A Honda a Super Cub 50 Final Edition modellel búcsúzik a modelltől

  • A Honda két különleges kiadás bemutatásával fejezi be a Super Cub 50 gyártását.
  • A Final Edition az 1966-os Super Cub C50-ből merít ihletet, és retro fényezést kapott.
  • Amíg a Super Cub 50 megszűnik, a Super Cub 110 továbbra is gyártásban marad.

A Super Cub 50 elvitorlázik a naplemente felé, mivel a Honda úgy döntött, hogy a szigorodó károsanyag-kibocsátási előírások és az elektromos versenytársak megjelenése miatt fokozatosan megszünteti a kis lökettérfogatú mopedeket. Noha szomorú látni a modellt, a cég megfelelően bemutatja a motort, mivel két új speciális kiadást mutattak be.

A sztár kétségtelenül a nosztalgiával átitatott „Final Edition”, amelynek fehér és Bonnie kék külsője „a múltkori Super Cub-ra emlékeztet”. Ezüst és króm díszítések kísérik őket.

A cég nem sok mást mondott a motorról, de kéttónusú ülést, valamint egy speciális elülső emblémát tartalmaz, amelyen a „Honda 50 Final Edition” felirat olvasható. Hozzájuk csatlakozik az old school jelvény, amely az 1966-ban bemutatott, eredeti Super Cub C50-ből merít ihletet. A csúcsok közé tartozik a retro ihletésű műszercsoport, a hátsó tartó és egy speciális kulcs.

Az adózás előtti ár 270 000 ¥ (1765 USD) kezdődik, és a gyártás 2000 darabra korlátozódik. A rendelések november 8-án indulnak, és mindegyik 49 köbcentis motorral rendelkezik, 3,6 LE (2,7 kW / 3,7 LE) teljesítménnyel és 3,8 Nm nyomatékkal.

Míg a Final Edition vonzó lesz a gyűjtők számára, a Honda egy még ritkább Super Cub 50 Hello Kitty Editiont kínál. 300 darabra korlátozódik, és mindegyik ára adózás előtt 300 000 ¥ (1961 USD).

A kerékpár a Hello Kitty 50. évfordulója előtt tiszteleg, és macska ihlette oldalburkolatokkal, valamint különleges jelvényekkel rendelkezik. Színes hangszerelés, speciális kulcs és egyedi ülés is található, amelyen Hello Kitty karakterek láthatók.

A hajtáslánc a Final Editionnal közös, de a Honda is kínál majd egy Super Cub 110-es változatot. Ahogy a neve is sugallja, nagyobb, 109 köbcentis motorja van, 7,9 LE (5,9 kW / 8 LE) teljesítménnyel és 8,8 Nm nyomatékkal.

Ami a Super Cub 110-et illeti, itt van, hogy maradjon. A Honda megerősítette, hogy a motornak ez a valamivel erősebb változata továbbviszi a Super Cub örökségét, biztosítva, hogy a világ egyik legnépszerűbb motorja még ne vonuljon be teljesen a történelembe.

(CarsCoops)

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!