A Cápák között a Ford
Február 25-én indul a Cápák között harmadik évada az RTL Klubon, mely Magyarország egyetlen üzleti showműsora!
Az eredeti műsor, az angol Dragon’s Den 2005-ben hódította meg a világot, ma már több, mint 40 országban látható. Az angol verzióban már több, mint 220 cég kapott befektetést, összesen 200 millió font feletti értékben.
A már jól ismert show vadonatúj Cápája Lakatos István, a 25 vállalkozást magába foglaló Bravogroup Holding ügyvezetője, Tomán Szabina, a Toman életmódprogram megalkotója, a magyarországi Tomán Diet tulajdonosa, Balogh Levente, aSzentkirályi-Magyarország Kft. tulajdonos-elnöke, a PepsiCo termékek forgalmazója, Balogh Péter, az egyik legsikeresebb hazai startup alapítója, Magyarország legaktívabb angyal-befektetője, 2020-ban az Év befektetője-díj nyertese; és Moldován András, a szókimondó sertésmogul, aki évente 120 ezer disznót hizlal, több sikeres befektetése mellett a Jack’s Burger étteremlánc és az Animalsoft Állattenyésztési szoftver-fejlesztő cég tulajdonosa.
Mind készen állnak, hogy újra „körbeúszhassák” a vállalkozókat és döntést hozzanak arról, hogy kibe érdemes figyelmet, energiát és saját pénzüket befektetni.
A Ford márka több mint 110 éves története során, szerte a világon, számos alkalommal vállalt kezdeményező, úttörő szerepet a vállalkozások, kisvállalkozók támogatásában, mellyel aktívan segítette egyes szolgáltatások, iparágak fejlődését. A Ford haszongépjárművei a szó szoros, és átvitt értelmében is a vállalkozások motorjai. Büszkék arra, hogy a praktikus, korszerű, megbízható, és alacsony üzemeltetési költségű modelljeik hozzájárulnak nem csak a vállalkozások mobilitásához, de a cégek folyamatos fejlődéséhez, és a díjnyertes designnal a megjelenéséhez is. Európa vezető haszongépjármű gyártójaként pedig céljuk, hogy hagyományosan megbízható személy- és áruszállító modelljeikben olyan innovációkat tegyenek elérhetővé elsőként a piacon, mint a környezetbarát hibrid és elektromos technológiák széles portfóliója, vagy a Ford Pass Pro üzleti flottakövető alkalmazás.
„A showműsor kínálta egyedülálló lehetőséggel élve a Ford Magyarország támogatja a vállalkozók és befektetők egymásra találását. Sőt! A Ford Magyarország felajánlja: egy, a műsor végén kiválasztott, a showban sikeresen szereplő vállalkozásnak, amelynek fejlődését alapvetően tudja segíteni egy tehergépkocsi, a Ford egy a cég igényeinek leginkább megfelelő Ford Transit, Custom vagy Ranger haszonjárművet ajánl fel 1 éves használatra, hozzásegítve ezzel a növekedéshez és a további sikerekhez.” – mondta el Szabó Attila, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.