A Hyundai és az Amazon partnerségre lépett az online autóértékesítés érdekében

  • Az Amazon online járműértékesítést indít az Egyesült Államokban, 2024-től kezdve a Hyundai-al, így az ügyfelek kényelmesebbé teszik az általuk választott jármű megtalálását és megvásárlását az Amazon.com oldalon, és azt a helyi márkakereskedésben.
  • A Hyundai az AWS-t nevezi meg előnyben részesített felhőszolgáltatójaként, hogy elősegítse az autógyártó működésének, termelésének és ügyfélszolgálatának digitális átalakítását.
  • Az Amazon és a Hyundai bemutatja az Alexa beépített élményt a következő generációs Hyundai járművekben

Az Amazon (NASDAQ: AMZN) és a Hyundai Motor Company stratégiai partnerséget jelentettek be, hogy innovatív új élményeket nyújtsanak az ügyfeleknek. A bejelentésre a 2023-as Los Angeles-i Autószalonon került sor. A stratégiai együttműködés részeként az Amazon 2024-ben elindítja a Hyundai járművek online értékesítését az Egyesült Államokban. A Hyundai az AWS-t nevezte meg felhőszolgáltatójának, hogy elősegítse a digitális átalakulást és a Alexa Beépített élmény a Hyundai következő generációs járműveihez.

„A Hyundai egy rendkívül innovatív vállalat, amely osztja az Amazon szenvedélyét, hogy minden nap jobbá és könnyebbé tegye ügyfelei életét” – mondta Andy Jassy, ​​az Amazon vezérigazgatója. „Széles, stratégiai partnerségünknek pontosan ezt kell tennie, kezdve az ügyfelek online járművásárlási lehetőségének megváltoztatásától az Alexa használatának egyszerűsítéséig a Hyundai járművekben szórakoztató, vásárlás, okosotthon-beállítások és naptárellenőrzés céljából, és lehetővé teszi a Hyundai számára, hogy átalakuljon. ügyfélélményeit és üzleti működését az AWS-re való átállással. Alig várjuk, hogy sok éven át közösen találjunk ki.”

„A világ egyik leginkább ügyfélközpontú szervezetével való együttműködés hihetetlen lehetőségeket nyit meg, miközben tovább bővítjük portfóliónkat, bővítjük értékesítési hálózatunkat, előmozdítjuk az átállást a villamosításra és megvalósítjuk a jövő intelligens mobilitását” – mondta a Hyundai Motor Company elnöke. és vezérigazgató Jaehoon (Jay) Chang. „Az Amazon az ideális partner, aki segít megvalósítani a Progress For Humanity-ről alkotott elképzelésünket, beleértve az emberek és áruk hatékonyabb és fenntarthatóbb mozgásának javítását.” A Hyundai az első olyan autóipari vállalat, amely teljes körű tranzakciókat bonyolít le az Amazon üzletében az Egyesült Államokban, és ez egy újabb példa arra, hogy nagyszerű kiskereskedelmi partnereinkkel együtt továbbra is igyekszünk javítani az ügyfelek élményén.

Néhány további részlet az Amazon és a Hyundai bejelentésével kapcsolatban:

Járműértékesítés: 2024-ben az autókereskedők először árulhatnak járműveket az Egyesült Államokban az Amazon üzletben, és a Hyundai lesz az első olyan márka, amely ügyfelek vásárlása. Ez az új digitális vásárlási élmény megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy online vásároljanak új autót, majd a számukra megfelelő időpontban átvegyék vagy kiszállítsák a helyi márkakereskedésbe. Az ügyfelek számos preferencia alapján kereshetnek az Amazonon a környékükön elérhető járműveket, beleértve a modellt, a díszítést, a színt és a jellemzőket, kiválaszthatják kedvenc autójukat, majd online vásárolhatnak fizetési módokkal. A kiválasztott finanszírozás pedig mindezt belül. az Amazon-élményt, amelyet már ismernek és megbíznak. Ez az új vásárlási élmény új lehetőséget teremt a kereskedők számára, hogy bemutassák választékukat, és kényelmet kínáljanak ügyfeleiknek.

Felhő átalakítás: A Hyundai az AWS-t választotta felhőszolgáltatóként, hogy felgyorsítsa digitális átalakulását az AWS széles körű, iparágvezető képességeinek kihasználásával a számítástechnikától, a tárolástól, az adatbázisoktól és az elemzésektől a generatív mesterséges intelligencia és a dolgok internete (IoT). Az új, több évre szóló megállapodás részeként a Hyundai egyre inkább adatvezérelt szervezetté válik felhő-első technológiai stratégiával, és az AWS-hez migrálja jelenlegi helyszíni alkalmazásait – amelyek támogatják a kutatással, a termékfejlesztéssel és az ügyfelek bevonásával kapcsolatos dolgokat. . A Hyundai előnyben részesíti az olyan üzleti eseteket, mint a gyártás és az ellátási lánc, hogy elősegítse a termelés optimalizálását és a költségek minimalizálását, a biztonságot és a katasztrófa-helyreállítást a rugalmasság érdekében, valamint a csatlakoztatott járművek fejlesztését, hogy új funkciókat kínálhassanak a vezetők számára. Az AWS és a Hyundai egy Master Builder képzési és minősítési programot tervezett és valósított meg, hogy a Hyundai mérnökeit a kritikus felhőalapú készségek terén képezze.

Járműbe épített megoldások: 2025-től az új generációs Hyundai járműveket vásárló ügyfelek hozzáférhetnek az otthoni kihangosított Alexa-élményhez, miközben menj az autód. A Hyundai vezetői egyszerűen megkérhetik Alexát, hogy játsszon le zenét, podcastokat vagy hangoskönyveket, állítson be emlékeztetőket, frissítse a teendők listáját és ellenőrizze a naptárakat. Az ügyfelek az útról is irányíthatják okosotthonukat, például hazafelé hívhatják a hőt, ellenőrizhetik, hogy az ajtók zárva vannak-e, valamint kezelhetik az intelligens világítást és az Alexa-rutinokat. A járművezetők forgalmi híreket vagy időjárás-jelentéseket is kérhetnek az Alexától, és hangvezérléssel vezérelhetik a jármű médialejátszóját vagy navigációs rendszerét, bizonyos Alexa-funkciók pedig akkor is elérhetők, ha az internetkapcsolat szaggatott vagy nem elérhető.

(#JAJJNEMIDE!)