A célvonal stílusos átlépése Londonból Brightonba egy 120 éves Mercedes-ben

  • A London és Brighton Veteran Car Run a világ legrégebbi autó eseménye
  • A járművek bemutatása a St James Motoring Spectacle-ban az esemény előtti napon
  • A Mercedes-Simplex 28/32 LE előkészítése a Mercedes-Benz Classic Center által

120 éves és még mindig megbízható: a Mercedes-Benz Classic 1904-től 2024. november 3-án fejezte be az idei RM Sotheby London-Brighton Veterán Autópályát Mercedes-Simplex 28/32 lóerővel. Ezt a futamot hagyományosan november első vasárnapján tartják. A cég saját járműgyűjteményéből származó ritka jármű körülbelül öt óra alatt könnyedén lefedte a 96 kilométeres útvonalat. A kormánynál: Marcus Breitschwerdt, a Mercedes-Benz Heritage GmbH vezérigazgatója, különféle média képviselők kíséretében. A járművet a Mercedes-Benz Classic Center szakértői készítették és szervizelték a helyszínen. A németországi Fellbachban és az USA-ban található Long Beachben található két klasszikus központ a jármű szinte 140 éves történetének összes járműjének premierje, kezdve a korai napokon nyúló drágakövektől egészen a márka fiatal klasszikusáig. .

A rendezvény előtti napon, a St James’s Motoring Spectacle-ban, a rendezvény szervezője bemutatta a részt vevő járműveket és más autókat a rangos Pall Mall-ban. Az eseményt az azonos nevű londoni kerületben, a Buckingham-palota és a Royal Automobile Club közvetlen közelében tartották. A Mercedes-Benz Classic más járműveket mutatott ott, a Mercedes-Simplex 28/32 lóerő mellett 1904-től: a Mercedes-Benz W 196 R Formula 1 versenyautó, áramvonalas karosszériával 1955-től és a Mercedes-AMG GT 2024-től. .

A London és Brighton Veteran Car Run (LBVCR) a világ leghosszabb ideje tartó rendezvénye a klasszikus járművek számára. Kizárólag a klasszikusok vehetnek részt az 1904-es gyártási évig (beleértve). Évente több mint 300 két-, három- és négykerekű jármű indul a Hyde Parkból napkeltekor. A meghajtókat gőz, akkumulátorok, benzin – vagy izom hajtja: 2017 óta a történelmi kerékpárok is részt vehetnek. Az LBVCR 1896-ban nyúlik vissza. Az akkori “Emancipációs Futás ” segítségével az autógyártók üdvözölték a közúti járművek megengedett legnagyobb sebességének 19,2 km / h-ra (12 mph) történő növelését Angliában. A piros zászló elején szimbolikusan ketté van szakadva. Ez emlékeztet az 1865-ös “Vörös Zászlóról szóló törvény ” hatályon kívül helyezésére.A törvény előírta, hogy egy vörös zászlóval rendelkező személy sétáljon az úton önjáró közúti járművek előtt (amelyeket eredetileg gőzzel hajtottak) a gyalogosok figyelmeztetése érdekében.

Gottlieb Daimler autó feltaláló szintén részt vett a “Emancipation Run ” 128 évvel ezelőtti premierjén. A századforduló óta a Daimler-Motoren-Gesellschaft Mercedes-Simplex folytatta az autóipar szabványainak meghatározását olyan műszaki megoldásokkal, amelyek a mai napig érvényesek. Ez a jármű jelzi az autóbusz-stílustól való utolsó eltérést, amely az akkori iparban uralkodott, és ezért az első modern autó.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!