A Concorso d’Eleganza Varignana 1705 bejelenti a világ legexkluzívabb és legkiválóbb autóinak lélegzetelállító együttesét
- A 2024-es Concorso d’Eleganza Varignana 1705 a híres gyűjtők úttörő autóinak kiváló gyűjteményét mutatja be a Palazzo di Varignana luxusüdülőhelyen, 2024. szeptember 27-29 .
- A tavalyi nyitórendezvény sikerét követően a világ legkiválóbb, 1973 előtti autóikonjainak 30 példányát mutatják be 6 osztályban.
- A Prima Del Temporale (háború előtti időszak), az Eccellenze Di Stoccarda (Stuttgart kiválósága), az Il Meglio Di Motor Valley (A Motor Valley legjobbja ) , a brit képeslapok és más kategóriák lenyűgöző végkifejlethez vezetik az európai autószezont
- Alfa Romeo Tipo 6C 1750, Lamborghini Miura prototípus, Isotta Fraschini 8C Monterosa Touring, Benz ‘Jadewagen’ 8/20 lóerős, Fiat 1100 Ghia és Maserati 3500 Vignale Spyder és még sok más jellemzi a különleges eklektikus jelleget
- A Concours szervezői létrehoztak egy különleges osztályt – a FuoriConcorsót – egy autó tiszteletére, a tiszteletreméltó Auto Avio Costruzioni 815-öt, amely vitathatatlanul az „első” Ferrari a név kivételével.
- A nagyra becsült rajongók, Corrado Lopresto és Silvia Nicolis Olaszországból, Georg Gebhard Németországból, Hidetomo Kimura Japánból és mások csatlakoznak a stílus- és divatvezető Alessandro Squarzihoz ikonikus autóival kollekcióikból.
- A Lallier Champagne és a Bper Banca támogatásával, valamint a Motor Valley Association és az Automotoclub Storico Italiano támogatásával a rendezvény egy felülmúlhatatlan autóipari pompával teli hétvégét biztosít.
- További információért a 2024-es Concorso d’Eleganza Varignana 1705-ről, beleértve a korlátozott jegyértékesítést, látogasson el a következő oldalra: www.palazzodivarignana.com/en/experiences/concorso-deleganza/
A világ legexkluzívabb autóipari találkozóinak második kiadása már alig két hónapra van hátra, az esemény szervezői nyilvánosságra hozták az 1973 előtti autók lenyűgöző együttesének részleteit, amely a Concorso d’Eleganza dísze lesz. Varignana 1705 2024. szeptember 27. és 29. között.
Mindegyik modell egy-egy műfaj-meghatározó pillanatot képvisel az autók történetében, és a világ autóipari szakértőiből álló, nagyra becsült zsűri gondosan kiválasztotta csúcsminőségű tervezési értékei, eredetének tisztasága és kitűnően kivitelezett mérnöki munkái miatt.
Összesen 30 autót mutatnak be a Palazzo di Varignana gyönyörű környezetben, a fenséges Bolognese-hegység hátterében. Hét nemzetközileg elismert autókritikusból és vezető hatóságokból álló zsűri fogja bírálni az autókat számos kategóriában: Prima Del Temporale (háború előtti időszak), Eccellenze Di Stoccarda (Stuttgart kiválósága), Il Meglio Di Motor Valley (A motorok legjobbja). Valley) és a British Postcards.
A 2024-es kiadás zsűrijének tagjai Stefano Pasini, a zsűri elnöke és több mint 30 autóipari könyv elismert szerzője, Stephen Bayley, építész, író és az Octane magazin munkatársa, Alessandra Giorgetti, a Registro Internazionale Touring Superleggera alelnöke. , François Melcion, a Retromobile Paris igazgatója, Gianni Mercatali, a legendás luxuskommunikációs és üzleti vezető, Lorenzo Ramaciotti, a Fiat Group Automobiles korábbi formatervezési vezetője, a Fiat Group összes márkájának tervezését felügyelő és Peter Read, a Royal Automobile elnöke Klub Motoros Bizottsága.
A tavalyi sikeres nyitórendezvényhez hasonlóan a 2024-es Concorso d’Eleganza Varignana 1705 is számos gyűjtőt vonzott, jelezve, hogy az esemény mennyire szilárdan helyet kapott a globális luxusautó-naptárban. Azok, akik tiszteletreméltó példákat hoznak kivételes autópályázataikból, többek között Silvia Nicolis, az 1914-es Benz 8/20PS Jadewagennel, amely általában a Nicolis Múzeumban található több száz egyéb kiállítás mellett. A 8/20 lóerős Jadewagent eredetileg egy indiai maharadzsa rendelte meg a Schebera, a Heilbronnban, Stuttgarttól nem messze található cég által épített lenyűgöző karosszériatesttel.
A Concorso d’Eleganza Varignana 1705 szervezői szintén örömmel üdvözölték Corrado Loprestót és családját, akik a Best in Show tavalyi elnyerése után visszaadták a rendezvényre a mesés, 1947-es Isotta Fraschini 8C Monterosa Coupe Touringot kollekciójukból. A 2017-ben teljesen felújított autó egyike annak az öt prototípusnak, amelyeket Isotta Fraschini épített 1947 és 1959 között a márka újjáélesztése érdekében.
Az egyik nagyon különleges autóipari „vendég” az eseményen az Auto Avio Costruzioni 815, amely lényegében egy Ferrari, és vitathatatlanul az „első” Ferrari, a név kivételével. Amikor 1939-ben elhagyta az Alfa Romeót, Enzo Ferrarinak törvényi kötelezettsége volt, hogy négy évig semmilyen autón vagy cégen nem használja a saját nevét, ezért megalapította az Auto Avio Costruzioni céget Torinóban. Míg a cég fő célja marógépek és repülőgép-alkatrészek gyártása volt, hamarosan az autóiparba is beszállt.
Az Auto Avio Costruzioni mindössze két autót gyártott, mindkét pókot, egy hosszú és egy rövid farkú, a Fiat 508C alvázát és nyolchengeres soros motorját felhasználva. Sajnos a hosszú farkú változat megsemmisült, de szerencsére a rövid farkú változat megmaradt. Valaha a nagyszerű pilótáé, Alberto Ascarié volt, most pedig Mario Righini gyűjtő őrizetében van, aki kedvesen elviszi a Concorso d’Eleganza Varignana 170-be, ahol a szervezők az autó tiszteletére egy különleges osztályt hoztak létre, a FuoriConcorso-t. különleges vendég.
Az 1966-os Lamborghini Miura prototípus, amelyet Dr. Gebhard német gyűjtő hozott magával, a Dühöngő Bika Háza történetének egyik történelmileg legfontosabb modellje, és a szuperautó-korszak kialakulását jelzi. Szintén látható lesz egy valamivel későbbi, de nem kevésbé fenséges, 1970-es Lamborghini Miura S, a restaurálás során feltárt, gazdag múltú autó. Az eredetileg Arancio Miura által festett autó hat átfestésen esett át, mielőtt Rossóba szállították volna. Az eredeti, 0502-es jelzésű prototípust a Lamborghini és a Bertone használta a Miura különféle színekben való bemutatására, és tesztelte a piaci reakciókat az 1966-os debütálás során. Ez a prototípus, amely olyan jelentős eseményeken jelent meg, mint a Genfi Autószalon és a Monacói Nagydíj. kísérleti elemek, és nem volt Lamborghini jelvénye a hátulján. 20 színváltoztatáson keresztüli utazása a Lamborghini korai gyártási és marketingstratégiáját tükrözi. Végül 2011-ben a Miurát átfestették az eredeti Arancio Miurára, összekapcsolva a történelmi és esztétikai örökséget.
A klasszikus olasz szuperautó témájának egy másik felfogása egy 1972-es De Tomaso Pantera Group 4 versenyautó izmos formáját mutatja be. A fajta egyik történelmileg legjelentősebb példája, hogy egy korszakban Mario Casoni autóversenyző versenyzett vele, aki 1973-ban megnyerte vele az olasz GT-bajnokságot és a Giro Automobilistico d’Italiát. Az autót a mai napig sikeresen kampányolják jelenlegi modelljei. letétkezelő, Pietro Silva, aki történelmi versenyeken vezeti a Panterát.
A Concorso d’Eleganza Varignana 170-hez csatlakozik egy 1930-as Alfa Romeo 6C 1750 Gran Turismo a legendás londoni székhelyű karosszériaépítő James Young Limited karosszériájával, amely lovaskocsikról 1908-ban építette meg első autóját. Az Alfa Romeo bemutatása meghazudtolja azt a nehéz életet, amelynek gyakran ki vannak téve jelenlegi tulajdonosai, Umberto és Alice Galloni.
A pár rendszeresen lelkesen kampányolt az Alfa Romeóval olyan fárasztó hosszú távú ralikon, mint például az 1000 Miglia Experience UAE, ahol 2023-ban a sivatagi utakon a dobogóra álltak.
Tavaly Hidetomo Kimura Japánból utazott el lenyűgöző Fiat 750 GT MM Zagatojával, idén pedig egy hasonlóan lenyűgöző, 1950-es Fiat 1100 Ghiával tér vissza.
A kiválasztott harminc autó mindegyike kiemelkedő járműnek mondható. További figyelemre méltó modellek közé tartozik két csodálatos Ferrari, egy 1966-os 330 GTC és egy 1967-es 275 GTB4. Egy Maserati 3500 Vignale Spyder és egy Mercedes 300 SL Roadster két markánsan eltérő, de egyformán elragadó megközelítések a fenséges nyitott tetős túrákhoz, miközben egy Bugatti Type 35 és egy 1925-ös 3 literes Bentley új üzemanyaggal tölti fel az 1920-as évek legikonikusabb autójáról folyó örök vitát.
Az eseményen debütál Alessandro Squarzi. A stílus- és divatipar kulcsfontosságú véleményvezéreként világhírű Squarzi élethosszig tartó szenvedélye minden vintage iránt, beleértve a csodálatos 1955-ös Porsche Speedstert is, amelyet a Palazzo di Varignana területére hoz. A megszentelt stuttgarti márka további példái közé tartozik egy 1955-ös Porsche Speedster Pre-A és egy 1973-as Carrera RS 2.7.
Carlo Gherardi, a Palazzo di Varignana alapítója így nyilatkozott: „Tavaly szinte szóhiányban maradtunk az első Concorso d’Eleganza Varignana 170-re adott nagyszerű reakciók, a minket támogató gyűjtők kedvessége, az autók minősége miatt. a zsűri tudása és a jelenlévők puszta lelkesedése.
„Idén az autók óriási száma és felülmúlhatatlan minősége lehetővé teszi számunkra, hogy még magasabbra tegyük a lécet. Ismét szeretettel várjuk vendégeinket a Palazzo di Varignana kapuján keresztül, mivel azért gyűlünk össze, hogy megünnepeljük az autóipari tervezés és mérnöki tervezés legmagasabb szintjét, valamint azt a nagy szenvedélyt, amelyen mindannyian a legjobb autókért osztozunk. bolygó.”
A Lallier Champagne és a Bper Banca támogatásával, valamint a Motor Valley Association és az Automotoclub Storico Italiano támogatásával a 2024-es Concorso d’Eleganza Varignana 1705 egy páratlan autóipari pompával teli hétvégét biztosít a gyűjtők, rajongók és rajongók számára, miközben az európai koncourt vonzza. lenyűgöző következtetés.
Az eseménnyel kapcsolatos további információkért és azokért, akik korlátozott számú jegyet szeretnének vásárolni, látogassák meg a következő címet: https://www.palazzodivarignana.com/en/experiences/concorso-deleganza/
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!