A Hyundai magához öleli viking szellemét a Super Bowl kapcsán

A Detroit Lions esélyes a Super Bowl megnyerésére, de a Ford, a General Motors és a Stellantis továbbadta a reklámot az esemény során. Nincsenek egyedül, hiszen idén számos autógyártó a pálya szélén ül majd.

A Toyota azonban állítólag meggondolta magát, mivel az Ad Age nyilatkozatot kapott, miszerint a rendezvényt a 2024-es Tacoma népszerűsítésére használják fel. Amint az autógyártó elmagyarázta, a Super Bowl egybeesik az újratervezett, közepes méretű teherautó bemutatásával, és „nagyon örülnek, hogy kiemelik a vadonatúj Tacoma nyomvonalát meghatározó erejét és legendás képességeit”.

Amikor további részletekre szorgalmazták, egy szóvivő azt mondta a kiadványnak, hogy a szívbeli változás azután történt, hogy rájöttek, hogy „kreatív kivitelezésük van, amely a „Super Bowl méltó” szintjére emelkedik. A hirdetésről azonban jelenleg keveset tudunk.

A kapcsolódó hírekben a Hyundai bejelentette, hogy a hétvégi NFL Konferenciabajnokságon bemutatta az újratervezett Santa Fe-t. A Kansas City Chiefs a Baltimore Ravensszel, míg a Lions a San Francisco 49ersszel küzdött meg.

EXKLUZÍV HYUNDAI ÉS FORD PODCASTOK A BEGURULVA ÉS A PODCARS CSATORNÁINKON!

Annak érdekében, hogy hasznot húzzon a játékokból, a Hyundai egy új reklámot sugároz „Vikings” néven. Egy viking családot mutat be, amint Santa Fe segítségével élvezi a vadonban, mielőtt egy mobiltelefon visszaváltoztatja őket egy modern családdá. A Hyundai szerint „a Santa Fe felemeli a mindennapi élményeket, és képessé teszi a sofőröket arra, hogy magukévá tegyék viking szellemüket, és felfedezzék a közös új kalandok megtalálásának örömét.”

A crossover megérkezik az egyesült államokbeli márkakereskedésekbe, és 33 950 dollárba kerül, az 1 395 dolláros céldíj előtt. Ez 5200 dollárral több, mint elődje, de a crossover dobozosan új dizájnt, kényelmesebb utasteret és előkelő felszereltséget kínál.