A Ford Pro elektromos járművek tovább haladnak hidegben az egyedi hőszivattyú-technikával

- A Ford Pro elektromos E-Transit Custom, E-Tourneo Custom és továbbfejlesztett E-Transit funkciója alapkivitelben egy innovatív hőszivattyú, amely növeli a vezetési tartományt hideg időben
- A Tech megtakarítja az akkumulátort azáltal, hogy fűtik a kabinot “mentes ” energiával, még akkor is, ha a külső hőmérsékletek messze a fagy alá esnek, akár 10% -kal nagyobb vezetési tartományban
- A szabadalmaztatott Ford rendszer gőzfecskendezést alkalmaz a hőszivattyú teljesítményének fokozására



A korai indulás, a késői befejezés és az éjszakai műszakok azt jelentik, hogy a nulla alatti hőmérsékleten történő vezetés továbbra is rendszeres esemény lehet a szorgalmas vállalkozások számára tavasszal. Most egy szabadalmaztatott Ford technológia segíthet a Ford Pro elektromos járműveknek tovább haladni az újratöltések között, így a tulajdonosok hideg időben többet tehetnek.
Alapkivitelben minden Ford E-Transit Custom-hez, 1 E-Tourneo Custom 2 és továbbfejlesztett E-tranzit, 3 a vállalat innovatív gőzbefecskendezett hőszivattyú (VIHP) technológiája hatékony módszert kínál a kabin melegítésére azáltal, hogy hőenergiát vesz fel a levegőből – kívül, még -10 ° C alatti hőmérsékleten is.
A kabin melegítése a “mentes ” energia elfogásával csökkenti az akkumulátor töltöttségét, hogy a járművezetők melegen és kényelmesen maradjanak. – több energiát jelent az akkumulátorban a munka elvégzéséhez.
A valós világban és a kifinomult laboratóriumi környezetben végzett tesztelés során a Ford mérnökei úgy találták, hogy a technológia javíthatja az E-Transit fokozott vezetési tartományát 7–10% között, összehasonlítva a hőszivattyú nélküli járművel.
“A kisteherautókat használó vállalkozások számára a felsők között megtett minden kilométer kevesebb állásidőt és több pénzt keres. Minden kilométert üldözünk, hogy maximalizáljuk a hatékonyságot, és hogy az elektromos flották termelékenyebbé és költséghatékonyabbá váljanak a szorgalmas vállalkozások számára. ” mondta Ingo Krolewski, a Ford éghajlati attribútumának és ellenőrzésének felügyelője.
A kabin kényelme és egész évben maximalizálása
A hőszivattyúk népszerű, energiahatékony módszer házak, irodák és a – utóbbi időben – elektromos járművek fűtésére. Nagyon hideg hűtőközeg-gázokat használnak a környezetből származó hő elnyelésére, majd ezeket a gázokat összenyomják a hőmérséklet emelése érdekében. Ily módon a hőszivattyú táplálására szolgáló kis mennyiségű villamos energia felhasználható nagyobb mennyiségű “szabad ” hőenergia kinyerésére.
A Ford szabadalmaztatott VIHP nagyobb előnyökkel jár, mint a hőszivattyú más tervei, ha gőzfecskendezéssel javítják a hatékonyságot a kisteherautó belső fűtése és hűtése során. Ha a külső hőmérséklet 25 ° C fölé emelkedik, a szivattyú integrált hűtőrendszere hőt is kihúzhat a kabinból –, csökkentve ezzel a kisteherautó légkondicionálójának működtetéséhez szükséges akkumulátorteljesítményt.
Közel két év finomhangolás több mint 100 szélcsatorna-tesztet és 25 000 kilométernyi valós értékelést jelentett minden modellnél. Hét dedikált tesztút olyan különféle feltételeket tartalmazott, mint egy spanyol nyár melege -34 ° C finn télig.
A fejlesztés az Egyesült Királyságban, Németországban és az Egyesült Államokban a Ford mérnöki csapata közötti együttműködés volt.