A BMW Group értékesítési növekedéssel indította az újévet
A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban
A számos piacon jelenlévő gazdasági nehézségek ismeretében a BMW Group tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi.
2019 januárjában a vállalatcsoport elsőszámú piaca Kína volt, ahol az átfogó termékpaletta tagjai iránt 15,5 százalékkal magasabb érdeklődés mutatkozott. Szám szerint ez 63 135 darab új autóban volt tetten érhető. A kimagasló értékesítési fejlődés hátterében többek között az új BMW 5-ös sorozat és a tavaly nyár óta helyben készülő, új BMW X3 teljes elérhetősége áll. Amint az várható volt, a meghatározó modellek generációváltása az Egyesült Államokban némi eladási visszaesést eredményezett: a BMW Group második legnagyobb piacán idén januárban 6,3 százalékkal kevesebb, 20 559 darab új BMW és MINI modell talált gazdára. Európában több piacon is gazdasági nehézségek akadályozzák a vállalatcsoport töretlen értékesítési lendületét.
2019. január | Egy évvel ezelőtthöz képest | |
Európa | 63 696 | -2,1% |
Németország* | 22 956 | -6,8% |
Nagy-Britannia | 10 399 | +4,0% |
Ázsia | 75 881 | +6,7% |
Kína | 63 135 | +15,5% |
Japán | 3 026 | -16,6% |
Amerikai kontinens | 26 786 | -6,2% |
Egyesült Államok | 20 559 | -6,3% |
Latin-Amerika | 3 815 | -0,9% |
A BMW Group értékesítési eredményei 2019-ben
2019. január | Egy évvel ezelőtthöz képest | |
BMW Group autók | 170 463 | +0,5% |
BMW | 149 616 | +0,8% |
MINI | 20 575 | -1,7% |
Hálózatról tölthető** | 7 234 | +1,4% |
BMW Motorrad | 8 578 | +1,5% |
*Előzetes értékek
**A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompaktot, a vadonatúj BMW i3s modellt, a BMW i8 Coupé és a BMW i8 Roadster modellpárost, a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt MINI Cooper S E Countryman ALL4 modellt és a BMW iPerformance paletta tagjait egyesítő, hálózatról tölthető portfólió