A Citroen teljesen megújult termékpalettával és izgalmas eseményekkel tölti meg párizsi standját
- Az idei Párizsi Autószalonon a Citroën a márka új logójával fémjelzett, vadonatúj termékpalettával érzékelteti teljes megújulását.
- Az Európában már bevezetés alatt álló új C3 mellett a Citroën ez alkalomból négy „világpremierrel” is előrukkol, köztük egy erőteljes, karakteres tanulmányautóval, valamint a tervezők által az Ami modell köré tervezett meglepetésekkel.
- A látogatókat egy Citroën-energiáktól pezsgő standon fogadják, ahol a Youtube-bal együttműködésben egy stúdió is üzemelni fog, különleges tartalmakkal a kiállítás teljes időtartama alatt.
A Párizsi Autószalonon megjelenő standján a Citroën egy olyan márka dinamizmusával jelentkezik, amely alig több mint egy éven belül gyakorlatilag az összes modelljének megújítását tervezi. Az autószalon remek alkalmat teremt a Citroën számára, hogy a látogatók elé tárja 2025-ös modellkínálatát. Az új termékekben is tetten érhetők a márka több mint 100 éve meghatározó törekvései: mindenki számára elérhető, egyszerű autózási élmény, merész tervezésű, kényelmesen használható modellekkel, amelyek konkrét válaszokat kínálnak a társadalom előtt álló kihívásokra. A Citroën-standon ennek jegyében egy teljesen elektromos termékcsalád is megjelenik, az ügyfelek igényeihez igazodó megoldásokkal.
B-szegmens: két új mérföldkő
2024-ben a Citroën két forradalmi jelentőségű új modell bevezetésével rázta fel az alsó középkategóriás személyautók világát. Mindkettő jelen lesz a párizsi standon:
- C3 a kereskedelmi siker útján
Első alkalommal kerül kiállításra a 2024-es modell, amely teljesen átalakítja a szegmens arculatát, és átütő kereskedelmi sikerre számíthat. Az első kiszállítások már folyamatban vannak a nagy európai piacokon, így az első vásárlók már élvezhetik is e benzines és elektromos változatban is elérhető, kényelmes, modern stílusú, sokoldalú és gazdagon felszerelt autó előnyeit. - A C3 Aircross is most lép a nagyközönség elé
A júniusban bemutatott és hamarosan a kereskedésekben is megjelenő modell is élete első nyilvános „fellépésére” készül. A C3 Aircross a legmegfizethetőbb kompakt SUV, amely erős karaktert, többféle erőforrást, tágas teret és irigylésre méltó kényelmet kínál akár 7 fő befogadására alkalmas fedélzetén.
C-szegmens: két világpremier egyetlen standon
A B-szegmens két meghatározó újdonsága mellett, illetve a Berlingo, a SpaceTourer és azok kishaszongépjárműváltozatainak – szintén 2024-ben történt – teljes megújítása után a Citroën most a magasabb kategóriás modelljeinek teljes megújulásával is bizonyítja kivételes dinamizmusát. A Citroën a Párizsi Autószalonon nem csak egy, hanem rögtön két új modellel is a közönség elé áll.
A C4 és a C4 X új arculattal jelenik meg a standon, letisztultabb, egységesebb dizájnnal, amely már a márka új identitását tükrözi. A C4 még kiegyensúlyozottabb és stílusosabb, mint valaha, a C4 X elegáns fastback tetőíve alatt pedig elképesztően tágas tér várja az utasokat. A C4 sikerén felbuzdulva, a Citroën most egyszerre két fontos modell fejlesztésén dolgozik két piaci szegmensben is. A C-szegmens egyik első elektromos ötajtósa továbbra is benne van a Top 5-ben, a C4 X pedig a maga részéről erőteljes lendületet vett a Közép Kelet országaiban, különösen Törökországban, és az európai terjeszkedéshez is remek ütőkártyákkal rendelkezik.
Világújdonságnak számító tanulmányautó
A márka egy rendkívül expresszív tanulmányautóval illusztrálja a jövő Citroënjéről alkotott elképzeléseit. A Citroën új formanyelvéhez hűen színes modell magabiztos és erős jelenlétet sugároz. A kulcsfontosságú szegmens jövőbeli modellje minden kétséget kizáróan pozitív fogadtatásra számíthat.
Születésnapi fesztivál
A népszerű AMI 2024-ben ünnepli 4. születésnapját és azt a több mint 65 000 vásárlót, akinek a világ 17 országában lehetősége volt szert tenni egy példányára. A megfizethető, egyszerű és kényelmes elektromos mobilitást kínáló AMI egyedülálló karakterével elsőként és örökre megváltoztatta számos háztartás életét és utazásait is, nagyobb szabadságot és autonómiát biztosítva számukra. Az AMI ikonikus változatokban, valamint a Citroën tervezői által megálmodott, világújdonságnak számító meglepetések kíséretében jelenik meg a márka standján.
Élettel teli stand Citroën-hangulattal
A barátságos, színes életteret kínáló standon a látogatókra számos felfedezni való vár. Teljesen átadhatják magukat a Citroën márkára jellemző energikus, nyugodt, egyszerű, mégis élettel és izgalommal teli élményeknek. A standon egész héten a Youtube-bal közösen működtetett stúdió gondoskodik a hangulatról, feldobva a standon zajló értekezleteket és a márka híreiről szóló sajtótájékoztatókat is.