A FIAT Professional a „jövő vállalkozásait” felvonultató, igaz történeteket bemutató kampányával vezeti be megújult modellválasztékát

  • A FIAT Professional a „Jövő által ihletett” elnevezésű, új kampányában a jövő vállalkozásainak folyamatosan fejlődő környezetéről mesél, bemutatva az innovatív új Ducato, Scudo és Doblò modelleket.
  • A bevezető kampányban az új Ducato, Scudo és Doblò három cég igényeit és elvárásait elégíti ki, egy olyan jövő felé vezető úton, amelyben az energiatakarékosság, a fenntarthatóság és a kapcsolódás határozza meg a vállalkozások működését és mobilitását.
  • A hús-vér szakemberek valódi történeteit bemutató „Jövő által ihletett” kampány a FIAT Professional korábbi reklámkampányai – a „Találékonyság motivál” és a „Teret az új ötleteknek” – által kijelölt utat követi.

Exkluzív Fiat podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

A FIAT Professional három váratlan, ám teljességgel hiteles történeten keresztül mutatja be a 2024-es modellévi Ducato, Scudo és Doblò modelleket, méghozzá azok főszereplőinek tolmácsolásában. A Fiat elsődleges közösségi csatornáin keresztül bemutatott, új kampány három vállalkozás, illetve vállalkozó valós történeteit meséli el három videón és interjún keresztül.

Mindegyik filmben egy másik cég és egy másik furgon mutatkozik be, így megismerhetjük történetüket, és azt, hogy miként merítettek ihletet a jövőből.

A jövő vállalkozásaiból inspirálódó, a vállalkozói környezet fejlődését bemutató videók rávilágítanak arra, hogy a FIAT Professional hogyan forradalmasítja a jövőbeli munkakörök minden aspektusát, beleértve akár a különösen meglepő szakmákat is. Az új Ducato, Scudo és Doblò ideális, 100 százalékban online csatlakoztatott trióként elégít ki minden professzionális igényt, köszönhetően innovatív, fenntartható, elektromos mobilitási megoldásaiknak.

A nemzetközi kampány, amely minden csatornán foglalkozik a fő üzenetekkel, hatásosan szemlélteti, hogy egy, a hagyományostól eltérő, jövőbe mutató ötlet hogyan forradalmasíthatja akár a legtradicionálisabb szakmákat is. Ehhez három igaz történetet mutat be a FIAT Professional világából, amelyek három különböző európai országban: Olaszországban, Spanyolországban és Németországban játszódnak.

A kampány a „Jövő által ihletett” üzenethez kapcsolódva bemutatja, hogyan fejlődik a munkavégzés módja, és hogy a FIAT Professional készen áll arra, hogy ügyfélkörének megváltozott igényeihez és szükségleteihez innovatív módon igazodva újraírja a mobilitás kézikönyvét.

A kommunikációs utazás első állomása Spanyolország, ahol egy vertikális növénytermesztő gazdaság, a Groots az erőforrásokat hatékonyan kiaknázó technológiák alkalmazásával valósít meg egy fenntartható, jobb jövőt, élén három alapítójával, JoaquimmalCarlosszal és Alessandróval. Nem muszáj mindig földet művelni, sőt: a vállalat innovatív megoldásaival egy vadonatúj gazdálkodási módszert vezet be, amely megoldást kínál a fogyatkozóban lévő erőforrások problémájára. Ezt az új, különleges vállalkozást egy nem kevésbé különleges FIAT Professional jármű támogatja. Az új Ducato kialakításával, gazdaságos üzemeltetésével és sokoldalúságával tökéletes eszköz erre a nem mindennapi feladatra.

Az új Ducato mindig, minden feladatra készen áll, és ügyfelei összes elvárását maradéktalanul ki tudja elégíteni. Ezt a célt szolgálja az a multi-energia szemlélet, amelynek eredményeként most bemutatkozik a vadonatúj, tisztán elektromos modellváltozat, amely biztonságos, kényelmes és bővelkedik a technológiai finomságokban.

A teljes egészében „házon belül” fejlesztett elektromos modellváltozat megújult külső és belső megjelenése mellett a kategória legkiválóbb hatótávolságát nyújtja, így a Groots probléma nélkül teljesítheti szállítási feladatait az egész városban – sőt, akár azon túl is. Az akár 420 kilométeres hatótávolságnak, és a gyorstöltés lehetőségének (80%-ra mindössze 55 perc alatt) köszönhetően hatékonyan és megbízhatóan teljesít. A kategória legtágasabb raktere és hatékony szállítóképessége jóvoltából ideális megoldás az olyan vállalkozások számára, amelyekre nem mindennapi szállítási feladatok várnak.

Ezeken túlmenően a Ducato kiemelkedően hatékonyan használja ki a rendelkezésére álló teret: azonos hosszúság mellett több mint 21 centiméterrel több belső teret kínál, mint versenytársai. Így a Grootshoz hasonló vállalkozások azonos külső méretek mellett számottevően tágasabb raktérrel gazdálkodhatnak, ami ideális partnerré teszi a Ducatót minden olyan vállalkozás számára, amelyek megbízható, gazdaságos és tágas szállítási megoldást keresnek.

A modern, forradalmian újszerű nézőpontból megjelenített élet- és munkatörténet következő állomása Németország, ahol érdekfeszítő meglepetés vár a nézőkre: a modern taxisok ugyanis nem csak embereket, de állatokat is szállítanak. A kampányhoz forgatott videókban Renè, a Tier-Taxi/Pet-Taxi (állattaxi) vállalkozás tulajdonosa mesél erről a szokatlan, ám igen értékes, jövőbe mutató szolgáltatásról.

A városi közlekedést pihentetőbbé és sokkal biztonságosabbá tevő innovatív, eredeti megoldásoknak köszönhetően az új Doblò ideális megoldás a Tier-Taxi/Pet-Taxi számára.

A sokoldalú, tágas, rugalmas, és minden igényhez alkalmazkodni képes Doblò könnyedén manőverezik a városi utcákon, és a behajtási korlátozások sem állják útját, köszönhetően a tisztán elektromos változatnak. Az úttörő Magic Mirror (holttérfigyelő) funkciót két kamera szolgálja ki – az egyik a jobb külső visszapillantó tükör alatt, a másik a hátsó ajtók fölött helyezkedik el –, így a Tier-Taxi/Pet-Taxi sofőrje még teljesen megpakolt raktér esetén is jobb kilátással dolgozhat, mint egy átlagos autóban. Ezek a kamerák három szemszögből képesek videójelet küldeni az új, digitális visszapillantóra. A vezető így különösen biztonságosan hajthatja végre az érzékeny manővereket. Ezen túlmenően a Tier-Taxi/Pet-Taxi és utasai élvonalbeli online kapcsolódást és irodákat idéző kényelmet élvezhetnek, hála a rugalmasan variálható belső térnek.

A történet Olaszországban ér véget. Az új Scudo itt egy kutatószervezet: a MuSkin anyagot kidolgozó Pangaia Grado Zero munkáját támogatja. A MuSkin egy 100 százalékban növényi alapú anyag, amellyel az állati eredetű bőrök helyettesíthetők. Alapanyagát egy, a szubtrópusi erdőségek fáin élősködő, nagyméretű gombafaj adja.

Kompakt külső méretei dacára a Scudo lenyűgözően tágas, akár 6,6 köbméteres rakteret és kiemelkedő, akár 1,4 tonnás hasznos terhelhetőséget kínál. A kényelmes vezetői üléshelyzet és a visszafogott méretek jóvoltából a Scudo teljesen stresszmentes munkanapokat biztosít ügyfeleinek, akár hosszabb utazások alkalmával is, ahol személyautós kényelemben részesíti utasait. A Pangaia Grado Zero ideális szállítóeszközként tekint a furgonra, mivel ultramodern megoldásainak köszönhetően különösen alkalmas a terebélyes rakományok szállítására, ugyanakkor könnyedén lehet vele parkolni: ezek meghatározó szempontok az olyan felhasználók számára, akiknél alapkövetelmény a tágas raktér, ugyanakkor szűk helyeken kell manőverezniük.

A FIAT Professional korábbi kampányainak valósághű megközelítéséhez szorosan kapcsolódó, ugyanakkor meglepetésekkel teli kampány rámutat, hogy a Ducato, a Scudo és a Doblò nem egyszerűen csak furgonok: merész jövőképet festenek a munkavégzésről és a mobilitásról. A vállalkozói szellemről és a találékonyságról szóló történetek mindegyike hatásosan szemlélteti, hogy a FIAT Professional többet kínál egyszerű szállítási megoldásnál: lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a folyamatosan változó gazdasági környezetben is virágozhassanak.

Ezek a járművek nem egyszerű munkaeszközök: kiveszik részüket a sikerből, amint a vállalkozások értékrendjét és jövőképének megvalósítását támogatva viszi azokat előre egy olyan jövőbe vezető úton, ahol az energiatakarékosság, a fenntarthatóság és a kapcsolódás határozza meg a vállalkozások működését és mobilitását.

A videók és az interjúk koncepcióját a Leo Burnett és Sapient kreatív ügynökségek dolgozták ki, a megvalósításért a Twister produkciós iroda felelt, William9 irányításával.