A Flix buszjáratokat indít Chilében, globális hálózatának 42. országban  

+ A világszinten piacvezető utazási-technológiai vállalat bejelentette, hogy október 5-től elindítja első járatait Chilében. 

++ A bevezetés első szakaszába Santiago, Viña del Mar, San Antonio és Coquimbo közötti állomásokat fog érinteni. 

+++ A vállalat eszközkímélő üzleti modelljéhez igazodva az első chilei vonalakat helyi buszpartnerek közreműködésével fogják üzemeltetni. 

A Flix, a fenntartható és megfizethető lehetőségeket kínáló globális utazási-technológiai vezető vállalat bejelentette régóta várt chilei megjelenését. A vállalat célja, hogy digitalizációval, rendkívül versenyképes árakkal és a legmagasabb biztonsági előírásokkal újjáélessze a helyi utazási piacot. Az első zöld buszok 2023. október 5-én indultak Santiagóból. 

Nagy örömmel üdvözöljük Chilét, mint a Flix 42. országát világszerte, és Brazília után a második dél-amerikai országot – mondta André Schwämmlein, a Flix vezérigazgatója ­  Küldetésünk, hogy fenntartható és megfizethető utazási lehetőségeket biztosítsunk mindenki számára, és úgy látjuk, hogy Chilében jelentős igény van erre a szolgáltatásra. Elkötelezettek vagyunk a következetes minőség, a biztonsági standardok és a zökkenőmentes ügyfélélmény biztosítása iránt minden régióban, ahol elérhető a szolgáltatásunk. Versenyképes piaci kínálatot és megbízhatóbb választási lehetőségeket teremtve az fogyasztók számára.  

A Flix skálázható üzleti modellje már négy kontinens 41 országában aratott sikert. Értéket teremtve a technológia által, mind a buszpartnerek, mind az utazók számára. 

Az utazási piac újjáélesztése Chilében 

Az első chilei járatok Santiagót kötik össze Viña del Marral, San Antonióval és Coquimbóval. A következő hónapokban a Flix további terjeszkedést tervez az ország középső és déli részére. 

A chilei helyközi utazási ágazat az elmúlt években erősen megsínylette a kereslet csökkenését. A világjárvány miatti lezárások következtében, a tömegközlekedés drágulása többek között a magánautó-tulajdonosok számának növekedéséhez vezetett. A Flix arra törekszik, hogy megfordítsa ezt a folyamatot, és egyedi kínálatával újjáélessze a közösségi közlekedés piacát az országban. 

A Flix folytatja nyereséges növekedési útját 

A Flix nyereséges növekedési stratégiájának része a rendkívül vonzó chilei piacon való működés beindítása. Szeptemberben a Flix megosztotta a 2023 első hat hónapjára vonatkozó féléves adatait, és bejelentette, hogy ez volt a vállalat történetének legsikeresebb első féléve. Januártól 2023 júniusának végéig világszerte több mint 36 millió utas utazott a FlixBus, a FlixTrain, a Greyhound és a Kamil Koç járataival (53%-os növekedés 2022 azonos időszakához képest). A Flix-csoport teljes bevétele 860 millió eurót tett ki (54%-os növekedés), 26 millió eurós korrigált EBITDA-eredmény és 3%-os megfelelő árrés mellett.