A Fiat Jennifer Lopezzel együttműködve népszerűsíti második 500e különleges kiadását
A Fiat magáévá tette a limitált kiadású „termékcseppek” ötletét, hogy kétségbeesetten próbálkozzon a felhajtással. Noha a stratégia elég ahhoz, hogy felpörgesse a szemét, a cég kétségtelenül fel fogja hívni a figyelmet a Jennifer Lopezzel való együttműködésnek köszönhetően.
A duó eredetileg 2011-ben állt össze, hogy elősegítse a Fiat visszatérését Amerikába. Az azóta eltelt időszakot akár az „elveszett évtizednek” is nevezhetjük, mivel a Fiat megbukott, kínálatának nagy részét megválta, és tavaly nevetséges 605 darabot adtak el az Egyesült Államokban.
Az emberek nem éppen ezt a fajta történelmet szeretnék magukévá tenni, de a Fiat megvonja a vállát, és ismét összeáll J.Lo-val. Az erőfeszítés részeként az új, 500e-os termékcsepp szerepelni fog a „Can’t Get Enough” videoklipjében.
Exkluzív FIAT podcastok a Begurulva és a podCARs oldalakon, valamint spotify (ITT és ITT) és youtube (ITT és ITT) csatornáinkon!
A különleges kiadást egy rövid előzetesben is bemutatják, amelyben a régi 500C mellett egy rézszínű 500e is szerepel. A Fiat egyelőre nem árul el sokat az autóról, de ez a második termékleadásuk az Egyesült Államokban, és március 12-én rendelhető meg.
Az (500e)RED-hez hasonlóan a legújabb speciális kiadás is valószínűleg 42 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, amely egy 118 LE (88 kW / 120 LE) teljesítményű villanymotort hajt meg, és 219 Nm nyomatékot ad. Ez a beállítás lehetővé teszi, hogy a fedél 8,5 másodperc alatt gyorsuljon fel 0-96 km/h-ra, és egyetlen töltéssel körülbelül 240 km-t tesz meg.
A különleges kiadásról hamarosan többet is megtudhatunk, de az eredetiben 7 hüvelykes digitális műszercsoport és 10,25 hüvelykes infotainment rendszer volt. Azonban nehéz volt az eladás, mivel az árak 32 500 dollárról indultak, az 1 595 dolláros úticél díja előtt.