A Ferrari F80 konfigurátor néhány megkérdőjelezhető színt is tartalmaz

  • A Ferrari új zászlóshajója, az F80-as hiperautója a LaFerrarit váltja fel, mindössze 799 darabot gyártanak.
  • A cég egy sor merész festési lehetőséget és versenyfestéket kínál a vásárlóknak, hogy teljesen személyre szabhassák autóikat.
  • Az F80 egy 3,0 literes ikerturbós V6-os motorral és három villanymotorral büszkélkedhet, amelyek együttes teljesítménye 1184 LE.

A Ferrarinak van egy új zászlóshajója, az F80-as hiperautó. Ez a vad alkotás kitölti a LaFerrari által hátrahagyott űrt, és mindössze 799 példány készül a gyártósorra, mindegyik adózás előtti 3,9 millió dollárral kezdődik. Ezek túlnyomó többsége valószínűleg meglehetősen egyszerű festési sémákkal rendelkezik, de ha az ügyfelek szeretnék kiemelni F80-asaikat, az online konfigurátor rengeteg vad lehetőséget kínál.

Az F80-hoz széles színválaszték érhető el, standard, történelmi, klasszikus, különleges és matt felületekre osztva. Ezek közül néhány szebb, mint mások, de vannak olyanok is, amelyek egészen bizarrnak tűnnek, mint a Verde Masoni Opaco matt opció, amit lent láthat, vagy a felül látható Green Jewel festék. További feltűnő festési lehetőségek közé tartozik a Blu Corsa és a Rame Mica, a gyöngyházfényű vörös mély árnyalata, amely szerintünk teljesen fantasztikusan néz ki.

Az olasz autógyártó egy csomó festést is kínál az F80-hoz, amelyek többsége kéttónusú versenycsíkokból áll, amelyek a hiperautó felett húzódnak. Az egyik legszemet gyönyörködtetőbb konfiguráció, amit kitalálhatunk, egy Giallo Modena (sárga) csíkot kombinál egy Rosso Dino (narancs) csíkkal, bár elég furcsán néz ki. Valójában egyik borítás sem néz ki különösebben szép, és olcsóbbá teszi az F80 általános esztétikáját.

A vásárlók azt is választhatják, hogy az ajtókra és/vagy a motorháztetőre saját maguk által választott számot alkalmazzanak. A 12Cilindrihez hasonlóan minden F80-as modellben fényes fekete csík köti össze a fényszórókat, de szeretnénk látni a karosszériaszínben is.

Öt különböző belső konfiguráció áll rendelkezésre, amelyekben az Alcantara és a szabadon álló szénszálas felületek dominálnak. Mivel az F80 „1+1”-ként kerül forgalomba, csak a vezetőülés színe változtatható, vagyis az utasülést mindig csak egyszerű fekete Alcantarában lehet fürdetni. A csekkfüzeteket megnyitó vásárlók számára azonban biztosak vagyunk benne, hogy elérhető lesz néhány olyan egyéni beállítás, amelyet a konfigurátor nem tartalmaz.

A teljesítmény szempontjából az F80 a LaFerrari feletti lépésnek tűnik, még akkor is, ha már nincs sikoltozó, szívó V12-es. Ehelyett a Ferrari a 296 GTB és a Le Mans-győztes 499P motorjához kapcsolódóan egy 3,0 literes duplaturbós V6-ost szerelt fel. Ezt a motort három elektromos motor egészíti ki, amelyek összesen 1184 lóerőt eredményeznek. Ez egészségesen több, mint a LaFerrari 950 lóerős teljesítménye, de elmarad az új McLaren W1 1258 lóerősétől.

carscoops

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!