A BMW szívmelengető apa-fia történettel kíván kellemes karácsonyi ünnepeket

+++ A megható történettel a bajor prémiummárka közösségimédia-felületein találkozhatnak az ügyfelek és a rajongók
+++ A kisfilm főszereplője egy tisztán elektromos meghajtású BMW i4 volánja mögött utazik vissza az időben
+++ A történet fő üzenete, hogy a vezetés élménye örökké él – és generációkat köt össze

A jogosítvány mindig is több volt egy kézzelfogható vezetői engedélynél: ösvény, amely utat nyit a vérpezsdítő élmények felé; kulcs, amely őrzi a felejthetetlen autós emlékeket; és belépő egy olyan világba, amelynek pillanatai szüntelenül formálják személyiségünket. Így amikor elérkezik a nap és belátjuk, hogy közúton többé nem tudunk teljes felelősséggel vezetni, fájó szívvel válunk meg tőle. Egy dolog tartja bennünk a lelket: hogy a vezetés élménye generációkat egyesít. Ez a BMW karácsonyi kisfilmjének fő üzenete.

A bajor prémiummárka közösségimédia-felületein publikált kisfilm a „Freude forever” mottó alatt készült el, szívmelengető képsorokkal mutatva be egy olyan apa-fia kapcsolatot, amelynek szerves részét adja a vezetés élménye. A főszereplő a 85 éves Robert, aki ráveszi magát, hogy örökre szögre akassza a sofőrkesztyűt és leadja a hivatalban vezetői engedélyét. A fájó pillanatban fia, Christopher osztozik vele, aki ezután a tisztán elektromos meghajtású BMW i4 volánja mögött édesapja múltbéli szerepébe csöppen, és megkezdődik az érzelmekben gazdag időutazás, tele örömteli pillanatokkal és boldog emlékekkel.

Az emésztő szomorúság és a színtiszta öröm mezsgyéje

A 90 másodperc hosszúságú kisfilm első jelenetének hangulata finoman szólva is lélektépő: a helyszín egy rideg, szürke váróterem, ahol ólomlábakon jár az idő, és amelybe csak a háttérben felsejlő karácsonyfa csempész némi melegséget. Robert kiüresedett tekintete szavak nélkül is elárul mindent: elérkezett az idő. Christopher hiába próbálja támogatni („Hiszen tudod, ez csak egy kártya…”), Robert számára ez a kártya a szabadság megtestesítője és a vezetés élményének záloga. A hazafelé tartó út hasonlóan mélabús – amíg Christopher hirtelen le nem tér az útról.

Apa és fia egy elsőre ismeretlen helyszínre érkeznek, ahol Christopher jelzésére a biztonsági őr felnyitja előttük a sorompót. Ekkor látjuk meg a zárt munkahelyi parkolót, ahol mintegy 40 évvel ezelőtt Robert először engedte át fiának a volánt. Most pedig először és utoljára, de szerepet cserélnek: Christopher a volán mögé hívja édesapját.

Záporozni kezdenek a ’80-as évek emlékei, amikor az akkor 18 éves Christopher az első métereket tette meg apja 3-as BMW-jével. Fia emlékképeit felidézve Robert rálép a gázra, a tisztán elektromos meghajtású Gran Coupé lendületet vesz, a múlt és a jelen képei pedig ragyogó montázzsá olvadnak össze a szemünk előtt. Robert lelki szemei előtt sorra elevenednek meg a fiával átélt autós kalandok és az örömteli emlékek: az éjszakai utakon elalvó fiatal Christopher, a felejthetetlen családi nyaralások, az országon átívelő megszámlálhatatlan kilométer, az első bulik és az első randevú. A kisfilm csúcspontján Robert megállítja az autót és örömmel telve nyugtázza: készen áll arra, hogy végleg kiszálljon a vezetőülésből. Hiszen az élmény örökké él.

A BMW karácsonyi üdvözletével a közösségi médiában találkozhatnak az ügyfelek és a rajongók

A szívmelengető kisfilm ötletével a Jung von Matt kreatív reklámügynökség állt elő. A BMW marketingrészlegével karöltve elkészített, 90 másodperc hosszúságú alkotással a bajor prémiumgyártó közösségimédia-felületein találkozhatnak az ügyfelek és a rajongók, így a YouTube-on, a LinkedIn-en és az Instagramon is. A BMW többi közösségimédia-felületén az alkotás 30 másodperces montázsa, illetve 15 perces előzetese látható.

https://www.youtube-nocookie.com/embed/pU6UWWAyptI?si=tirOVx2Z2PNl-eGM