A Bugatti Tourbillon egy autóikon “az örökkévalóságig”

  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (1)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (2)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (3)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (4)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (5)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (6)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (7)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (8)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (9)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (10)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (11)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (12)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (13)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (14)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (15)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (16)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (17)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (18)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (19)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (20)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (21)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (22)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (23)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (24)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (25)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (26)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (27)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (28)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (29)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (30)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (31)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (32)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (33)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (34)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (35)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (36)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (37)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG (38)
  • A BUGATTI TOURBILLON – EGY AUTÓIKON AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁGIG__LEAD

2004-ben az újjászületett Bugatti márka megváltoztatta a világot autóipari teljesítmény és luxus egy 1001 LE-s hipersporttal autó: a Veyron. Az első több mint 1000 LE-s közúti autó volt 2016-ban egy másik, olyan ambiciózus mérnöki bravúr sikerült, hogy újraindult a teljesítménnyel szemben támasztott összes elvárás, a világ első 1500 LE-s autója: a Chiron. Ezeknek az autóknak a középpontjában a világ legfejlettebb autója állt autómotor: 8,0 literes, négyturbós W16. Most, 20 éve miután a Bugatti feltalálta a hipersportkocsit, újradefiniálja a koncepciót teljesen új hajtáslánccal és platformmal. Ez a Bugatti Tourbillon.

NÉV ÉS FILOZÓFIA

Mate Rimac, a Bugatti vezérigazgatója elmondta: “A Bugatti Tourbillon fejlesztését a Bugatti 115 éves történetének minden lépése és maga Ettore Bugatti szavai. Övé a „ha összehasonlítható, akkor már nem Bugatti” és „semmi sem túl szép” mantrák voltak az irányadók.”

„Az olyan ikonok, mint a Type 57SC Atlantic, amely a világ legszebb autójaként ismert A Type 35, a valaha volt legsikeresebb versenyautó, és a Type 41 Royale, az egyik legsikeresebb versenyautó minden idők ambiciózus luxusautói három inspirációs pillérünket adják. Szépség, a teljesítmény és a luxus képezte a Tourbillon tervét; egy autó, ami több volt elegáns, érzelemdúsabb és fényűzőbb, mint bármi korábban. Egészen egyszerűen, egyedülálló. És csakúgy, mint a múlt ikonjai, ez sem csak a jelenre, ill akár a jövőre nézve, de Pour l’éternité – az örökkévalóságnak.”

Több mint 20 év óta az első Bugatti, amelyet nem az ikonikus W16-os motor hajt

A mechanikus időtlenség érzése a Bugatti Tourbillon utazásának alapvető része volt.
Egy autóért, amelyet a jelen és a következő évszázadok gyepén állítanak ki, a technológia könnyen datálható – különösen a nagyméretű digitális képernyők –, ezért fontos, hogy ez a lehető legtöbb időtálló alkatrészt használja. A Tourbillon ezért egy számot használ soha nem öregedő tervezési és mérnöki technikák, beleértve a teljesen analógot is műszercsoport, amelyet svájci órások készítettek, és ugyanolyan gondossággal és a világ legnagyobb időmérőiben talált figyelem. Ahogy ezek örökséggé válnak generációk óta a Tourbillont örökkévaló autónak tervezték

TERVEZÉS ÉS AERODINAMIKA

A modern kor minden Bugattijához hasonlóan a Tourbillont is „a sebesség formálja”. A képesség, hogy a 400 km/h-nál nagyobb sebességhez minden egyes felületnek, bemenetnek és gerincnek finomnak kell lennie csiszolva, hogy ne csak aerodinamikus legyen, hanem az autó termodinamikája szempontjából is előnyös.

Ez a Tourbillon vezérelve, amelyet aztán négy Bugatti köré fejlesztettek a történelem által ihletett dizájnelemek: a patkórács, a Bugatti Line, a központi gerinc és a kettős színfelosztás.

Frank Heyl, a Bugatti tervezési igazgatója elmondta:
„Ettore és Jean Bugatti alkotásai azok zseniálisak aerodinamikájában, innovációjában és tartós szépségében. A Bugattiból merítünk 35-ös típus, ahol az autó teljes formáját a patkórács formája irányította, visszakeskenyedve ebbe az áramvonalas törzsformába. A Type 57SC-ben találunk ihletet Atlantic – az S a Surbaissé-t jelentette, ami lényegében azt jelentette, hogy lejjebb húzzuk – leengedjük a elülső területen, leengedve a tetővonalat, leengedve a vezetőt, és létrehozva ezt a csodálatos kiállást és arány. Ez nagyon fontos volt számunkra, gondosan megválasztva a kötetek elhelyezését, amelyek egyszerre funkcionálisak, de támogatják az extrém arányokat. az autóból. Ha az autó alacsonyabb, szélesebbnek tűnik, és a kerekek mérete hangsúlyos; azt úgy néz ki, feszültség van az izmokban, lecsapásra kész testtartás. Minden tervezési döntés a sebességérzet megteremtésére irányul még álló helyzetben is.

„Amióta Jean Bugatti merész, kéttónusú fényezést kezdett felvinni autóira, a Bugatti tervezési DNS-ének fontos részévé vált, és a Tourbillonban egyszer fejlesztjük inkább hiteles, de modern módon. Ez a felosztás a negyedik kulcsfontosságú tervezésünk körül történik elem: a Bugatti vonal, amelyet a Type 41 Royale színhasított vonalai ihlettek, és újjászületett mint a Veyron és a Chiron alapvető dizájneleme. Az új arányainknak megfelelően és az alacsonyabb tetővonalat, a Bugatti vonal most élesebben kanyarodik, előre dől enyhén, ahogy megkerüli a tetőt, ugráló mozdulattal átitatva az oldalprofilt.”

Bár a dizájn és az arányok gyönyörűek, minden felület, bemenet és szellőző gondos

A 400 km/h-nál nagyobb sebességgel haladó autók hatalmas aerodinamikai erőinek kiegyensúlyozására csiszolva valamint a teljes V16-os motor, az elektromos motorok és az akkumulátor termodinamikai követelményei teljesítmény.

A Veyron és Chiron több mint 20 éves tapasztalatát felhasználva a Tourbillon a számos szabadalmaztatott technológia. Ennek eredményeként a hátsó szárny még víz alatt is marad a végsebességű futások során, az újak által generált erők tökéletes egyensúlyával innovációk. A szárnyat arra használják, hogy nagyobb leszorítóerőt hozzon létre lassabb sebességnél, és mint egy légfék a lassítás alatti jobb stabilitás érdekében.

Ennek az aerodinamikai egyensúlynak a nagy része az új diffúzor koncepciónak köszönhető, amely kezd mássz fel közvetlenül az utaskabin mögül, ideális szögben emelkedve, hogy bent tartsa a Tourbillont tökéletes egyensúly. A diffúzor egy teljesen új összeomlási koncepció köré épül, ami teljesen beépítve magának a diffúzornak a szerkezetébe, így mindkettő rendkívül hatékony de a szem elől rejtve is, lehetővé téve a nyitott hátsó kialakítást.

A Tourbillon dizájnjának középpontjában az ikonikus patkó áll, amelyből a az autó származik, alakítva a központi törzs térfogatát. Dokkolva, hogy a bal és a jobb a repülő sárvédők, amelyek lehetővé teszik a levegő áramlását a fényszórók alatt, hogy fokozzák a légtömeg-áramlást az oldalsó bemenetekbe. A légáramlásnak ezt a bonyolult összjátékát tovább szemlélteti a frontális design, amely a faragott túlnyúlás méreteinek megőrzése mellett zseniálisan rendkívül hatékony hűtőrendszert tartalmaz, amely a levegőt az elülső részen keresztül és kifelé irányítja motorháztető, növelve a leszorítóerőt, miközben zseniálisan becsomagol egy méretes frunk közé a két radiátor.

A fejlett, elektromosan működtetett diéderes ajtók nem csak a könnyű bejutást teszik lehetővé jármű, de drámai érkezési érzést nyújtanak, a kulcsról nyitható és zárható az ajtónyitó gomb közvetlenül a Bugatti Line alatt és a közepén található konzol.

BELSŐ

Amióta az autógyártók elkezdték használni a digitális képernyőket és az érintőképernyőket az autókban, a fejlődés üteme olyan gyors volt, hogy kevesebb mint egy évtizeden belül a technológia
elavultnak tűnik. Képzeld el a Tourbillont a concours d’elegance pázsiton, nem csak 10-ben év, de talán 100 év múlva is a belső terek tervezési filozófiája fókuszált időtlenség. A horologie világa ihlette, amelyben a 100 év feletti karórák még ma is viselhetők és használhatók, zökkenőmentesen integrálva a modern divatba és életmódba, a tervezői és mérnöki csapatok úttörő szerepet játszottak az autentikus analóg élményben az utastérben.

Ennek középpontjában a horologie filozófia a legszó szerinti befejezésig jut el; a műszercsoport svájci óragyártók szakértelmével tervezett és épített.

Több mint 600 alkatrészből áll, és titánból, valamint drágakövekből, mint pl zafír és rubin, a csontvázas klaszter a legnagyobb, 50 mikron tűrésre épül, a legkisebb 5 mikronos, súlya pedig mindössze 700 g. Ez bonyolultan megtervezett remekmű továbbra is a vezetési élmény fókuszpontja marad, a peremként rögzítve a kormánykerék körülötte forog – ez egy rögzített kerékagy kormánykerékként ismert elrendezés.

A középkonzol kristályüveg és alumínium keveréke, felfedve a bonyolultságot a kapcsolók működése és a motorindító „húzókar” Ez az üveg volt 13 különálló szakaszon keresztül fejlesztette ki, hogy biztosítsa a tökéletesen tiszta és rendkívüli megjelenést erős és biztonságos baleset esetén.

A konzol alumínium részei az egyetlen fémtömbből eloxált és mart, míg a recézett alumínium kapcsolók ülnek egy összetett mechanizmus élén, amely teljesen látható a kristályüveg alatt – teljesen házon belül fejlesztve. A vadonatúj szívó V16 meggyújtása a motort és az elektromos hajtásláncot úgy alakították ki, hogy fizikai élményt nyújtson, rábólintson a a történelmi autók rituáléi – húzóerő az induláshoz és lökés a abbahagyáshoz.

De addig rejtve van a nagyfelbontású digitális képernyő, amely a járművet jeleníti meg adatok és zökkenőmentes mobilkapcsolatot kínál. Egy bonyolultan megtervezett mechanizmus lép működésbe az érintőképernyő a középkonzol tetejéről; portré mód a tolatókamerához mindössze két másodperc alatt, a teljes fekvő mód pedig öt másodperc alatt.

Minden belső döntést – csakúgy, mint a külsőt illetően – a legjobb teljesítmény mellett hozunk meg szem előtt tartva, anélkül, hogy bármiféle kompromisszumot kötne a praktikum vagy a kényelem terén.

Például a pedál a padlóhoz van rögzítve, hogy olyan könnyű és olyan alacsony legyen, amennyire csak lehetséges.

A doboz elektromosan előre és hátra állítható a kényelmes vezetés érdekében pozíciót mindenkinek. Ennek az új megoldásnak köszönhetően a belső tér tágas, így ideális hosszabb utakra és napi használatra. Még az audiorendszert is hagyományos nélkül tervezték hangszórók és mélysugárzók, egy olyan fejlett rendszert választva, amely az ajtón gerjesztőket tartalmaz paneleket és az egész autót, hogy a meglévő belső paneleket hangszóróként használhassa. Ez egy öngyújtó és hatékonyabb rendszer, mint a hagyományos hangbeállítások.

Christophe Piochon, a Bugatti elnöke elmondta:
“Azokra az újításokra összpontosítottunk, amelyek egy ilyen időtlen belső kialakítást szolgáltak az anyagok hitelessége és minden alkatrész tökéletessége. Informálisan azt mondjuk, hogy „amit látsz amit kapsz”, leírva azt a tényt, hogy ha meglát egy darabot abból, amit titánnak gondol, akkor ez az. Vagy ha szénszálat, vagy bőrt látsz, akkor pontosan az lesz – és mindig a lehető legjobbat. A Tourbillonnal ezt a kifogástalan hitelességet vesszük és a kézművesség a következő szintre.

Teljesen új Bugatti platformunk lett Minden egyes részletében úgy tervezték, hogy kifejezze a mérnöki kiválóságra való törekvést.

Attól, hogy megnézzük Ettore Bugatti bármelyik kreációját, hogy minden alkatrésze – még ha soha nem is látható – műalkotás, és ez volt a szándékunk a Tourbillonnal is. Lenyűgöző benne minden részlet, felismerhető a Bugatti, valamint a csomagolás és a mérnöki mestermű.”

TELJESÍTMÉNY ÉS TELJESÍTMÉNY

A Bugatti W16-os motor nem hasonlított a világ egyetlen más autómotorjához sem, amikor az volt kiderült. Négy turbójával és bámulatos teljesítményadataival új mércét állított fel az autó számára a belső égésű motorok technológiájának határait, és két évtizeddel a megalkotása után még mindig az páratlan vagy replikált. Ennek nyomdokaiba lép egy újabb páratlan remekmű belső égéstechnika, párosulva az elektromos azonnali nyomatékkal és rugalmasságával motorok.

Ezt a következő generációs Bugatti hipersportkocsit egy vadonatúj 8,3 literes motor hajtja természetesen szívó V16-os motor – a Cosworth segítségével tervezték – első e-Axle-vel párosítva két villanymotorral és egy villanymotorral a hátsó tengelyre szerelve.

A Tourbillon 1800 lóerőt ad le 1000 lóerővel magából a belső égésű motorból és 800 lóerőt az elektromos motorok. Ez egy rendkívüli eredmény – sokaknak köszönhetően élvonalbeli anyagok és technológia – mivel a Veyron 1001 LE-t ért el a 8.0-ról literes űrtartalmú motor négy turbófeltöltővel, az új V16 pedig teljesen természetes leszívott. A könnyű anyagokból készült motor mindössze 252 kg-ot nyom.

Az elektromos motorokat egy 25 kWh-s, olajhűtéses 800 V-os akkumulátor hajtja, amely a központi egységben található az alagútban és az utasok mögött. Négykerék-hajtással és teljes nyomatékvektorral ez tökéletes tapadást és mozgékonyságot kínál. Az első e-tengely két villanymotort tartalmaz, amelyek a további motor a hátsó tengelyen, összesen 800 LE az elektromos hajtásláncból.

Az elektromos hajtáslánc, az elektromos motorok akár 24 000 ford./perc fordulatszámmal és egy teljesen integrált kettős szilícium-karbid inverter, a világ legerősebb teljesítményű inverterei közé tartozik.

Az e-tengelyek több mint 6 kW-ot adnak le e-tengely tömeg kilogrammonként, beleértve az invertereket, motorokat és sebességváltók. Míg a teljesítmény, a fojtószelep reakciója és a forgatónyomaték-feltöltés prioritást élvez az elektromos rendszer számára hajtáslánc, a viszonylag nagy, 25 kWh energiatartalom nagyon jól használható minden elektromos hatótávolsága több mint 60 km / 37 mérföld.

Az autóiparban várható, hogy minden új modell nehezebb lesz, mint a maga előző. Különösen abban az esetben, ha az új modell hibrid hajtásláncot vagy még többet ad hozzá teljesítmény. De egy új Bugatti esetében a váratlannak kell lennie. A Tourbillon jelentősen megnövekedett teljesítménnyel büszkélkedhet, nagyon erős elektromos hajtásrendszerrel, a nagy akkumulátorcsomag, és mégis kisebb a súlya, mint a Chiron, ami bizonyítja a hihetetlen mérnöki tervezés a Tourbillon mögött. Könnyű szerkezetével és

Az elektromos motorok pillanatnyi nyomatéka révén a Bugatti Tourbillon rendkívüli teljesítményt nyújt teljesítmény.

A rendkívül fejlett hibrid hajtáslánc és a könnyűsúly kombinációjának köszönhetően mérnöki tervezés, hatékony csomagolás és fejlett aerodinamika, a Tourbillon lesz elődjéhez képest jelentősen csökkenti a károsanyag-kibocsátást, de továbbra is növeli a kibocsátást vezetési élményt és új szintre emelni az autóipar csúcsát.

Emilio Scervo, a Bugatti műszaki igazgatója elmondta:
“A Tourbillonnak minden tekintetben összehasonlíthatatlannak kellett lennie.
A mi filozófiánk az volt, hogy vegyük a Chiron bármely aspektusát, és emeljük fel.
Elegáns és kifinomult mérnöki megoldások és új technológiák az időtlenség érdekében mestermű. Azt akartuk, hogy valaki el tudja venni az autó bármely darabját belülről, kívül vagy a bőr alatt, és úgy gondolja, hogy elhelyezhető egy művészeti galériában. Az eredmény a kívül-belül gyönyörű autó, az eddigi legerősebb Bugatti egyszerre emeli teljesen új szintre a mechanikai elbűvölést és a technikai szépséget.”

“A hajtáslánc volt talán a legfontosabb döntés, amit meg kellett hoznunk, figyelembe véve minden rendelkezésünkre álló lehetőség; a W16 újratervezése, teljesen elektromos gyártás vagy alkotás valami egészen újat. Végül a lehető legnehezebb megoldást választottuk, létrehozva a hajtásláncot a semmiből, és zökkenőmentesen párosítja az e-motorok összetett rendszerével, új generációs nyolcfokozatú duplakuplungos sebességváltó és még sok más, mindezt a talajról fejlesztették ki kifejezetten a Tourbillon számára. De fontos volt számunkra, hogy ez az autó megőrizze a tisztaságát és nyers analóg érzete egy szívómotoros belsőégésű motornak, miközben párosítja a az elektromos motorok által biztosított mozgékonyság és képesség.”

“Azt már hallottuk, hogy milyen a hangja, amikor ez az autó eléri a 9000-es fordulatszámát teljes gázzal, és ez egy zsigeri, félelmetes élmény, amely örökké visszhangozni fog.

A Tourbillonnal olyan autót terveztünk, amely a legjobb égést adja technológia és villamosítás; kompromisszumoktól mentes és időtlen odaadással épült hogy emlékezetes vezetési élményt teremtsünk.”

MÉRNÖKI

A Tourbillont teljesen új alváz és karosszériaszerkezet köré tervezték. A szerkezet az egy következő generációs T800 karbon kompozitból készült, amely számos elemet tartalmaz súlycsökkentő innovációk, mint például az akkumulátor szerkezeti részeként való integrálása monocoque és egy példátlan ütköző kompozit hátsó diffúzor, a csúcsminőség ihlette motorsport. Az elülső kompozit légcsatornák is, amelyek átfolynak az autó elején szervesen illeszkedik a szerkezethez, biztosítva, hogy a merev és minden része könnyű legyen a szerkezet optimalizálva van. Például az első és a hátsó keret alacsony nyomású vékony fali alumínium öntvény és 3D nyomtatott szerkezeti merevítők, hozzájárulva egy olyan szerkezethez, amely az lényegesen könnyebb és merevebb, mint elődje!

A teljesen új alváz elöl és hátul többlengőkaros felfüggesztést tartalmaz, ebből kovácsolva alumínium, továbblépve a Chironban található kettős lengőkaros acélszerkezetről. Által új, organikus tervezésű felfüggesztőkart és függőleges, 3D-nyomtatott alumíniumból készült tartót választott.

A mérnökök 45%-ot takarítottak meg a felfüggesztés súlyán a Chironhoz képest. A hátsó is mesterséges intelligencia által kifejlesztett 3D-nyomtatott üreges légszárny karral rendelkezik, amely javítja a jármű dinamikáját és aerodinamikai teljesítmény.

A fékek ugyanolyan fejlettek, és a tökéletes karbokerámia technológiát alkalmazzák. A Egyedi brake-by-wire rendszer kerül bevezetésre, teljesen integrálva a mozgatható pedáldobozba, és zökkenőmentesen keveredik a jármű által kifejlesztett integrált nemlineáris vezérlőn keresztül Bugatti a hibrid hajtáslánchoz. Michelin Pilot Cup Sport 2 gumik – 285/35 R20 elöl és 345/30 R21 hátul – a Tourbillon egyedi fejlesztése.

Az új alvázon belül az új ultrakompakt és könnyű első e-tengely kettősfüggetlen motorok, beleértve a kettős invertert is, elférnek ugyanabban a csomagban, mint elérhető volt a Chironban, ami még bonyolultabbá tette anélkül, hogy több helyet igényelne.

A tervezők és a mérnökök több tárolóhelyet és nagyobb poggyászelemet is felszabadítottak ennek részeként a tiszta lapos alváz és karosszéria kialakítása lehetővé teszi a tulajdonosok számára, hogy testre szabott készletet szereljenek fel Bugatti Tourbillon poggyász.

JÖN 2026-BAN

Mate Rimac, a Bugatti vezérigazgatója elmondta:
“A Bugatti történetén keresztül tekintünk vissza a alkotásokra Ettore és Jean és azonnal láthatja, hogy nem hajlandók kompromisszumot kötni.
Az Ettore által a nevéhez fűződő szabadalmak mennyisége hihetetlen volt, mert soha nem akarta legegyszerűbb megoldás, mindig a legjobb megoldást akarta, még ha az még nem is létezett. Ő menne el, és megépítette, tesztelte és addig finomította, amíg tökéletes nem lesz. És akkor sikerülne neki gyönyörű. Ezért tisztelik ma annyira az autókat, és ez a mozgatórugója mindent, amit a Tourbillonnal csináltunk.”

„Tehát igen, őrültség új V16-os motort építeni, integrálni egy új akkumulátorral és villanymotorok, valamint egy igazi svájci óragyártó műszercsoport és 3D-nyomtatott felfüggesztési alkatrészek és egy Crystal Glass középkonzol. De Ettore ezt tenné megtették, és ez az, ami egy Bugattit összehasonlíthatatlanná és időtlenné tesz. Ilyenek nélkül ambíció, létrehozhat egy nagyszerű hipersportkocsit, de nem hozna létre Pour ikont l’éternité’.”

A Bugatti Tourbillon most a tesztelési fázisába lép, a prototípusok már úton vannak 2026-ban várható az ügyfelek szállítása. Összesen 250 példány készül, amelyek kikiáltási ár nettó 3,8 millió euró. A kézi összeszerelés a Bugatti Atelierben történik Molsheim, az utolsó W16-os Bugatti modellek, a Bolide és a W16 Mistral nyomán.

Tudtad?