A BMW új kommunikációs kampányt indít a luxusszegmensben
- A többdimenziós kampányelemek középpontjában a portfólió csúcsát jelentő modellek technológiai és formanyelvi innovációi állnak, lélegzetelállító környezetben fényképezve
- A vezetés exkluzív élményét bemutató tartalmak négy főszereplője a BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as sorozat, a BMW X7 és a BMW XM
- Nemzetközi kampánypremier a YouTube-on és az Instagramon, amelyeket televíziós reklámok, óriásplakátok és nyomtatott megjelenések követnek
Luxusszegmensben elérhető aktuális modellpalettája képviselőit a BMW egy új, innovatív kommunikációs kampánnyal helyezi a globális figyelem középpontjába. A BMW 7-es sorozat, a BMW 8-as sorozat, a BMW X7 és a BMW XM rendkívül exkluzív kvartettje lélegzetelállító környezetben gurítja reflektorfénybe a formatervezői kifinomultság és a tervezőmérnöki szaktudás legjavát. A magával ragadó kampányelemek progresszivitással fűszerezve közvetítik az exkluzivitás üzenetét, az ember összes érzékszervét megszólítva, számos szellemi perspektívát tükrözve és átfogó élményt kínálva.
A többdimenziós kampány a YouTube-on és az Instagramon ünnepelte premierjét, amelyet hamarosan televíziós reklámok, óriásplakátok és nyomtatott megjelenések országspecifikus csomagjai követnek – az Egyesült Államok után, 2024 szeptemberétől Németországban, Kínában, Nagy-Britanniában, Japánban, Dél-Koreában, Csehországban, Lengyelországban és a Közel-Keleten*
„Az új kommunikációs kampány középpontjában legexkluzívabb modelljeink kompromisszumot nem ismerő teljesítménye, kifinomultsága és utánozhatatlan stílusa áll” – fogalmazott Bernd Körber, a BMW márka- és termékmenedzsmentért felelős részlegének vezető alelnöke. „A többdimenziós tartalmak arra invitálják a nézőket, hogy átéljék a formanyelvi exkluzivitás, a tervezőmérnöki szaktudás és az innovatív technológia azon találkozását, amely az összes BMW modellt fémjelzi” – tette hozzá.
A kampány a bajor prémiummárka hivatalos YouTube csatornáján (https://www.youtube.com/watch?v=3nSFDDbqaBs) indult, a BMW i7 érzelmekben gazdag videoklipjével. A „Lifelines” címet viselő, 60 másodperc hosszú alkotásban a tisztán elektromos meghajtású zászlóshajó az abszolút vezetési élmény exkluzivitását és progresszivitását testesíti meg. A videoklipben a luxusautó egy virtuóz zeneszám kíséretében siklik végig egy kietlen tájon, miközben a szórt napsugarak kellemes simogatása a szabadság határtalan élményét élteti. A BMW i7 itt az olyan, ellentmondást nem tűrő egyéniségek autójaként tündököl, akik magabiztosan és saját feltételeik szerint közelítenek a jövőhöz, miközben kezükbe veszik sorsuk irányítását.
Az új kommunikációs kampánynak a BMW 8-as Coupé gyönyörű, sziklás háttér előtt fényképezett sziluettje, a havas hegycsúcsok lábait ostromló BMW X7, illetve a viharos széllel és drámai hullámokkal teli tengerpartokat meghódító BMW XM is része. Az erőteljes felvételeket a bajor prémiumgyártó neve egészíti ki, teljes hosszában kiírva: „Bayerische Motoren Werke”.
Ez utóbbi a márka egyediségét, eredetét és több mint 100 évre visszatekintő örökségét nyomatékosítja, mialatt egy olyan magabiztos vállalatot hirdet – exkluzivitása és eleganciája mellett –, amely házon belül kifejlesztett megoldásaival a történelem során számtalan alkalommal ért el iránymutató sikereket, e hozzáállás pedig hamisítatlan azonosulást eredményezett a luxusszegmensben kínált termékeivel.
* A kampányhoz további piacok csatlakozhatnak.
Tudtad?
A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!