A digitalizálással milliárdos üzletággá fejlődhet az online autóértékesítés
A GÉPJÁRMŰ-ÁTALAKÍTÁSI CSOPORT LÉTREHOZTA A JÁRMŰVEK ÉRTÉKESÍTÉSÉNEK FORRADALMI ÁTALAKÍTÁSÁT, MILLIÁRDOKAT ENGEDVE AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSBEN, MINT AZ IPAR GYORSAN DIGITALIZÁLVA
- Az Automotive Transformation Group hivatalosan ma jelent meg, mint új vállalat és márka a közelmúltban egyesült vezető autóipari beszállítók, az Autofutura és a GForces számára
- Az eredeti gyártók, kereskedők, finanszírozók és természetesen a fogyasztók autóipari értékesítési folyamatának átalakítására irányuló küldetésével adat- és technológiai megoldásai zökkenőmentes, valós idejű tranzakciókat vezetnek
- Az Automotive Transformation Group-ot azért hozták létre, hogy forradalmasítsa az autóipari értékesítési folyamatokat, mivel ez a hatalmas globális piac gyorsan elmozdul a digitalizáció felé, tükrözve a más ágazatokban tapasztalt lépéseket
- Az ipari adatok azt mutatják, hogy az új autók értékesítése során az e-kereskedelemre történő minden 1% -os váltás értéke világszerte 25 milliárd USD
- Az Automotive Transformation Group az iparág piacra kész, globális és skálázható ajánlatát kínálja a járműciklus-menedzsment következetes, automatizált optimalizálásához
- Az új csoport piacvezető megoldásai és mindencsatornás platformja hatalmas pénzügyi lehetőségeket tár fel az iparág egész területén. Kutatásai azt mutatják, hogy az e-kereskedelem globális előnyeinek kihasználása az új autók értékesítéséhez további 2,2 milliárd font nyereséget eredményezhet évente ***
- Az Automotive Transformation Group (www.atg.auto) már több mint 20 autógyártó megbízható digitális partnere több mint 10 000 helyszínen, 96 országban, és jelenleg 3,5 percenként lebonyolít egy tranzakciót (évi 4,25 milliárd dollár).
Az Automotive Transformation Group ma elindult a nemrég egyesült vezető autóipari beszállítók, az Autofutura és a GForces új entitásaként és márkaneveként. A teljes járműértékesítési folyamat forradalmasítására létrehozott új csoport az iparág első piacra kész, globális és méretezhető megoldását kínálja a járműciklus-menedzsment következetes, automatizált optimalizálásához. Ez több milliárd font online értékesítést és hatékonyságnövelést tesz lehetővé a globális autóiparban.
Ahogy a digitalizáció gyorsan felgyorsul az autóiparban, az Autofutura, a globális adatközpontú üzleti intelligencia-szolgáltató és az iparág vezető autóipari e-kereskedelmi vállalata, a GForces maximalizálja az értékesítés hatékonyságát és alapvetően javítja az autók világszerte történő vásárlásának módját.
Először is, az adatok, termékek, szolgáltatások és technológiák portfóliójába történő integrálásával a Csoport a lehető leghatékonyabb módon kapcsolja össze az autógyártót, a finanszírozókat, a kereskedőket és a fogyasztókat, egyszerűsítve az ügyfelek útját és javítva az ügyfelek megtartását. Lényeges elem a pénzügyi adatok, az új és használt járművek értékesítésének fő szála, összekapcsolása az összes platformon. Ennek zökkenőmentes integrálása feloldja azokat a korlátokat, amelyek teljes körű „omnichannel” ügyfélélményt kínálnak – a fizikai bemutatótermek és a virtuális világ ötvözése – az első értékesítéstől az utólagos értékesítésig és az újraértékesítésig.
A kínált kereskedelmi nyereség óriási. A 2020-ban világszerte eladott 77 millió új autó, 2,5 billió dollár ** érték alapján az e-kereskedelmi forgalom 1% -os elmozdulása 25 milliárd dolláros bevételnek felelne meg. És ez anélkül, hogy figyelembe kellene venni a globális használt autók értékesítésében rejlő lehetőségeket – csak 2025-re az előrejelzés Európára 357 milliárd euró *.
Amellett, hogy lehetővé teszi ügyfeleinek, hogy növeljék ügyfeleik élettartamának értékét, az Automotive Transformation Group célja, hogy jelentősen javítsa jövedelmezőségét. A termék- és szolgáltatáscsomag felhasználásával a tranzakciós idők csökkentése és az értékesítési folyamat költségeinek csökkentése révén az ipar további 2,2 milliárd font globális jövedelmezőséget generálhat, új járművek eladásánként további 142 font alapján. ***
Az új csoport, Christian Erlandson vezérigazgató vezetésével, már 3,5 percenként egy tranzakciót kezel (évi 4,25 milliárd dollár), és páratlan tapasztalattal és operatív léptékkel rendelkezik az iparban. Három brit irodájából, beleértve a központját, valamint az ausztráliai, kanadai, dubai, német, vietnami és amerikai egyesült államokbeli irodákat, a vállalat több mint 20 autógyártót szolgál ki több mint 10 000 helyszínen, 96 országban.
David Riemenschneider elnök az Automotive Transformation Group elindításával kapcsolatban elmondta: „Az értékesítési folyamat digitalizálása haladhatatlan ütemben halad. Az autóipari piac, amely a világ egyik legnagyobb, az online értékesítésre való áttérés sebességét tekintve elmaradt a többi szektortól, de ez gyorsan változik. Eddig az online és az offline élmény minden elemének a márkanövekedés nélküli omnichannel történő integrálásának költsége és bonyolultsága megakadályozta a méretarányos megjelenítést. Az Automotive Transformation Group célja ennek megváltoztatása. A pontok összekapcsolásával lehetővé tesszük az autógyártóknak, a finanszírozóknak és a kiskereskedőknek, hogy kiaknázzák a mai értékesítési folyamat és az általános értéklánc hatalmas lehetőségeit és hatékonyságát. És itt az ideje cselekedni.
Christian Erlandson vezérigazgató hozzátette: „Amióta bejelentettük az Autofutura és a GForces egyesülését, stratégiai megbeszéléseket folytattunk az iparág legnagyobb szereplőivel. Ez megmutatja, hogy az autóipar mennyire dinamikus és milyen gyorsan halad a digitalizáció felé. Valami igazán egyedit kínálunk. Azáltal, hogy a járműveket és a fogyasztókat összekötjük, a megfelelő ajánlatot a megfelelő időben kiszolgáljuk a megfelelő vevőhöz, majd megkönnyítjük az egyik járműről a másikra történő zökkenőmentes átállást, egyszerűsítjük az ügyfélutat, már az első tranzakciótól kezdve. Hisszük, hogy az általunk támogatott vállalatoknak nem csak boldogabb, hosszabb ügyfeleik lesznek, hanem az elért jelentős hatékonyság révén még sikeresebbek is lesznek. „
Kereskedelmi szempontból az Automotive Transformation Group két márkája, az Autofutura és a GForces továbbra is sikeresen kezeli ügyfeleit függetlenül. A Csoport azonban természetesen kínálja kombinált termék- és szolgáltatásportfóliójának teljes szélességét valamennyi jelenlegi és jövőbeni ügyfelének.
Az Automotive Transformation Group vezetői csoportot mind az Autofutura, mind a GForces vezetői alkotják, biztosítva a magas színvonalú ügyfélszolgálatot, a betekintést és a szakértelmet az újonnan egyesült szervezet egészében: David Riemenschneider – elnök, Christian Erlandson – vezérigazgató, Giles Smith – termékvezető, Mitch Titley – pénzügyi vezérigazgató, Tim Smith – bevételi igazgató, Simon Upton – operatív vezérigazgató és Sinead Kanlioglu – programvezető.