A Citroen reklámfilmben üzeni, hogy az elektromos autóké a jövő

 Autóstoppos kampányfilmje befejező epizódjával zárja a centenáriumi évet a Citroën. Az új C5 Aircross Hybrid SUV-val záródó reklámfilm erős üzenetet hordoz: „A Citroën 100 éve az autózás demokratizálásán dolgozik. 2020-ban az elektromos autó demokratizálása következik”.

 A film a közösségi oldalakon decembertől 20-tól látható, és a https://youtu.be/HEufslHqS8Y címen is elérhető.

A 2019-es év a Citroën-centenárium jegyében telt. A merészségéről és kreativitásáról híres márka elmúlt száz évét legendás, népszerű modellek (2CV, Type H, Méhari stb.), valamint Jacques Séguéla emlékezetes reklámkampányai fémjelezték. A Citroën történetének eme fontos szakaszait állítja reflektorfénybe az autóstoppos kampányfilm, melynek első része még 2018-ban, második része 2018 végén (az utóbbi a DS, Sébastien Loeb és Jacques Séguéla stb. szereplésével), harmadik része pedig 2019. februárban (az Ami One Concepttel) látott napvilágot. 2019 végén búcsúzásképp egy negyedik és egyben utolsó epizóddal jelentkezik a Citroën. Újra találkozunk az időutazó stoppos fiatalemberrel, aki utoljára a márka legfrissebb modelljét, az új C5 AIRCROSS Hybrid SUV-ot fedezi fel.
A Magyarországra jövő nyáron érkező modellnek ez lesz az első tévés szereplése. A Citroën első plug-in hibrid autója a márka elektromos offenzívájának kezdetét jelzi, és a reklámfilmnek erős üzenetet kölcsönöz: „A Citroën 100 éve az autózás demokratizálásán dolgozik. 2020-ban az elektromos autó demokratizálása következik”.

Arnaud Belloninak, a Citroën marketing- és kommunikációs igazgatójának a nyilatkozata:

„A film, mellyel ezt a hihetetlen centenáriumi évet zárjuk, minden eddiginél jobban hangsúlyozza a Citroën bátor és demokratikus karakterét, és egyben azt ígéri, hogy az elektromos autó mindenki számára elérhető lesz. Nekem elhihetik, sok meglepetés vár ránk 2020-ban.”

A 30 másodperces reklámfilm december 20-tól először a Citroën közösségi oldalain lesz látható, ezzel is megköszönve a 18 millió rajongót számláló online közösségnek a centenáriumi eseményekben való aktív közreműködését. A kísérő zene továbbra is marad a töretlen sikernek örvendő ‘Take the long way home’, melyet Roger Hodgson, a SUPERTRAMP társalapítójának előadásában élvezhetünk.

A film a Youtube-on már most megtekinthető:

https://youtu.be/HEufslHqS8Y
A FILM ALKOTÓI  
HIRDETŐ: AUTOMOBILES CITROËN
FELELŐSÖK A CITROËN RÉSZÉRŐL: Arnaud Belloni, Bruno Gisquet, Stéphane Barbat, Anne Boura  
ÜGYNÖKSÉG: TRACTION/BETC
STRATÉGIAI TERVEZÉS: Philippe Martin Davies
KREATÍV IGAZGATÓ: Nicolas Lautier
MŰVÉSZETI IGAZGATÓ: Matthieu Vivinis
TERVEZŐ SZERKESZTŐ: Jean-Romain Sparano
KÖZLEKEDÉS: Nathalie Sanseigne
TÉVÉS PRODUCER: Caroline Petruccelli
GYÁRTÓ: Insurrection
HANG: Gum
RENDEZŐ: François Rousselet /Thierry Poiraud
VEZETŐ OPERATŐR: Stéphane Fontaine/Mathias Boucard
ZENE: „Take the long way home”, előadja Roger Hodgson, a SUPERTRAMP társalapítója