A CUPRA bemutatta 2025-ig tervezett jövőképét és céljait, látóhatáron a „magyar modell” (2.)

A CUPRA hihetetlen utazása

A CUPRA márka 2018-ban indult azzal a szándékkal, hogy néhány, az akkori viszonyokon változtatni akaró, s ebben elkötelezetten hívő személy által vezérelve újraértelmezze a jövő sportosságának fogalmát.

A „kihívó márka” ambícióit és karakterét megtestesítő első modellként a CUPRA Ateca mutatkozott be, egyedülálló ajánlatként piaci szegmensében.

Két évvel később mutatta be a márka „minden Leon királyaként” („King of Leons”) CUPRA Leon modelljét. Ez volt a márka első sorozata, amely nagyteljesítményű motorok széles választékával, valamint hálózatról tölthető, ugyancsak nagyteljesítményű hibrid hajtásrendszerének (Plug-in Hybrid) köszönhetően, az első részben elektromos változattal jelent meg.

Ezt a márka első önálló modellje, a CUPRA Formentor követte. A Crossover-SUV óriási sikert aratott, s eddig világszerte csaknem százezer példányban talált gazdára, így mára a vállalat legkeresettebb terméke.

Ezután érkezett a CUPRA Born. Az első tisztán elektromos modell az elektromos hajtásrendszer és a kiemelkedő menetteljesítmények tökéletes párosítása.

Az autók azonban csupán a történet egy részét testesítik meg, a CUPRA sikerének másik meghatározó tényezője a CUPRA Tribe.

A CUPRA Tribe nap mint nap újraalkotja márkánk kvintesszenciáját: a hagyományossal látványosan szakító karaktert, a lázadó szellemiséget és a merőben újszerű gondolkodásmódot” – hangsúlyozta Antonino Labate, a CUPRA stratégiai, üzletfejlesztési és operatív igazgatója. „Ma bemutatjuk a Tribe legújabb tagját: ez a TV Boy, a határokat áttörő, lázadó egyéniség, aki stílusával inspirálja az elkövetkező generációt.”