A BMW Group értékesítési növekedéssel indította az újévet

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

A számos piacon jelenlévő gazdasági nehézségek ismeretében a BMW Group tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi.

2019 januárjában a vállalatcsoport elsőszámú piaca Kína volt, ahol az átfogó termékpaletta tagjai iránt 15,5 százalékkal magasabb érdeklődés mutatkozott. Szám szerint ez 63 135 darab új autóban volt tetten érhető. A kimagasló értékesítési fejlődés hátterében többek között az új BMW 5-ös sorozat és a tavaly nyár óta helyben készülő, új BMW X3 teljes elérhetősége áll. Amint az várható volt, a meghatározó modellek generációváltása az Egyesült Államokban némi eladási visszaesést eredményezett: a BMW Group második legnagyobb piacán idén januárban 6,3 százalékkal kevesebb, 20 559 darab új BMW és MINI modell talált gazdára. Európában több piacon is gazdasági nehézségek akadályozzák a vállalatcsoport töretlen értékesítési lendületét.

2019. januárEgy évvel ezelőtthöz képest
Európa63 696-2,1%
Németország*22 956-6,8%
Nagy-Britannia10 399+4,0%
Ázsia75 881+6,7%
Kína63 135+15,5%
Japán3 026-16,6%
Amerikai kontinens26 786-6,2%
Egyesült Államok20 559-6,3%
Latin-Amerika3 815-0,9%

A BMW Group értékesítési eredményei 2019-ben

2019. januárEgy évvel ezelőtthöz képest
BMW Group autók170 463+0,5%
BMW149 616+0,8%
MINI20 575-1,7%
Hálózatról tölthető**7 234+1,4%
BMW Motorrad8 578+1,5%

*Előzetes értékek

**A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompaktot, a vadonatúj BMW i3s modellt, a BMW i8 Coupé és a BMW i8 Roadster modellpárost, a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt MINI Cooper S E Countryman ALL4 modellt és a BMW iPerformance paletta tagjait egyesítő, hálózatról tölthető portfólió