A CR-V legújabb változata – hibrid hajtáslánccal
A modell történetében először hibrid hajtáslánccal is kapható lesz Európában a Honda CR-V
Kényelem, tartósság és kommunikáció terén is nagyot lépett előre
Tágasabb és sokoldalúbb, mint valaha
Az 1995-ben bemutatott Honda CR-V folyamatosan fejlődött az évek során, újabb és újabb nemzedékei mindig friss, jövőbe mutató műszaki megoldásokkal lepték meg a szakmát és persze a vásárlóközönséget. Legújabb generációjának tervezésekor azt tartották szem előtt, hogy a vásárlók minden elvárásának megfeleljen, egyúttal megőrizze egyedi karakterét és előkelő piaci pozícióját. A lelkiismeretes mérnöki munka eredményeként kifinomult műszaki megoldások teljes sora teszi jobbá a CR-V-t, ezt koronázza meg az a kiváló minőség, ami az autó minden egyes porcikáján tetten érhető.
A vadonatúj CR-V a Honda első hibrid hajtáslánccal is kapható európai szabadidő-autója. Alapját az intelligens Multi-Mode Drive (i-MMD) vezérlőegységgel társított, két villanymotorra és egy Atkinson-ciklusú benzines erőforrásra épülő Honda Hybrid Performance rendszer adja, melynek kimagasló hatékonysága és kifinomultsága többek között a közvetlen átvitelnek köszönhető. A modell elsőkerék-hajtású és összkerekes kivitelben egyaránt elérhető.
A vadonatúj CR-V friss, szofisztikált megjelenéssel nyűgözi le környezetét, vonzerejét nemcsak a szélesebb, feltűnőbb kerékjáratok és az élesebb – motorháztetőn és sarkokon kialakított – kontúrok fokozzák, hanem a Honda új arculatához igazodó orr-rész és fényszórópár is.
Elismerést érdemel az utastér is, hiszen minősége, megjelenése, kialakítása és kifinomultsága is elsőrangú. Ez nem meglepő, hiszen a prémiumkategória szereplőinek közvetlen vetélytársa, miként azt a kiváló menetkomfort, a precíz kormányzás, a kiváló úttartás és a remek NVH-érték is bizonyítja. Mindemellett – hála a folyamatos fejlesztésnek – a vadonatúj CR-V kényelem, megbízhatóság és kommunikáció terén is messze felülmúlja elődjeit, és a hosszabb tengelytávból, valamint a szélesebb kialakításból fakadóan nagyobb helykínálattal is kecsegtet.
A kategóriaelső helykihasználás hozadékaként minden utas kényelmesebben utazhat, és a szélesebb, mélyebb csomagtartó is több poggyászt nyel el. Az új, két helyzetben rögzíthető, sík csomagtérpadlón ezentúl még nagyobb tárgyak szállíthatók a CR-V-ben, és az ötödik ajtó nyitásával-zárásával sem kell bíbelődnie a tulajdonosnak, hiszen motoros mozgatású kivitel is szerepel az opciós listán1.
Az elmés, innovatív megoldások jelentősen megkönnyítik a CR-V mindennapos használatát. A csomagtérajtó nyitási magassága például programozható2, így az alacsonyabb garázsok plafonjának sem ütközik neki, a középkonzolon kialakított tárolórekesz pedig háromféle módon is használható. Nagy könnyebbséget jelentenek a 60/40 arányban osztott hátsó ülések, ugyanis egyetlen mozdulattal síkba dönthetők, így gyorsabban és könnyebben pakolhatók be a poggyászok.
Az új CR-V megalkotásához a Fejlett Kompatibilitású Tervezés (Advanced Compatibility Engineering, ACE™) következő nemzedékét dolgozták ki a Honda mérnökei, ugyanis már nyúlványok teljes hálózata felel az ütközési energia elnyeléséért, illetve elvezetéséért az utascella irányából. Emellett minden modellváltozathoz alapáron jár a menetbiztonsági és vezetést segítő eszközöket magában foglaló, speciális kamerákra, valamint radarokra épülő Honda SENSING™ rendszer.