A BMW i8 „sikertörténete”
A jövőbe mutató formanyelv és a hosszú távon fenntartható vezetési élmény úttörőjeként ismert modellpáros sorozatgyártása a végéhez közeledik. A BMW i8 Coupé és a BMW i8 Roadster a világ legsikeresebb hálózatról tölthető sportautójaként vonul be a történelembe.
A BMW legendás sportautóit őrző „Hírességek csarnoka” újabb modellel bővül: hat éven át tartó piaci pályafutása után a BMW i8 sorozatgyártása véget ér. A BMW i8 Coupé (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 1,8 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,0 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 42 gramm / km) és a BMW i8 Roadster (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 2,0 liter / 100 km; kombinált energiafogyasztás: 14,5 kWh / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 46 gramm / km) örökre a müncheni központú vállalatcsoport történetének egyik meghatározó mérföldköve marad. A plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt duó sikertörténete a jövőbe mutató formanyelv és az úttörő technológia egyedülálló szimbiózisaként kezdődött, amely a vezetés sportautós élményét hosszú távon fenntartható módon váltotta valóra és egy csapásra a plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával szerelt autók menetdinamikai etalonjává érett. A BMW i8 a vállalatcsoport újabbnál újabb hálózatról tölthető modelljeinek is utat mutatott, mialatt forradalmi technológiája rövid idő alatt a világ legsikeresebb hálózatról tölthető sportautójává emelte. A modellpárosból 2014 óta több mint 20 000 darab talált gazdára világszerte, amellyel mindegyik riválisánál jobb értékesítési eredményt mutatott fel kategóriájában.
A BMW Vision EfficientDynamics tanulmányautót a személyes mobilitás felettébb csábító jövőképeként mutatta be a BMW a 2009-es Frankfurti Nemzetközi Autószalonon. A modell a márka által fémjelzett vezetési élmény, a magával ragadó formanyelv és az iránymutató technológia egységének ígéretét hordozta. Sirályszárnyas ajtóival, a BMW hamisítatlan stílusjegyeinek újraértelmezésével, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiájával és hatékony összkerékhajtásával a 2+2 üléses sportautó-koncepció elsöprő visszhangot keltett a vezetés szerelmeseinek körében, majd a BMW i divízió megalakulásáról, a BMW Vision EfficientDynamics tanulmányautó főbb elemeinek tömegtermeléséről és a vezetési élmény új korszakának eljöveteléről szóló hírek bejelentésével a BMW Group több millió új rajongót szerzett.