A Kia a League of Legends Európa-bajnokság szponzora
– A Kia a 2019-es League of Legends Európa-bajnokság fő támogatója
– A világ egyik legnépszerűbb e-sportjának támogatása új terület a márka számára
A Kia Motors Corporation ma hivatalosan is bejelentette, hogy az e-sport (online játékok versenye) támogatásába kezd, a League of Legends Európa-bajnokság (LEC) hivatalos szponzoraként.
Az LEC támogatásával a jövőbeni autóvásárlók fiatal csoportjaival hagyományosan törődő, Kia új területre lépett. A bajnokság főszponzoraként a cég egy filmet is bemutatott “Játékra készen” címmel az LEC legismertebb online kommentátorainak közreműködésével. Ebben a moziban Trevor “Quickshot” Henry, egy csapat legendás kommentátorral (Romain Bigeard, Indiana ‘Froskurinn’ Black, Daniel ‘Drakos’ Drakos, Aaron ‘Medic’ Chamberlain, és Andrew ‘Vedius’ Day) egy Kia Stingerben az LEC-re igyekszik.
A Kia a bajnokság kapcsán új, digitális marketing tartalmakkal is igyekszik felhívni a rajongók figyelmét 2019-ben, sikeres játékosok, kommentátorok és természetesen Kia autók részvételével. A Kia ki is állít az LEC helyszínén, kampányában a hétszeres Leagues of Legends bajnok e-sport csapat, a Fnatic tagjai vezetik a legfrissebb Kia modelleket.
“A Kia sporttámogatásai közismertek, ez az együttműködés azonban merőben újszerű lépés a márkától. A hagyományos sportok támogatásával párhuzamosan az e-sportok felkarolása ékesen bizonyítja a márka nyitottságát a fiatal generációk, a “digitális nemzedék” élete és életmódja felé. Első ilyen témájú filmünk – a legismertebb League of Legends kommentátorok közreműködésével – egy új és izgalmas korszak kezdetét jelzi. Izgatottan várjuk, hogy a 2019-es League of Legends Európa-bajnokság támogatói lehessünk,” Mondta Yong Won Cho, a Kia Motors marketingvezetője.
„Komoly reményekkel tekintünk az együttműködés elé. Úgy érezzük, a Kia támogatásával a League of Legends Európa-bajnokság (Európa vezető e-sport ligája) a nagy presztízsű sportesemények mellé kerül a Kia naptárában. Nagyon várjuk már a közös munkát, hogy különleges élményt és szórakozást nyújtsunk a League of Legends játékosainak és kedvelőinek Európa-szerte.” Mondta Alban Dechelotte, A Riot Games EU üzletfejlesztésért és szponzorációért felelős vezetője.
A 2009-ben bemutatott League of Legends online játék ma a világ legnépszerűbb e-sportja. A játékosok “bajnokokként” vesznek részt a játékban és csapatokat szerveznek. A csapatok egymással összecsapva harcolnak az elsőségért. Az LEC a League of Legends csúcsát jelenti Európában: tíz csapat méri össze erejét az elsőségért. Az LEC-t elkötelezett rajongók milliói követik digitális közvetítéseken keresztül.
Részletesebb információ:
– https://www.youtube.com/lolesports (Youtube)
– https://www.instagram.com/lolesports (Instagram)
– https://www.facebook.com/lolesports (Facebook)
– https://twitter.com/lolesports (Twitter)