A BMW megkapta a YouTube „Arany Gomb Díját”
A bajor prémiumgyártó hivatalos YouTube-csatornájának videós tartalmaira már több mint egymillió BMW-rajongó iratkozott fel.
A BMW az utakon a vezetés élményének abszolút szimbólumaként, az online térben pedig iránymutató mérceként szolgál. A müncheni központú vállalatcsoport közösségimédia-felületei egyre több BMW-rajongót szólítanak meg, a márka hivatalos YouTube-csatornája pedig nemrégiben fontos mérföldkőhöz érkezett: a BMW által posztolt videós tartalmak közvetlenül már több mint egymillió feliratkozóhoz jutnak el. A kimagasló siker elismeréseként a bajor prémiumgyártó a YouTube „Arany Gomb Díját” („Golden Button Award”) is megkapta.
A YouTube fontos kapcsolattartási felület a BMW számára rajongói és ügyfelei felé, ezt pedig a videómegosztó platform legfrissebb mérési adatai is alátámasztják: a BMW hivatalos YouTube-csatornája mintegy 1,14 millió feliratkozóval büszkélkedhet, a márka által feltöltött videós tartalmakat pedig eddig összesen hozzávetőlegesen 333 millió alkalommal indították el és összesen körülbelül 6,5 millió órán át játszották le. A nézőközönség ráadásul kifejezetten aktív is: a BMW hivatalos YouTube-csatornáján közzétett videós tartalmakra minden 57. másodpercben érkezik valamilyen reakció, megosztás vagy hozzászólás.
A videómegosztó platform házon belüli szakértői ismét a BMW-t választották meg „a YouTube legmenőbb autómárkájának” („the hottest auto brand on YouTube”). Külön kiemelték a #NEXTGen 2020-as felvonása kapcsán megosztott videós tartalmakat, amelyek szórakoztató stílusban egyesítették a szakmai párbeszédek mélységi tartalmait, a dokumentarista riportok érdekességeit és az online világpremierek izgalmát, kiugró népszerűség közepette helyezve reflektorfénybe a BMW innovatív hozzáállásának és jövőbe mutató gondolkodásmódjának kettősét.
A BMW hivatalos YouTube-csatornája a #NEXTGen 2020-as felvonása alatt érte el az egymillió feliratkozót, amikor is a rajongók futótűzként osztották meg egymással a hivatalos márkabejelentéseket, a lebilincselő háttértörténeteket és a moziélményt idéző professzionális videókat. Az új modellek leleplezése a közeli jövő korszakalkotó technológiáiba engedett idő előtti betekintést, a „How to”-sorozat alkotásai pedig a BMW modellek új és kevésbé ismert funkcióiról rántják le a leplet. A vezetés élményét éltető videókat világszerte osztatlan rajongás övezi. A bajor prémiumgyártó eddigi legnépszerűbb YouTube-videója a „The Small Escape” címet viselő alkotás, amely az 1960-as évek kettéosztott Berlinjébe kalauzolja a nézőt: a BMW Isetta motorterében végrehajtott sikeres szöktetés történetét már több mint 23 millió alkalommal nézték meg.