A BMW idén novemberben minden eddiginél több hálózatról tölthető autót értékesített

A BMW és a MINI értékesítési eredményei a főbb régiókban

A BMW Group idén novemberben tovább növelte eladásait olyan kulcsfontosságú piacain, mint például az Egyesült Államok (+7,6%) és Kína (+12,1%). Németországban ez idő alatt 28 833 vadonatúj BMW és MINI talált gazdára, amely a tavalyi november tükrében 2,9 százalékos csökkenés. A január és november közötti időszakra vetítve azonban hazai piacán a BMW Group 3,0 százalékos abszolút gyarapodást könyvelhetett el, amely szám szerint 298 526 darab új autót jelent.

A BMW Group a rendkívül kiélezett piaci verseny és a gazdasági nehézségek ellenére is enyhe mértékű, ám pozitív értékesítési növekedést vár a 2019-es évtől. A vállalatcsoport mindeközben tovább folytatja profitorientált stratégiáját, amely a nyereséges működést az értékesítési mennyiség elé helyezi.

A BMW és a MINI globális értékesítési eredményeinek összefoglaló táblázata

 2019. novemberEgy évvel ezelőtthöz képest2019. január – novemberEgy évvel ezelőtthöz képest
Európa91 457-5,1%985 749-1,4%
Németország*28 833-2,9%298 526+3,0%
Nagy-Britannia17 597-1,2%210 594-2,6%
Ázsia87 445+9,2%844 976+6,9%
Kína68 366+12,1%655 783+13,6%
Japán5 241-29,0%64 435-7,1%
Amerikai kontinens42 407+3,4%412 837+0,4%
Egyesült Államok34 280+7,6%322 862+1,7%
Latin-Amerika4 427-8,8%49 008-1,5%

A BMW Group értékesítési eredményei 2019 első tizenegy hónapjában

 2019. novemberEgy évvel ezelőtthöz képest2019. január – novemberEgy évvel ezelőtthöz képest
BMW Group autók225 662+1,4%2 296 174+1,7%
BMW194 690+2,9%1 972 394+2,4%
MINI30 509-6,8%319 125-2,7%
Hálózatról tölthető**17 480+18,4%128 214+2,3%
BMW Motorrad11 791-4,4%161 368+6,0%

*Előzetes értékek

**A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompaktot, a vadonatúj BMW i3s modellt, a BMW i8 Coupé és a BMW i8 Roadster modellpárost, a plug-in hibrid hajtáslánccal felszerelt MINI Cooper S E Countryman ALL4 modellt és a BMW iPerformance paletta tagjait egyesítő, hálózatról tölthető portfólió