A GR Yaris még soha nem nézett ki ilyen vadul

- Kiterjedt vizuális módosításokat mutattak be a Toyota GR Yaris számára.
- A készlet tartalmaz ultraszéles sárvédőket, egy osztót és egy egyedi hátsó lökhárítót további szellőzőnyílásokkal.
- A demo autóban négy kipufogócső és extra csövek vannak, amelyek a hátsó lökhárító lyukaiból állnak ki.
A Toyota GR Yaris már rally-tenyésztett forró nyílásként ragaszkodott hozzá, de ez nem akadályozta meg a hangolókat abban, hogy még tovább tolják agresszív stílusát. A rendelkezésre álló sok utólagos karosszériakészlet közül az Result Japan legújabb széles testkészlete teljesen új szintre hozza a dolgokat.
Első pillantásra ez a GR Yaris úgy néz ki, mint valami egyenesen a digitális vakolat, de ez nagyon valóságos. Az építkezés kiemelkedő tulajdonsága az ultraszéles sárvédők, amelyek drámaian átalakítják a három ajtós ferdehátot. Ezek nem finom fáklyák, mivel az elejét 90 mm-rel (3,5 hüvelyk), a hátulját pedig hatalmas 130 mm-rel (5,1 hüvelyk) meghosszabbítják, így az autó közelebb áll a szuperautóhoz, kiegészítve az extra hangulathoz beépített szellőzőnyílásokkal.


























A sárvédőn túl a készlet tartalmaz egy nagy elülső osztót, szellőztetett motorháztetőt és agresszív oldalsó szoknyakat, amelyek megfelelnek a kibővített arányoknak. Hátulról az átalakulás még szélsőségesebb. A fél-spoiler csatlakozik egy opcionális GT-stílusú szárnyhoz, idő-támadó versenyző vibrációt idézve elő. A hátsó lökhárító nem csak a megjelenítésre szolgál, mivel további hűtőbemenettel és új, aerodinamikai kiterjesztésű diffúzorral rendelkezik
Mintha ez nem lenne elég, a demonstrációs járművet egyedi kipufogórendszerrel látják el, amely négyszögletes kipufogócsövet tartalmaz, csiszolt hatású, valamint további csöveket, amelyek a hátsó lökhárító lyukain keresztül kinyúlnak. Nem világos, hogy ezek a csövek olyan funkcionális célokat szolgálnak-e, amelyek nem növelik az autó fejét forgató vonzerejét, de a kipufogógáz vitathatatlanul vad. Nevezetesen, ez a beállítás, mint az utópiac könnyűfém kerekek, nem tartozik a kereskedelemben kapható karosszériakészletbe.
Eredmény Japán bemutatta GR Yaris épületét a nemrégiben megrendezett Tokiói Autószalon, ahol megosztotta a színpadot a Toyota Gazoo Racing saját középmotoros GR Yaris prototípusával. Ez arra késztett minket, hogy vajon ez a testkészlet képes-e működni a prototípuson is. Tekintettel a hatalmas hátsó szárnyra, a szélesebb sínre és a további hűtési bemenetekre, a középmotoros “hiper nyílás ” minden bizonnyal hasznosíthatja ezt az extra aero-t.
Mennyibe kerül?
Az érdeklődők számára a készlet már megrendelhető, az első szállítmányok várhatóan 2025. március és április között. Az Eredmény szerint Japán weboldal, az alapkészlet ára ¥594 000 ($ 3800). Az opcionális extrák között szerepel egy szellőztetett motorháztető ¥99 000 ($ 630), “szemhéjak ” 13 200 (¥85) esetén, és a GT stílusú hátsó szárny $ 198 000 (<TAG1) A kerekek és a kipufogógáz ára továbbra sem nyilvánosságra került, és a telepítés, amelyet a szakemberek erősen ajánlanak kezelni, nem tartozik ezekbe a költségekbe.
Míg a készletet tervezték az arccal felemelt GR Yaris, a demo autó valójában egy 2021-es módosított, előre felhelyezett példán alapult. Ez azt jelenti, hogy a vizuális módosítások kompatibilisek a forró nyílás összes verziójával, feltéve, hogy párosulnak az elülső lökhárítóval. Ezenkívül az Result Japan alulértékelt változatot kínál széles sárvédők nélkül, valamint alternatív hátsó szárny opciót kínál.