A Honda új, 2026-os „útlevelét” kétségbeesetten komolyan kell venni, mint egy terepjáró
- A vadonatúj 2026-os Honda Passport szélesebb, hosszabb tengelytávval rendelkezik, és megnöveli a szabad magasságot.
- A TrailSport modellek valódi bash lemezeket, helyreállítási pontokat és terepjáró gumiabroncsokat kapnak.
- A közepes méretű SUV minden verziója természetesen szívott 3,5 literes V6-os motort kap 10 sebességes autóval.
Ez a vadonatúj 2026-os Honda Passport: durvabb, keményebb és négyzet alakú veszi át a népszerű közepes méretű SUV-t. A Honda ezt a legeredményesebb SUV-ként — -nek nevezi, de ha őszinték vagyunk, ez nem a legmerészebb állítás, mivel a japán autógyártó nem ismert az iszapot dugó terepjárókról.
De a Honda azt akarja, hogy vegye komolyan az új útlevelet, különösen annak TrailSport verzióját. Ezen állítások teljesítése érdekében terepjáró felfüggesztés, terepjáró gumiabroncsok, helyreállítási pontok és bash lemezek vannak az alsó rész védelme érdekében.
Azt is észreveszi, hogy néhány riválissal ellentétben a Honda úgy döntött, hogy nem zavarja leépítést, turbókat vagy hibrid rendszereket. Itt van egy jó öreg 3,5 literes V6 a motorháztető alatt — egy másik tényező, amely biztosan vonzó a terepjáró hívők számára.
Boxy stílus, bárhol is néz
A legnagyobb nyom, hogy az Útlevél valami másnak szándékozik lenni, nyilvánvaló stílusában. Elmúltak a meglehetősen vágyalan “SUV, vagy keresztirányú ” megjelenésű, szögletesebb és vésettebb mintával helyettesítve. Az első homály homályosan emlékeztet a Honda Crossroadra (a második generáció, nem pedig az újratöltött Land Rover A ’90-es évek felfedezése, amelyet Japánon kívül soha nem adtak el.
De bár ez a modell nagyon kényelmesen lágy útválasztó volt, amely nem tartana 10 percig vadonban, a 2026-os útlevél üzleti tevékenységet jelent. A talajmagasság magasabb, mint a kimenő modellnél, és a rövidebb elülső túlnyúlásnak köszönhetően jobb megközelítési szöget biztosít a terepjáró képességhez.
Az új Passport szintén egy hüvelyk szélesebb és 2,75 hüvelyk hosszabb tengelytávval rendelkezik, mint a kimenő modell. Lángolt sárvédőkkel és kiemelkedő motorháztetővel rendelkezik. Az elülső homlokzatra és az acél csomagtérajtóra vastag “PASSPORT ” betűk vannak bélyegezve. Ráadásul az összes Passport \ modell 18 hüvelykes kerekekkel rendelkezik, 31 hüvelykes gumiabroncsokba csomagolva.
A Honda kibővítette kiegészítők kínálatát, ismét azokra összpontosítva, akik szeretnek elmenni a legyőzött ösvényről. A kiegészítők hivatalos listája sziklacsúszkákat, tetőtéri platformokat és alumíniumlemezeket tartalmaz. Bónuszként a régebbi útlevelek rajongói számára és CR-V-k, az összecsukható piknikasztal visszatért.
A Honda azt akarja, hogy a TrailSport az üzleti életre szóljon
A TrailSport sorozatot először 2022-ben vezették be, azzal a kezdeti kísérlettel, hogy a Passport kis vizuális átalakítást végezzen extra műanyag burkolattal, exkluzív színű, szezonális gumiabroncsokkal és hamis csúszólapokkal. A 2024-es frissítés nem adott sok extra hitelességet ahhoz, amit egy külön terepjáró különlegességnek kellett volna tekinteni, így a dolgok kissé gyengék voltak.
Úgy tűnik, hogy ez megváltozik a Honda Passport 2026-os TrailSport és TrailSport Elite kiadásaival. Ezek a csúszólapok már nem hamisak, és ehelyett úgy ítélték meg, hogy a jármű teljes súlyát hordozzák. A TrailSports General Grabber terepjáróval van felszerelve gumiabroncsokegyütt fejlesztették Tire tábornokkal. Ugyanakkor a felfüggesztés már terepen van beállítva —, és talán a legfontosabb, hogy most már több szabad hely van a TrailSport jelvénynél, ami nyilvánvalóan hiányzik a korábbi iterációkban.
A világos narancssárga, funkcionális elülső és hátsó helyreállítási pontokat állítólag a Passport bruttó súlyának kétszeresére értékelik. A négykerék-meghajtású rendszernek most már saját logikai rendszere van, és vannak további kamerák, amelyek segítenek látni, hol vannak a kerekek az ösvényen.
A Honda szerint a platformot a kezdetektől fogva tervezték azzal a szándékkal, hogy a TrailSport valódi terepjáró képességeket biztosítson, ami szintén elősegíti a teljes Passport felállás vezetését, kezelését és általános finomítását, az első oldalirányú 72% -os növekedésnek köszönhetően. merevség és a hátsó torziós merevség 50% -os növekedése.
A 2026-os útlevéllel kapcsolatban azonban nem minden forradalmi. A motorháztető alatt egy viszonylag bonyolult, 3,5 literes V6-os motor található. A korábbi modellekhez hasonlóan ez egy motorválasztás, hogy mindegyiket uralja, egy 10 sebességes automatikus sebességváltóval, amely gondoskodik a műszakokról. 285 lóerőt, további 5 póni szivattyúz, mint a 2025-ös útlevél, és 262 lb / láb nyomatékot.
Belső
A durva és kemény külső ellenére a belső tér továbbra is elég szép hely, hogy legyen. A Honda szerint a kabin a legkülönlegesebb, mint valaha: az első sor mögött (+ 5,8 cu.-ft.) És legfeljebb 44,0 cu.-ft.1 (+ 2,8 cu.-ft.) A második sor mögött, amely magában foglal egy nagyobb, átalakított padló-tároló területet.
A teremtés kényelme magában foglalja az új “karosszériát stabilizáló ” üléseket és egy szabványos 10,2 hüvelykes digitális műszerfalot a műszerfal tetején, amely olyan dolgokat jelenít meg, mint a magasság, a hangmagasság és a tekercs a TrailSport modelleken. A központi képernyő 12,3 hüvelykre lett frissítve, és a szokásos Apple CarPlay és Android Auto, valamint a Google alkalmazások csomagjával érkezik. Van még egy új Bose 12 hangszórós audiorendszer. A TrailSport modellek 110 V-os aljzatot kapnak a középső konzolban is.
Elérhetőség és árképzés
A Honda még nem határozza meg túl az árakat, ehelyett azt mondja, hogy az Útlevél kiindulási ára “lesz a $ 40 000 közepén. ” Az útlevelet továbbra is a Honda Autóüzemben készítik, Lincolnban, Alabama, és a jövő év elején jelenik meg a márkakereskedésekben.
carscoops