A Hyundai frissíti a Grand i10 Nios és Aura „testvéreket”

Az indiai-spec modellek felülvizsgált stílust és több funkciót kapnak, megelőzve európai társaikat, amelyek szintén várhatóan arcmaszkot kapnak ebben az évben

A Hyundai bemutatta az arccal emelt i10 családot Indiában, beleértve a Grand i10 Nios ferdehátot és az Aura szedánt. A mechanikusan kapcsolódó modellek részesülnek a vizuális frissítések előnyeiből, amelyek lehetővé teszik a nagyobb megkülönböztetést közöttük, több technológiai funkcióval, és átviteli hajtóművek, kivéve a turbófeltöltéssel ellátott 1,0 literes, amelyet a tartományból megszüntettek.

A Hyundai Grand i10 Nios-t 2019-ben vezették be az Aura szedánnal, 2020-ban, ami 2023-ra teszi a tökéletes időt az életciklus közepén történő frissítésre. Vegye figyelembe, hogy a Hyundai hamarosan arcra emeli a Európai i10 ami nagyon hasonló, de kissé kisebb, mint a Grand i10 Nios.

Az indiai-spec modellek ikreknek tűnt de most mindegyik megkülönböztetett stílust alkalmaz az átalakított lökhárítóknak köszönhetően. A Grand i10 Nios megtartja a rács nélküli orrot nagyobb lökhárító bevitellel, amely az oldalakon átnyúlik, és új pár DRL-t az oldalsó bemeneti nyílásokon. Az Aura lökhárítójának bevitele szintén nagyobb lett, és az egyedi DRL-ekkel összekötött oldalsó bemeneti nyílásokkal rendelkezik, de a fényszórók között vékony rácsot kapott, amely a nagyobbra emlékeztet HB20S Latin-Amerikából.

A modellek profilja változatlan marad, mivel a faragott karosszéria még mindig meglehetősen modern. A hátsó részben a Grand i10 Nios LED-csíkkal és frissített hátsó lámpás grafikával rendelkezik, míg az Aura nagyjából ugyanaz, megtartva aláírási spoilerjét.

A belső frissítések az új kárpitozási lehetőségekre és a kiegészítő szolgáltatásokra korlátozódnak, beleértve a vezeték nélküli töltőpadot, az USB-C portokat és a műszercsoport analóg mérőinek közötti 3,5 hüvelykes kijelzőt. A 8 hüvelykes infotainment érintőképernyőt a kimenő modellekből, a hátsó éghajlati szellőzőnyílásokhoz hasonlóan átviszik. Ennél is fontosabb, hogy mind a Grand i10 Nios, mind az Aura négy ( légzsákkal, kettő ) helyett, hat légzsákkal a magasabb burkolatokon. Autó fényszórókat, kulcs nélküli bejáratot, visszapillantó kamera hátsó parkoló érzékelőket, ABS-t és ESC-t is kapnak, de nem számítanak rá képzeletbeli ADAS.

A hajtóművek vonatkozásában mind a Grand i10 Nios, mind az Aura ugyanolyan természetesen szívott 1,2 literes Kappa négyhengeres benzinmotorral kaphatók, amelyek 82 lóerős ( 61 kW/ 83 PS ) és 114 Nm ( 84 lb-ft ) nyomaték. Lehetőség van egy benzin és CNG-vel működő két üzemanyagú 1,2 literes motorra is, amely 68 lóerős ( 50,5 kW / 69 PS ) és 95 Nm ( 70 lb-ft ) nyomaték. Az áramellátást az első tengelyre továbbítják akár ötfokozatú kézi, akár automatikus sebességváltóval, a két üzemanyagú motor csak kézi. Sajnos a Hyundai megszüntette a hatalmasabb turbófeltöltéssel ellátott 1,0 literes TGDi benzinmotorot.

A frissített Hyundai Grand i10 Nios és Aura már előre megrendelhető Indiában. Az autógyártó nem hozta nyilvánosságra az árakat, de a helyi média azt javasolja, hogy a ferdehátú 6 lakh ( $ 7 339 ) és a szedán esetében 6,5 lakh ( $ 7 951 ) kezdőárát. A közelgő, arccal emelt EU-specifikáció, a Hyundai i10 várhatóan drágább lesz, a szélesebb körű felszerelés miatt.

carscoops