A FIAT kapta meg “A Legvonzóbb Márka Díját” a német “Automobilwoche magazintól”

A FIAT továbbra is tündököl. A német “Automobilwoche” magazin az olasz márkának ítélte oda
“A Legvonzóbb Márka Díját” az “Autós Hűségdíjak” díjátadón, amelyet a müncheni Motorworld csodálatos helyszínén tartottak az “Automobilwoche Konferencia 2025” esemény keretein belül.
2024-ben a FIAT azzal hívta fel magára a figyelmet a német autópiacon, hogy minden más márkánál több új vásárlót volt képes maga mellé állítani. A Dataforce piaci szakértői a Német Szövetségi Közlekedési Hatóságtól (Kraftfahrtbundesamt KBA) kapott adatokat elemezve úgy találták, hogy a FIAT volt az a márka, amelyet a legtöbb vásárló választott korábbi, más márkájú autója helyett.
Olivier Francois, a FIAT vezérigazgatója és a Stellantis Globális Marketingigazgatója hangsúlyozta:
“Nagyon büszkék vagyunk a díjra, amelyet fontos autóipari médiumtól kapunk egy olyan fontos és érett európai piacon, mint Németország.
Az a tény, hogy a FIAT bármely más márkánál több új vásárlót vonz, remek eredmény, és bizonyítja, hogy a FIAT modelljei tetszenek az igényes és hozzáértő német autóvásárlóknak. A FIAT értékei összhangban vannak vásárlóink igényeivel, s termékeink olasz formaterve, egyszerűsége és ötletessége szintén fontos és vonzó érv autóink mellett. A FIAT palettáját olyan ikonikus modellek alkotják, mint az 500e, a Topolino, az Abarth autói vagy éppen a Ducato -, amelyek jó teljesítményükkel és átlagon felüli szolgáltatásaikkal kitűnnek a személyautók és a lakóautók piacán. Olyan modellpaletta ez, amely hamarosan még színesebb lesz, hiszen érkezik az új Grande Panda, valamint a Fiat 500 Hybrid. Éppen ezért bízunk abban, hogy a jövőben ismét olyan fontos díjakat fogunk nyerni, mint a ‘Legvonzóbb Márka Díja.”