A Ford mérsékelte az Explorer és a Capri gyártását a gyengülő EV igény miatt
Az új VW ID-alapú, ám minden részletében jobb, sokkal kényelmesebb, jobban hangolt futóművel szerelt Ford Capri crossover és testvére, az Explorer ccsökkentett ütemben készül a kölni gyárban.
- A Ford hetekkel a gyártás megkezdése után csökkenti az Explorer és a Capri EV-k Európában történő termelését.
- A SUV és a crossover a VW MEB platformján alapul, és Európában az EV kereslet hiányától szenved.
- Mindkét autót a kölni ex-Fiesta üzemben építették, amelynek munkavállalóinak azt mondták, hogy váltakoznak hetente.
Ford csökkenti vadonatúj európai EV-k gyártását, még mielőtt a kontinens legtöbb ember még bármelyik autót látta volna az úton. A régóta működő Fiesta meghalt, így a Ford újra felhasználhatta kölni üzemét az Explorer SUV és a Capri crossover felépítéséhez, de mindkét modell érezte az EV piac lassulásának hatását.
A német gyár $2 milliárd átalakítást kapott, hogy készen álljon az új Ford EV-k felépítésére, amelyek alapja VW’MEB elektromos platformja, és fel kellett készülnie az autógyártóra a hatalmas EV igényre, amelyet az autóipar biztosan jön.
De az ország Kölner Stadt-Anzeiger kiderült, hogy a kölni telephely munkavállalóinak kevesebb órát kellett dolgozniuk, mivel a Ford a német kormányhoz fordult, hogy jóváhagyást szerezzen személyzetének részmunkaidős állásokra történő áthelyezésére. Az alkalmazottak csak váltakozó heteket fognak dolgozni az év vége és az év vége között, három hetet távolítva el a termelési ciklusból.
“Megerősíthetjük, hogy a Ford rövid távú munkára jelentkezik a Szövetségi Foglalkoztatási Ügynökségnél, mivel a piac gyorsan romlik elektromos járművek, ” egy Ford szóvivője elmondta a hírportálon. “Az elektromos járművek iránti vártnál lényegesen alacsonyabb kereslet, különösen Németországban, a termelési mennyiségek ideiglenes kiigazítását igényli. ”
A Ford júniusban kezdte meg az Explorer gyártását, és szeptemberben, néhány hónappal azután, hogy a kereszteződés megtörtént, hozzáadta a Capri-t. debütálás a Goodwood Fesztiválon sebesség. De Kölner Stadt-Anzeige látott olyan dokumentációt, amely megerősíti, hogy az üzem sokkal több EV-t épít, mint amennyit képes eladni, és azt állítja, hogy még az új év után is a gyártósorok bizonyos napokon tétlen lesznek, és a napi termelés 630-ról 480 egységre csökken.
Az EV-támogatások vége Európában, a rossz fogyasztói bizalom és a belső égésű motorok 2035. évi tilalmának visszaszorításáról szóló vita összefogta az EV-k iránti kereslet korlátozását a kontinensen. De a Ford nem csak Európában szenved. Noha az EV értékesítése az Egyesült Államokban növekedett, a Ford nemrégiben bejelentette, hogy lebontja a tervezett elektromos SUV-kat, és inkább hibrideket épít.
carscoops