A Jaguar D-Type csatlakozik az Aston Martin DB3S Special-hoz
- A jelenlegi tulajdonosi viszonyok 21 évét kihasználva ez az 1955-ös Jaguar D-Type (XKD546) teljesen dokumentált, és az eredetiség lenyűgöző példája, az eredeti első és hátsó karosszériaelemekkel együtt kínálva, vonzó vásárlók számára, akik egy legendás modellt eredetibb állapotban szeretnének kezelni.
- Jelenlegi otthonából származik, ahol az elmúlt 26 évben lakott, ez az 1956-os Aston Martin DB3S Special (131DB135) gyári kampányt adott ebben az időszakban a Works sofőrje, Reg Parnell a Tasmanian sorozatban, és a feladó által 1997 és 2006 között elvégzett átfogó helyreállítás előnyeit élvezi.
Az RM Sotheby’s továbbra is bővíti Monterey-kínálatát két jelentős brit versenyautó bejelentésével, mindkettő hosszú távú tulajdonból származik. Ezek a látványos versenyautók a cég zászlóshajójának montereyi aukcióján, a 17. sz. – 2023. augusztus 19.
1955 Jaguar D-Type – Kifejezetten a Le Mans-i 24 órás verseny megnyerésére tervezték, és kevés sportautót ünnepelnek annyira univerzálisan, mint a legendás Jaguar D-Type-ot. Ez a példa, az XKD 546 alváz, egyike az 54 gyártott példánynak, és korszakos versenytörténettel büszkélkedhet az Egyesült Államok délkeleti részén. Az 1990-es években márkaszakemberek restaurálták, jelenleg egy magángyűjteményből kínálják, amelynek az elmúlt 21 éve része volt. A brit zöld szép színkombinációját a feketén viselve az XKD 546 alváz a Coventry háromszoros Le Mans-díjas modelljének gyönyörű példája (becslés: 4 500 000 – 5 500 000 USD).
1956-os Aston Martin DB3S Special– A gyár monoposto versenyautóként, számozatlan DB3S alvázra építette. A 155-ös vagy közismert DP155-ös fejlesztési projektet a Works pilótájára, Reg Parnellre bízták, és a Factory kampányt indított a Tasmanian Series-ben Új-Zélandon 1956 elején. kezdeti tulajdonjogát Az Egyesült Királyságban a versenyeken való használat során az autó monoposoto karosszériáját 1957-ben eltávolították egy eredeti DB3S kétüléses karosszéria javára, amelyet a húsz vásárlóautó egyikéből szereztek be. A feladó által 1997 és 2006 között teljes körűen felújított DB3S Special alapos gondosságot élvez a jelenlegi 26 év alatt, és kiállították a Pebble Beach Concours d’Elegance kiállításon, valamint kampányoltak a Monterey Historics és a Colorado Grand kiállításon (becslés: 1 750 000 – 2 250 000 USD).
További versenya Monterey-i blokkon áthaladó szállítmányok a következők:
- 1966 Shelby 427 Cobra (CSX 3259), amely korábban a brit túraautó-bajnok, Frank Sytner tulajdonában volt, és Mike McCluskey kozmetikailag restaurálta (becslés: 1 200 000 – 1 400 000 USD).
- 1971 Lola T222 Chevrolet Can-Am vélhetően a gyártott T222 nyolc példájának egyike; újonnan adta el a legendás amerikai Lola forgalmazó, Carl Haas az SCCA veteránjának, David Causey-nek, aki az 1971-es Can-Am szezonban hat versenyen ült be az autóba (becslés: 400 000 – 500 000 dollár).
Gord Duff, az RM Sotheby’s aukciók globális vezetője , azt mondja, „Ezek a figyelemre méltó kiegészítések az autók már amúgy is hihetetlen keverékéhez csatlakoznak, beleértve Steve McQueen legendás Ferrariját és egy figyelemre méltó pajtaleletet . Gyűjtemény ferraris, ami tovább fokozza a várakozást a 2023-as montereyi aukciónkra. Az RM Sotheby’s és világszerte működő szakértői hálózatunk mindig elkötelezett amellett, hogy jelentős autókat szerezzen be, és egy rendkívüli kollekciót gyűjtsön össze, amit ezek az aprólékosan kiválasztott versenyautók mutatnak be. Mind a Jaguar D-Type, mind az Aston Martin DB3S Special ikonikus brit versenygépek, amelyeket gyártóik arra terveztek, hogy uralják a pályát és biztosítsák a győzelmeket. Maradjon velünk a további izgalmas hírekért és bejelentésekért a montereyi aukciónkkal kapcsolatban, mivel az elkövetkező hetekben további kiemelt eseményeket árulunk el. ”
Korábban bejelentett szállítmányok:
Lost & Found – A tökéletes „Barn Find” kollekció 20 elveszett Ferrarival.
Az 1967-es Ferrari 275 GTB/4, Scaglietti – Korábban a király királyának, Steve McQueennek a tulajdonosa.
Válogatás 14 rendkívül eredeti és történelmileg jelentős klasszikusból a Terence E. Adderley kollekcióból .