A friss Honda CR-V sportos és erőteljes megjelenése

2023 Honda CR-V

Tovább fejlődött az ismerős sziluett

Sportos, letisztult karosszéria teszi határozottabbá a CR-V megjelenését
A hosszabb tengely- és a szélesebb nyomtávnak köszönhetően még erőteljesebb a CR-V kisugárzása
Egymástól eltérő hűtőrács az e:HEV és az e:PHEV modellen

https://www.tiktok.com/@egyszermarlattam/video/7283066630215683360?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7271938625818117664

A vadonatúj Honda CR-V formaterve átfogó frissítésen esett át, hogy még sportosabbá váljon és még inkább prémium minőségérzetet keltsen. Szélesebb, hosszabb és még stílusosabb lett, így komolyabb, céltudatosabb benyomást kelt.

Sportos kiállás
A legújabb CR-V 10 mm-rel szélesebb és 80 mm-rel hosszabb, mint elődje, egyúttal sziluettjét is átrajzolták kissé, hogy még sportosabb legyen az összhatás. A megnövelt tengelytáv révén hátrébb kerülhettek az A-oszlopok és hosszabbá válhatott a motorháztető, tovább fokozva a dinamikus megjelenést. A merész vízszintes vonalak és a 40 mm-rel nagyobb tengelytáv dacára a CR-V hű maradt felmenőihez, de van egy kortárs művészi csavar a koncepcióban.

Ezt hangsúlyozza ki a feltűnő, agresszív orr-rész, valamint a nagyobb, méhsejtrácsos hűtőrács, ami magasfényű, fekete bevonatot kap. Akárcsak az utastérben, a karosszérián is megfigyelhetőek olyan egyedi stílusjegyek, melyek megkülönböztetik egymástól az e:HEV és az e:PHEV modellt. Utóbbinál például szélesebb, nyitottabb méhsejtrácsos légbeömlő díszíti az autó orrát, hogy még agresszívebb és sportosabb legyen a CR-V.

A körvonal fejlődése
Az alacsonyabbra helyezett ablak- és övvonal még letisztultabbnak láttatja a CR-V-t oldalirányból. A minimalista megjelenés érdekében dolgozták ki a különleges kilincset is, amelynél nincs kulcslyuk, a zár és maga a kilincs pedig egységet alkot, s közösen simul bele a formavilágba.

A határozottabb alsó vonalak és a kettős kerékjárati ívek jóvoltából még nagyobbnak és karakteresebbnek tűnik a CR-V, míg hátul a függőleges féklámpák és irányjelzők kombinációja ad tanúbizonyságot a szofisztikált átalakulásról, azon túlmenően persze, hogy azonnal felismerhetővé teszi a típust.

A Honda mérnökei sokat dolgoztak rajta, hogy a merész karosszéria aerodinamikai szempontból is optimális legyen. A hűtőrács alatt megcsodálható, alacsony és széles alsó lökhárító egyszerre hasznos és sportos, pláne, hogy az e:HEV modelleken automatikusan nyílik, illetve záródik a rostély, hogy minél kisebb legyen a légellenállás és az üzemanyag-fogyasztás. Két szélén apró légbeömlők nyílnak, melyek átvezetik a levegőt a lökhárítón, a kerékjárati első végére pedig kis terelőlapkákat szereltek, hogy megakadályozzák a légörvények kialakulását a kerekek körül. Ezeket optimalizált légáramlású A-oszlopokkal, sík alsó padlólemez-borítással és speciális hátsó légterelővel egészítették ki, hogy ideális legyen a CR-V alatti és körüli légáramlás, és nagy sebességnél is stabilan fusson.

Kifejező fényezések
Az új CR-V vásárlói hatféle fényezés közül választhatnak, közöttük olyan álomszép, a CR-V-nél először elérhető színekkel, mint a Canyon River Blue Metallic, a Diamond Dust Pearl és a Gold Titan Metallic. A Premium Crystal Red Metallic, Platinum White Pearl és Crystal Black tónus már az előző modellhez is elérhető volt, s most is szerepel a palettán.

A kibővített színpaletta mellett számos egyéb díszítőelem fokozza az összhatást. Az e:HEV modelleken matt fekete bevonatot kapnak a díszlécek és lökhárítók alsó részei, míg az e:PHEV esetében magasfényű fekete festés vonzza a tekintetet a hátsó légterelőre, a külső tükrökre és a hűtőrácsra.

A 18”-os, könnyűfém kerekek minden modellváltozathoz alapáron járnak, annyi különbséggel, hogy az e:HEV-nél Shark Gray, az e:PHEV-nél pedig Berlina Black színben tündökölnek.

https://www.tiktok.com/@begurulva1/video/7283064443804667168?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7271938625818117664