Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A haladás 2025.

Posted on 2017.08.01. By AztaCARom

Digitális, fenntartható és városi
Az ügyfél a középpontban van

Prémium digitális autóipari vállalattá (Premium Digital Car Company) alakulásának útján az Audi története legnagyobb átszervezését indítja el, amelynek eredményeképpen a márka minden értelemben digitalizáltan és fenntartható módon működik majd, valósággal újra feltalálva a nagyvárosi mobilitást.
 
A negyedik ipari forradalom alapvetően diszruptív, így a piac minden résztvevője számára elkerülhetetlen a teljes megújulás. Ennek hiányában a lemaradás veszélye fenyeget a piaci versenyben, nem utolsósorban olyan vállalatok mögött, akik csupán nemrég, ám merőben új megközelítésekkel, szolgáltatásokkal és ötletekkel jelentek meg a mobilitás piacán.
 
Barcelonában jól érzékelhető, hogy az Audi lelkesen áll e kihívás elé, mivel az pontosan megfelel a vállalat és dolgozói személyiségének. A haladás az Audi génjeibe van írva, a vállalat azon hozzáállását jelezve, amellyel mindig is folytatta tevékenységét. Segítségével az Audi a jövőben is olyan meghatározó megoldásokkal kíván szolgálni ügyfeleinek, amelyek előnyt biztosítanak számára.
 
quattro, könnyűszerkezetes építés, TFSI – az immár csaknem közmondásos „Haladás technikája” klasszikus bizonyítékai. A barcelonai fő termékpremier, az új Audi A8 ismét mércéül szolgálhat e tekintetben. Azt pedig, hogy ez az előny jóval többet jelent a puszta technikánál, jól bizonyítják az Audi A8 fejlesztései.
 
Az Audi – akár egy startup-cég – gyorsan és a hagyományoktól eltérően jelenik meg új üzleti területeken, új termékformákat vezet be és alapjaiban változtatja meg a nagyvárosi mobilitást. Az előny – egyfajta ígéretként – mindvégig azon elkötelezettséghez kötődik, hogy sose elégedjünk meg a jelenlegi helyzettel, hanem újra és újra jobb megoldásokat kutatva elemezzük azt. Az Audi számára ugyanis az előny több, mint csupán az élen járni – annak igényét is jelenti egyben, hogy még nagyobb szabadságot kínáljon ügyfeleinek.
 
E stratégia három fő súlyponti elem köré szerveződik, amelyek egyaránt megjelennek Barcelonában – az „Audi. A haladás. 2025.” mindig digitális, fenntartható és városi.
 

Digitális

Elérkezett a digitalizáció korszaka, a tárgyak internete révén egy csapásra adatok milliárdjai állnak rendelkezésünkre. Az intelligens algoritmusok, az öntanuló gépek és a mesterséges intelligencia immár önállóan értékelik ki a „Big Data” kínálta információkat, előnyök új dimenzióját nyitva az ügyfelek számára.
 
A virtuális valóság eszközeivel az érdeklődők immár interaktív módon állíthatják össze igényeik szerinti autójukat. Az „Audi, amikor és ahol csak szeretném” mottó szellemében az Audi 2020-ig 15 piacon egészíti ki igény szerinti (on-demand) megoldásokkal az egyéni mobilitást. A tervek szerint új digitális platform szolgál majd információkkal, szórakozással és további előnyökkel az Audi modellekben úton lévők számára.
 
A holnap termelése szintén fejlett internetes hálózatokba szervezve működik majd. Az okosgyár (Smart Factory) a gyártás minden fázisát digitális úton hangolja össze, miközben az autógyártás modulrendszerű termelési eljárások, mesterséges intelligencia és ember-robot együttműködés nyomán válik még rugalmasabbá, illetve kíméli hatékonyabban a természeti erőforrásokat.
 

Fenntartható

A posztmodern és az Upper Liberals trendformálói a fenntartható életmód követői – egyben az Audi fő vásárlói célcsoportja – akik e téren kivívott előnyét az elkövetkező évek során további társadalmi körök is kiépítik majd. E hosszú távú fenntarthatóság jellemezte társadalomban az Audi kellő felelősségvállalással vesz részt.
 
Az értékteremtés láncolata mentén újabb és újabb „zöld fejlesztések” („greenovation”) és technikai vívmányok jelennek meg, amelyek egyaránt a környezet és a klíma védelmében alkalmazhatók. Az Audi környezetvédelmi alapítványa ezen greenovation-fejlesztések felkutatása, illetve alkalmazása érdekében tevékenykedik.
 
A jövőért folytatott versenyben az elektromos mobilitás az Audi hajtásrendszere: 2020-ra már három intenzív formavilágú és nagyteljesítményű elektromos autó szerepel majd kínálatában. A „Tiszta autók tiszta gyárakból” mottó szellemében az Audi jelenleg az Audi e-tron brüsszeli gyártását alakítja ki szén-dioxid-semleges módon. Az Audi a belsőégésű motorok világában is egyértelműen a szén-dioxid-semleges mobilitásra összpontosít. Szintetikus üzemanyagok, hálózatról tölthető (plug-in) és mild-hibrid hajtásrendszerű modellek, illetve fejlett aerodinamika és könnyűszerkezetes építés fokozzák tovább az alapvető modellsorozatok gazdaságosságát.
 

Városi

A haladás hosszútávú látásmódot igényel, az Audi ezért már a holnaputánt alakítja. Az Audi Innovation Research trendkutatói és formatervezői világszerte a metropoliszok jövő-szcenárióit vizsgálják, termékek és szolgáltatások most következő generációit is már ennek alapjain alkotva meg. Az olyan mobilitási szolgáltatások, mint például az Audi on Demand, a márka különös igényességét igazolják a prémium mobilitás terén.
 
A haladás városi kontextusban a metropoliszok logikájának és életterének pontos megértését, majd velük közösen okos megoldások kifejlesztését jelenti. Korszerű technikáival – mint az automatizált vezetés és parkolás vagy épp a fejlett internetes hálózatokba szervezett városi infrastruktúra – az Audi aktívan fejleszti a nagyvárosi mobilitást. Az új okostelefon-alkalmazások, mint például az Audi myApp, a mobilizált emberek egyéni és széles körű segítői.
 
Audi. A haladás. – ez a stratégia az Audi szándékai szerint a 2025-ös esztendőn is jóval túlmutat, a teljes vállalatot és szolgáltatásait egyaránt új szintre emelve. A három stratégiai témakör bármelyikében végzett beruházások a másik kettőre is pozitív hatást gyakorolnak. Ennek során gyakran a digitalizáció a kulcs a fenntarthatóság növeléséhez és a kedvezőbb városi megoldásokhoz.
 
Jól illusztrálja mindezt a következő példa. Napjainkban a belvárosi forgalom mintegy 40 százalékáért a parkolóhelykeresés felelős. Az Audi fejlett hálózatba szervezi a forgalomáramlás információit, többek között azon adatok alapján is, amelyek az autók érzékelőiből a HERE digitális térképszolgáltató segítségével nyerhetők. Az eredmény pedig már rövidesen nagypontosságú útvonalvezetés lehet a szabad parkolóhelyekig, így elmarad a keresgélés generálta forgalom, s mérséklődnek a közlekedési torlódások. Az Audi 2016 óta rendelkezik tulajdonrésszel a HERE vállalatban. A világ valós idejű realitásindexének beruházásai mindenki számára előnyösek a városokban, például az indokolatlan járműforgalom drasztikus csökkentésével. Mindez nagyban hozzájárul a fenntarthatósághoz.
 

Digitális, fenntartható és városi – e stratégiai hármas vezet mindazon eredményekhez, amelyeknek neve: Audi. A haladás.

Ctrl+C - Ctrl+V Tags:2025, Audi, Audi Innovation Research, Audi on Demand, autó, digitális, digitális autóipar, fejlődés, fenntartható, Haladás technikája, technika, városi

Bejegyzés navigáció

Previous Post: A Volkswagen-csoport az év első felében 5,2 millió kiszállítást teljesített
Next Post: 1,4 százalékos növekedésben a Hyundai

Kapcsolódó cikkek

  • Hertlik Donoven legjobb magyarként állhatott dobogóra az endurocross nyitóversenyén Ctrl+C - Ctrl+V
  • Turánék borulása, majd értékes pontszerzése Ctrl+C - Ctrl+V
  • A LIQUI MOLY a frankfurti Automechanikán mutatja meg teljes választékát Ctrl+C - Ctrl+V
  • Európában is megkezdi plug-in hibrid elektromos autói gyártását a Toyota Ctrl+C - Ctrl+V
  • A vadonatúj Forza 125 műszaki adatai Bemutató
  • A vadonatúj 350-es Honda Forza váza és felfüggesztése Bemutató

Keresés

2023. március
hKscpsv
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« febr    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Mi az a blogger lapcsoport tagja.
  • Új csúcskategóriás okoseszközöket mutat be a Huawei Európában
  • A Sony 2023-as tévéi
  • Vetman – A szuper állatorvos
  • Petőfi Sándor kutyája éve még BKV-zni is megtanult
  • Két betegség kapcsolata, amik világszerte millióknak okoznak kellemetlen és fájdalmas tüneteket a mindennapokban
  • Van képünk hozzá (23.03.26.) – Peugeot 508 SW
  • Van képünk hozzá (23.03.25.) – Silk FAW Hongqi S9
  • Van képünk hozzá (23.03.24.) – Lexus GX
  • Amikor, nem az utasok szavaznak… Az év légitársaságának választották a Wizz Airt
  • Van képünk hozzá (23.03.23.) – Alpine A110 S
  • Jövő kedden és pénteken tartják két metróállomás füstpróbáját
  • A Volkswagen Atlas így teljesítette az IIHS töréstesztet
  • Az idei esztendő a válságállóság és a válságkezelés tesztje lesz
  • A Subaru Ascent abszolváltaa mérsékelt átfedésű IIHS töréstesztet
  • A kutyák és az emberek agya hasonlóan dolgozza fel a környezet hangjait – a tesztek alapján
  • Már nem éri meg helyben fagyit készíteni a cukrászdáknak
  • Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
  • Tovább kell erősíteni a hazai élelmiszerláncot
  • Folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
  • Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
  • A Grandlandot is megtapogatták
  • Megérkezett hazánkba is a frissített DS 3 és DS 7
  • Gondoltad volna, milyen nehézségekkel/veszélyekkel kell megküzdenie egy látássérült embernek a mindennapi közlekedésben?!
  • ASA…
  • Az Evolveo Z5 Strongphone-t is “megleste” Sanyi (Videóval!)
  • Alpine A110 S
  • A frissített DS 7-essel is gurultunk
  • DS 3 bemutatón jártunk
  • Túl a háromszázezren
  • Nagyon röviden a dízel Astráról (is)
  • 2023-ban számtalan program várja az élménymotorozás szerelmeseit Ctrl+C - Ctrl+V
  • BMW Motorrad International GS Trophy 2024 Namíbia Ctrl+C - Ctrl+V
  • A BMW R 18 Iron Annie egy fantasztikus, repülőgépek által ihletett egyedi motorkerékpár Bemutató
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 fotócsokor Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 képgaléria Hírek
  • A Harley-sok Egerbe mennek és újraélesztenék a Berva mopeded Ctrl+C - Ctrl+V
  • Fotókon a Brabus KTM 1300 R Edition 23 Hírek
  • Brabus KTM 1300 R Edition 23 Bemutató

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT