A Bugatti Home kollekció Párizsban debütál

A 115 éves teljesítmény és a francia kifinomultság ihlette

A Maison & Objet In The City részeként az ikonikus Bugatti hiper sportautó márka új bútorgyűjteményét Franciaországba hozza exkluzív kirakattal a legendás Avenue George V luxusüzletében.

A Bugatti Home először jelenik meg Párizsban. A Luxury Living Group által gyártott és forgalmazott, az ikonikus Bugatti autók értékeinek ihlette kollekció 2025. január 16–20-án a Maison & Objet In The City központjában áll, exkluzív kirakatával az Avenue George V-n.

A kollekció párizsi debütálásának első napján az ügyfeleket a három szintű kiállítási helyre érkezéskor a Bugatti egyedülálló, a legendás La Voiture Noire és a világ legexkluzívabb autójának lélegzetelállító jelenléte üdvözli. > szimbolizálja Bugatti kifinomultságát, mint senki más. Ez az ikonikus remekmű, amelyet páratlan tervezésével és mérnöki tevékenységével ünnepeltek, megtestesíti Bugatti elkötelezettségét a határok kitolása és időtlen műalkotások létrehozása iránt. A La Voiture Noire jelenléte azonnal elmeríti a vendégeket a Bugatti világegyetemben, megteremtve az elegancia és az innováció által meghatározott élmény hangját, ugyanakkor úttörő szellemet, tökéletesség iránti szenvedélyt és vágyat, hogy újra és újra határokat húzzanak.

A kirakat legfontosabb eleme, a harmadik Bugatti Home kollekció a márka legfigyelemreméltóbb esztétikai elemei ihlette, és folytatja a Bugatti kézműves kiválóságának örökségét. Az ikonikus darabok, mint például a TYPE_3 kanapé, a TYPE_1 kanapé, a TYPE_5 szék, a TYPE_4 asztal és a TYPE_9 tükör tükrözik a Bugatti innovációs és művészi törekvéseit. Mindegyik darab a részletekre és a merészségre való aprólékos figyelem ötvözete, amelyet a legendás hiper sportkocsik – értékei és a márka “szépsége és vadállata ” filozófiája – ihlette, és több mint egy évszázados örökséggel finomította. .

A Bugatti márka gazdag örökségének valódi bizonysága, a Bugatti Home új párizsi helyszínén újraértelmezi alapítójának, Ettore Bugatti értékeit és jövőképét. Ennek tiszteletére az ügyfelek a Hedley Studios-szal együttműködve felfedezhetik a ritka Bugatti Baby II – 75% -os méretű másolatát az ikonikus Type 35-ről, az Ettore alkotásáról és a legsikeresebb versenyautóról –. Ez a gyűjtőcikk, amely világszerte csak 500 egységet tartalmaz, ünnepli az 100-atth a legendás Type 35 évfordulója és annak öröksége a márkán, egy száz évvel később. A remekmű jelenléte aláhúzza a Bugatti tartós örökségét és befolyását a generációk között.

Az ügyfelet a Bugatti Art de Vivre-be merítve az új párizsi kirakat megerősíti a sátor elkötelezettségét autentikus páratlan élmények nyújtása mellett az exkluzív együttműködések kiállításával, mint például a Rembrandt Bugatti “Dancing Elephant ” – tisztelegés Ettore testvére, Rembrandt, eredeti szobor, kristály remekmű a Lalique-tól Megragadva a Bugatti Art de Vivre lényegét, ezek a alkotások átfogó élményt nyújtanak a márka luxusvilágában.

“Ha hű maradunk francia örökségünkhöz és megnyitjuk első Bugatti otthoni képviseletünket Párizsban, hiteles élményeket hozunk létre, amelyek teljes mértékben összhangban állnak a Bugatti jövőjével kapcsolatos globális elképzelésünkkel, de gyökereinkkel is. Az autóiparon túl gazdag örökségünk befolyásolja elkötelezettségünket olyan tervek iránt, amelyek vizuálisan elbűvölik és visszatükrözik a leg ikonikusabb tervezési elemeinket és alakjainkat, ahol a “Forme Function ” és a végső teljesítmény összeolvad az élvonalbeli művészettel. ”

Wiebke Ståhl, Ügyvezető igazgató a Bugatti International-nél

“A harmadik Bugatti otthoni kollekció nagyszabású elindítását követően a milánói tervezési héten a Párizsban történő bemutatása természetes előrelépés volt. Ez az ikonikus város, amely szorosan kapcsolódik a Bugatti örökségéhez, és az egyik legrangosabb luxuslakóhelyünk az Avenue George V-n, tökéletes környezetet képvisel a kiválóság, a szenvedély és az összehasonlíthatatlan elegancia ezen útjának folytatásához. ”

Andrea Gentilini, A Luxury Living Group vezérigazgatója

Ebben a kifinomult környezetben a harmadik kollekció minden részletét gondosan kidolgozták, hogy az ügyfél számára a tiszta formatervezés és a kivitelezés lenyűgöző megjelenítését biztosítsák. A 2024-es kollekció időtlen finomítást testesít meg, a természetes és technológiai vezérelt anyagokat és az átláthatóságot egyesítve a szilárdsággal, hogy egyedi kontrasztot hozzon létre. Az alapanyagok, mint például a sima alumínium és a nyílt pórusú tölgy egymás mellé helyezése rávilágít a kézműves kivitelezésre, amely szerves része a Bugatti Home identitásának. Az elbeszélést tovább gazdagítja a világítási megoldások, például a TYPE_13 lámpagyűjtemény, valamint az olyan kijelentések, mint a TYPE_6 oldalfal és a TYPE_10 dohányzóasztal debütálása.

A párizsi kirakat nemcsak a Bugatti örökségét ünnepli, hanem új fejezetet is jelöl az utazásában. Párizsi debütálásával a Bugatti Home felkéri a vendégeket, hogy fedezzék fel egy olyan világot, ahol az autóipari teljesítmény és a luxustervezés összefonódik. A jövőre nézve ez az utazás folytatódik egy rendkívül exkluzív tér megnyitásával Milánóban a 2025-ös Milano Design Week alatt, amely mérföldkő a Bugatti Home pozíciójának további megerősítésére a luxustervezés és az innováció élvonalában.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!