A Bugatti Brand Lifestyle tovább növekedett

Az elmúlt 12 hónapban a Bugatti Brand Lifestyle – a Bugatti luxustermékek részlege – folytatta stratégiai növekedési tervét, és minden idők legjobb pénzügyi évét érte el. A ambiciózus új partnerségek és a világ vezető márkáival való hiteles együttműködések megteremtették a 2024-es további növekedés alapjait.

A Bugatti Brand Lifestyle megközelítése más utat jár be a hagyományos márkaengedélyezési munkához. Az üzletág nagy gonddal és megfontoltsággal választja ki azokat a világhírű cégeket, amelyek osztoznak értékeiben és minőségi elvárásaiban, így a termékek a Bugatti páratlan DNS-ével átitatottak. A márka rajongói még Bugatti autó nélkül is megtapasztalhatják a Bugatti páratlan örökségét és stílusát. Ez a fókuszált stratégia a márka terjeszkedési pályáján meghozta gyümölcsét: a Bugatti Brand Lifestyle éves szinten kétszámjegyű százalékos növekedést ért el.

A Bugatti első, Dubai szívében megvalósuló ingatlanprojektjének, a Bugatti Residences by Binghatti májusi bejelentése volt talán ennek az egyedi megközelítésnek a legjobb példája 2023-ban. Nem elégszik meg azzal, hogy a Bugatti nevet egy lélegzetelállító épületre alkalmazza, mindkét márka együtt dolgoztunk egy olyan élmény kialakításán, amely teljes mértékben magába foglalja a márka karakterét, valamint a Bugatti életmódot. Annak érdekében, hogy a 171 Riviera Mansion és a 11 Sky Mansion Penthouse mindegyike egyedi módon testesítse meg a hipersportautó-gyártó alapvető identitását és kompromisszumok nélküli tervezési megközelítését, a Binghatti építészei hónapokig belemerültek a Bugatti márkába, mielőtt hozzáfogtak a kezdeti vázlatok elkészítéséhez.

A Dubajban teljesen új „Art of Living”-t kínáló Bugatti Residences a Bugatti életstílus kvintesszenciáját képviseli. Egy hely, ahol a márka néhány más régóta fennálló partnersége összefog, hogy igazi otthont teremtsen a Bugatti-univerzumnak, amelyet a TIDAL-lal közösen készített, érzékszervekben gazdag technológiák díszítenek, amelyek senki máshoz nem hasonlító hangzásvilágba merítik az utasokat. A világszerte tisztelt TIDAL for Bugatti Royale hangszórók igazi forradalmat jelentenek az audiovilágban, és a legélesebb hangszakértők úgy ítélték meg, mint a rögzített zene egyik leghitelesebb fordítását a való világba. A leggazdagabb hangok, a leghalkabb szünetek és a legdinamikusabb hangmagasság- és hangszíntartomány. Akárcsak egy Bugatti hipersportkocsi, teljesítményük valóban páratlan élményt nyújt, amely minden érzékszervre kiterjed.

A gyönyörűen elegáns bútorok – amelyeket a régi partner, a Luxury Living Group kifejezetten a Bugatti Residences számára készített – modern és divatos belső esztétikát hoznak létre minden lakótérben. Az új Bugatti Home kollekció idén áprilisban debütál a milánói Salone del Mobile-ban. A Bugatti legendás hipersportautóinak gazdag és változatos örökségéből merít ihletet, ez az Olaszországban tervezett és gyártott új készlet a márka ikonikus mintáit alkalmazza, modern és egyedi fejlesztésű szöveteket tartalmaz, és új perspektívát mutat be a híres Bugatti formákra. Annak érdekében, hogy egy olyan kollekciót kínálhassunk, amely tükrözi a Bugatti történetét, és áthatja annak vizuális identitását, a fonalakat még személyre szabják, és az ikonikus Bugatti kékre festik.

A 2023-as New York-i székhelyű Master & Dynamic prémium audiomárkával, a Master & Dynamic együttműködésével a Bugatti hipersportautó érzékszervi hangzásbeli izgalmát szélesebb körben ajándékozza meg. A Bugatti által ihletett hangélményt hordozhatóvá téve a személyes szonikus megoldások ötvözik a dizájn művészi stílusát – beleértve a híres Bugatti patkórács által ihletett Bugatti színeket és formákat – a legújabb hangzástechnológiával.

A gyönyörűen bonyolult LEGO® Technic™ Bolide a Bugatti csak pályán futó hipersportautója, amelyet még idén Molsheimben gyártanak majd. Először fekete és sárga színben – Ettore Bugatti kedvenc színei –, majd Bugatti kék színben is megjelent, a LEGO® Technic™ Bolide azon ritka LEGO® Technic™ együttműködések egyike, amelyeket később további színben is kínálnak; a bizalom igazi jele, amely még inkább aláhúzza a partnerség sikerét.

A Bugattit egy új szegmensbe helyezve, a legendás optikai tervezővel, Larry Sandsszel készített Bugatti Eyewear tavaly két kollekciót dobott piacra. Két évre volt szükség minden egyes korlátozott darab tervezésének tökéletesítéséhez. A Japánban alaposan kidolgozott Bugatti szemüveg masszív 925 sterling ezüst díszítéssel, valamint valódi 18 karátos arany és palládium díszítéssel rendelkezik; a világ legdrágább anyagai.

A Bugatti és az Asprey – az egyik legrégebbi és legfényűzőbb brit ház, amely több mint 240 éves örökséggel rendelkezik – együttműködése továbbra is feszegeti a kivitelezés határait. A fizikai tárgyat és az NFT generatív műalkotást párosító Asprey Bugatti Egg Collection a történelem és az innováció páratlan keveréke. Igazi ékszer, amely visszaadja Asprey sajátir-faire-jét, és egy precíz ezüst gyémánt szövésű rácsot mutat be, amely a híres „Táncoló elefánt” motívumot tartalmazza. Az új kollekció az első alkalom, hogy a két márka a legmodernebb technikát alkalmazza a tényleges szobor tojásformájának egyenletének NFT-ként való felhasználására a Bitcoin blokkláncon, így biztosítva, hogy a műalkotás korlátlan ideig fennmaradjon. új kifejezési forma.

2023-ban elindult a Bugatti Brand Lifestyle első együttműködése az Adidasszal – a futball világának vezető márkájával; hivatalos szállítója és szponzora a legfontosabb futballtornáknak, a világ legjobb klubjainak és a játék legnagyobb sportolóinak. Mindkét márka termékei az innovációt, a kitartást és a gyorsaságot jelentik. Az első Adidas X Crazyfast Bugatti futballcipő, amely két márkát képvisel a mesterségük élvonalában, az ikonikus Bugatti Blue színben pompázik, és szénszálas betétet tartalmaz, amely visszaadja a Bugatti autókon használt szénszálat. Mindössze 99 pár készült, és az összes párt sikeresen elárverezték egy kriptovalutával működő, legmodernebb web3 aukción.

„Visszagondolva, hogy mit értünk el az elmúlt 12 hónapban, először is szeretnék köszönetet mondani a csapatomnak. Bár mi csak egy kis gép vagyunk, kivételes eredményeket értünk el, mindössze négy év alatt háromszorosára nőttünk. A Bugatti Brand Lifestyle holisztikus stratégiai megközelítésének központi eleme az ilyen magas szintű partnerségek kialakítása és tartása olyan márkákkal, amelyek osztják elképzeléseinket, valamint olyan termékek fejlesztése, amelyek minden elemében kiválóságot sugároznak. A világszerte ismert márkanevek, mint például az Adidas, felismerték fókuszált márkaépítési terveink erejét, mellyel egy halo-effektust hoznak létre mindkét vállalkozásunkban, ami nemcsak a tudatosságot terjeszti, hanem a márkaértéket is növeli. Ez az a pozitív ugródeszka, amelyet 2024-ben lendületként fogunk használni a további kiválósághoz.”
WIEBKE STÅHL, A BUGATTI INTERNATIONAL ügyvezető igazgatója

A meglévő partnerségek megerősítése mellett a következő 12 hónap során a Bugatti hamarosan piacra dob egy vadonatúj e-kereskedelmi platformot; egy új digitális otthon minden Bugatti terméknek és partnernek. Ez az új e-kereskedelmi platform egyedülálló hely lesz az ügyfelek számára, ahol megismerhetik a márka életmódját és felfedezhetik gazdag portfólióját.