A DAF bővíti építőipari gépei kínálatát
Annak érdekében, hogy a DAF Trucks az üzemeltetőket még inkább az igényeik szerint kialakított járművekkel láthassa el, új járműkonfigurációkkal, például a dupla hajtású ikertengellyel és kormányzott hátsó követőtengellyel szerelt 8×4 hajtásképletű alvázzal bővíti kínálatát. A DAF bevezet egy 10 tonnás első tengelyt, illetve egy teljesen új 7,5 tonnás emelőtengelyt is. Az új termékek igazolják, hogy a DAF bővíteni kívánja termékkínálatát az alvázas szegmensben – legfőképpen az építőipari járműveket szem előtt tartva.
– Bővített tengelykínálat
- Új 10 tonnás első tengely
– Meggátolja a részterhelésnél jelentkező túlterhelést
– Fülke mögé szerelt nagy teljesítményű rakodódarukhoz történő használathoz - Új 7,5 tonnás követőtengely
– Öntött, rendkívül merev tengelyház
– Kisebb tömeg
– 26 tonnás statikus teherbírás
– Új járműkonfigurációk
- CF és XF 8×4 FAW tridem alváz dupla hajtású hátsó tengellyel és kormányzott hátsó emelőtengellyel
– Maximum tapadás közúton és terepen
– 27 tonnás terhelhetőség
– Kiváló manőverezhetőség - CF 10×4 alváz dupla hajtású hátsó tengellyel és kormányzott vezető hátsó tengellyel
– Nagy igénybevételre tervezett billenőplatók
– Estepe által végzett átalakítás
– 49 tonna jármű össztömeg
– Kb. 30 tonnás nettó rakománysúly - 8×2-es alváz két kormányzott első és kormányzott hátsó tengellyel elérhető mostantól XF változatban is
– 37 tonna jármű össztömeg
– XF 8×4 FTM vontató speciális szállításhoz
- Akár 120 tonnás szerelvény össztömeg
- 41 tonnás technikai össztömeg
– A DAF szolgáltatások maximális hatékonyságot kínálnak az építőipari szegmensben dolgozó flottatulajdonosok számára
„2018 történelmi esztendő volt a DAF számára” – mondta Richard Zink, marketing és kereskedelmi igazgató, a DAF Trucks igazgatótanácsának tagja. „A második legnagyobb európai tehergépkocsi márkaként zártuk az évet, a nehéz tehergépkocsik kategóriájában elért 16,6%-os piaci részesedéssel. Nem kevesebb, mint hét országban értünk el piacvezető pozíciót, rekordmennyiségű, 67 000 tehergépkocsit gyártottunk, és újra a legnagyobb import márkává váltunk Németországban – Európa legnagyobb tehergépkocsi-piacán. Ezen felül a DAF már sokadik éve vitathatatlanul az európai piacvezető a nyergesvontató szegmensben.”
A vállalat további növekedést tervez. „Ezért szándékozunk még kiemelkedőbb szereplővé válni az alvázas és építőipari járművek szegmensében” – folytatta Zink. „Ez a szegmens a DAF számára jelentős növekedési lehetőséget rejt magában. Nagy teherbírású alvázak és tengelyek, hatékony hajtásláncok, illetve kényelmes fülkék találhatók kínálatunkban. A DAF minden alkalmazási területhez a legjobb tehergépkocsit kínálja.”