosi Duna-hídnál Hírek
  • BMW R 18 Roar Bemutató
  • Mi lenne, ha az autómárkák VR szemüvegeket is gyártanának? Bemutató
  • Az i-Cell átadta az üzemanyag kontrolling- és flottamenedzsment rendszert a Volánbusznak Hírek

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Újra a Bosch a legsportosabb hazai cég
  • Így teheti hatékonyabbá a mobilkommunikáció és az 5G az energiaszolgáltatókat és a közműveket
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT