A DAF bővíti építőipari gépei kínálatát

Annak érdekében, hogy a DAF Trucks az üzemeltetőket még inkább az igényeik szerint kialakított járművekkel láthassa el, új járműkonfigurációkkal, például a dupla hajtású ikertengellyel és kormányzott hátsó követőtengellyel szerelt 8×4 hajtásképletű alvázzal bővíti kínálatát. A DAF bevezet egy 10 tonnás első tengelyt, illetve egy teljesen új 7,5 tonnás emelőtengelyt is. Az új termékek igazolják, hogy a DAF bővíteni kívánja termékkínálatát az alvázas szegmensben – legfőképpen az építőipari járműveket szem előtt tartva.

– Bővített tengelykínálat

  • Új 10 tonnás első tengely 
    – Meggátolja a részterhelésnél jelentkező túlterhelést
    – Fülke mögé szerelt nagy teljesítményű rakodódarukhoz történő használathoz 
  • Új 7,5 tonnás követőtengely 
    – Öntött, rendkívül merev tengelyház
    – Kisebb tömeg
    – 26 tonnás statikus teherbírás 

– Új járműkonfigurációk

  • CF és XF 8×4 FAW tridem alváz dupla hajtású hátsó tengellyel és kormányzott hátsó emelőtengellyel 
    – Maximum tapadás közúton és terepen
    – 27 tonnás terhelhetőség
    – Kiváló manőverezhetőség
  • CF 10×4 alváz dupla hajtású hátsó tengellyel és kormányzott vezető hátsó tengellyel
    –  Nagy igénybevételre tervezett billenőplatók
    –  Estepe által végzett átalakítás
    –  49 tonna jármű össztömeg 
    – Kb. 30 tonnás nettó rakománysúly
  • 8×2-es alváz két kormányzott első és kormányzott hátsó tengellyel elérhető mostantól XF változatban is
    – 37 tonna jármű össztömeg

– XF 8×4 FTM vontató speciális szállításhoz

  • Akár 120 tonnás szerelvény össztömeg
  • 41 tonnás technikai össztömeg

– A DAF szolgáltatások maximális hatékonyságot kínálnak az építőipari szegmensben dolgozó flottatulajdonosok számára

„2018 történelmi esztendő volt a DAF számára” – mondta Richard Zink, marketing és kereskedelmi igazgató, a DAF Trucks igazgatótanácsának tagja. „A második legnagyobb európai tehergépkocsi márkaként zártuk az évet, a nehéz tehergépkocsik kategóriájában elért 16,6%-os piaci részesedéssel. Nem kevesebb, mint hét országban értünk el piacvezető pozíciót, rekordmennyiségű, 67 000 tehergépkocsit gyártottunk, és újra a legnagyobb import márkává váltunk Németországban – Európa legnagyobb tehergépkocsi-piacán. Ezen felül a DAF már sokadik éve vitathatatlanul az európai piacvezető a nyergesvontató szegmensben.” 
A vállalat további növekedést tervez. „Ezért szándékozunk még kiemelkedőbb szereplővé válni az alvázas és építőipari járművek szegmensében” – folytatta Zink. „Ez a szegmens a DAF számára jelentős növekedési lehetőséget rejt magában. Nagy teherbírású alvázak és tengelyek, hatékony hajtásláncok, illetve kényelmes fülkék találhatók kínálatunkban. A DAF minden alkalmazási területhez a legjobb tehergépkocsit kínálja.”