Skip to content

Egyszer már láttam autót

…és ettől már szakértő – is lehetnék

  • Kezdőlap
  • Hírek
  • Közlekedés
  • Bemutató
  • Motor
  • Technikai sportok
  • Teszt a lelke
  • Toggle search form

A Kia elektromosautó-értékesítési stratégiájának újabb részletei

Posted on 2020.05.15.2020.05.14. By AztaCARom
  • Az akkumulátoros villanyautók a Kia európai eladásainak 6%-át tették ki
    2020 első negyedévében
  • 2025-re a Kia 11 villanyautó típust kínál majd a palettáján világszerte
  • Az első, kifejezetten elektromos hajtásra tervezett modell (egy crossover)
    2021-ben érkezik Európába, új padlólemezen, hosszú hatótávval, és
    gyorstöltési lehetőséggel
  • Minden európai Kia modellnek lesz villamosított hajtásláncú változata

A Kia Motors további részleteket hozott nyilvánosságra elektromos terveiből, miután európai eladásainak 6%-át az akkumulátoros villanyautók tették ki 2020 első negyedévében.

 Az év elején a Kia bemutatta ‘Plan S’ nevű programját, amellyel közép- és hosszú távon az iparági vezető szerepet célozta meg modelljeinek villamosításában, mobilitási szolgáltatásokban, konnektivitásban és önvezetésben egyaránt.
A Plan S határozottan körvonalazza a Kia technológiaváltási stratégiáját a belső égésű hajtásoktól az elektromos hajtás felé vezető úton.


A Kia “elektromos elhivatottsága” máris kiemelkedő eredményeket hozott az európai piacon. 2020 első negyedévében a tisztán elektromos hajtású autók értékesítése 75%-kal (6811 darabra) nőtt 2019 hasonló időszakához képest. Ez egyben azt is jelenti, hogy a helyi kibocsátás nélküli, elektromos hajtású modellek immár a márka európai eladásainak 6%-át adják. 2019 első negyedévében ez az arány még csak 2,9% volt.

Európa villanyautósítási terve
A Kia 11 új, tisztán elektromos hajtású akkumulátoros modellt mutat be több kategóriában világszerte 2025-ig.
Az újgenerációs villanyautó-sorozat első modellje 2021-ben lép piacra Európában, friss, kifejezetten elektromos autók számára tervezett modern műszaki alapokon. Az újdonság igazi crossoverként érkezik, kategóriákat átívelő és összekötő megjelenéssel, új megoldásokkal, valamint különleges vezetési és használati élménnyel. Hatótávja meghaladja majd az 500 km-t, miközben akkuja gyorstöltéssel kevesebb, mint 20 perc alatt is telíthető lesz.
Emilio Herrera, a Kia Motors Europe vezetője elmondta: “A Kia villanyautóinak jelentős része kifejezetten Európának készül majd, hiszen manapság ez a kontinens mutatja a legnagyobb piaci potenciált ezen a területen. Mai villaautóink (az e-Soul és az e-Niro) sikerei is bizakodással töltenek el bennünket. Az elmúlt öt év mindegyikében emelkedett elektromos modelljeink értékesítése, újdonságaink ezt a növekedést csak gyorsítani fogják.”
A 2021-ben érkező első új modell után a Kia Motors Europe a további újdonságok többségét is bevezeti majd. Ez egyben azt is jelenti, hogy minden új modellnek lesz legalább egy villamosított hajtásláncú, azaz könnyű hibrid, hibrid, plug-in hibrid, vagy tisztán elektromos változata, így a fejlett hajtástechnológiák az európai Kia eladások egyre nagyobb hányadát adják majd.

Új vezetési élmény
Az első új elektromos modell bemutatása után további emissziómentes Kiák érkeznek 2022- től, friss, specifikus műszaki alapokon és új, a mindennapi használatot még könnyebbé, egyszerűbbé tevő vezetési, valamint felhasználói élménnyel.
A Kia új modelljeinek többségét vásárlóinak pénztárcájához és szükségleteihez igazítható töltési megoldásokkal kínálja majd. A villanyautók 400 vagy 800V-os töltési lehetőséggel érkeznek, különösen gyors töltést is lehetővé téve a vevő igényeinek, és az adott modell használati módjának függvényében.
Pablo Martinez Masip, a Kia Motors Europe terméktervezésért és árazásért felelős vezetője így magyarázta ezt a stratégiát: “A lehető legtöbb értéket fogjuk adni a vevő pénzéért, valójában minden egyes autónknál erre törekszünk. Ennek megfelelően árérzékenyebb vásárlóinkat a 400V-os töltőrendszerekkel célozzuk meg. A 800V sem lesz azonban a csúcsmodellek privilégiuma, de egy bizonyos vevőkört megcélzó modelljeink biztosan ezzel készülnek majd.”
“Mindkét rendszer alkalmas lesz otthoni és utcai töltésre, de a 800-as egyértelműen a gyakran gyorstöltő vásárlóknak készül, azoknak, akik rendszeresen hosszabb távokat tesznek meg egyszerre. A 400V-os rendszer – miként az e-Niro és az e-Soul esetében is – szintén alkalmas gyorstöltésre, de inkább azoknak készül, akik flexibilisebbek töltési lehetőségeik tekintetében. Így minden igényre kínálunk megoldást.”

Növekvő értékesítés
A Kia időben nyitott, és lépett az elektromos hajtások felé, így a Plan S alapjai kiválóak. A cél évi 500.000 tisztán elektromos hajtású autó értékesítése világszerte 2026-ra, ugyanekkor a tervek szerint az európai eladások 20%-át teszik majd ki a teljesen elektromos hajtású modellek.
A mai villanyautó palettát új modellek egészítik majd ki, a cél az egyre inkább az alternatív hajtások felé forduló európai közönség igényeinek kiszolgálása.

Ctrl+C - Ctrl+V, Hírek Tags:elektromosautó-értékesítési stratégia

Bejegyzés navigáció

Previous Post: Röviden az új Voltia-ról
Next Post: Októberben versenyezhetnek Kiss Norbiék a Hungaroringen?

Kapcsolódó cikkek

  • #KariGerikerékpársugárút-fejlesztés kezdődött a XX. kerületben Hírek
  • Újabb összefogás a biztonságos motorozásért Hírek
  • Közlekedésbiztonsági ellenőrzést tartottak az M5-ös két vármegyei szakaszán Hírek
  • Változik a MÁV-Start menetrendje Hírek
  • A metaverzumban képezi munkatársait a Toyota Ctrl+C - Ctrl+V
  • Bővül a kerékpárszállítás lehetősége a villamosokon Ctrl+C - Ctrl+V

Keresés

@bertapress
@tesztalelkemindennek
2023. október
hKscpsv
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« szept    
Impresszum
Tulajdonos: Berta István

A honlap tartalmáért a szerkesztőbizottság felelős!

Rendszergazda: Varga Zsolt

e-mail:
bertanyuuz@gmail.com

A honlap a Médiabirodalom lapcsoport tagja.
#azélet1
A Börzsöny Speciális Mentők Egyesület támogatót keres
  • Egyre elterjedtebb, de még mindig sok a tévhit a munkaerő-kölcsönzés körül
  • Mi lesz a hip hoppal 50 év múlva?
  • Tokaj-Hegyalja a legfenntarthatóbb hazai úti cél egy kutatás szerint
  • Bruttó elszámolás mellett is megéri napelem-rendszert telepíteni
  • Zökkenőmentes félévkezdés
  • Van képünk hozzá (23.09.30.) –  Honda Shogo
  • Hétvégén szezonzáró futam a fotelralisták bajnokságában
  • Van képünk hozzá (23.09.29.) –  Subaru BRZ STI Sport Japan
  • Van képünk hozzá (23.09.28.) –  Mullen GT 925
  • Van képünk hozzá (23.09.27.) –  Honda Accord Japan
  • A Siemens Mobility Mireo Plus hidrogénvonata sikeresen teljesítette első tesztútját Bajorországban
  • Éles teszt! Megnyerte első versenyét az új Toyota GR Yaris Rally2
  • Banktudós egyetemisták kerestetnek a teszten
  • A Lego tovább tesztel, de jelenleg lemondott az újrahasznosított műanyagból készített építőkockák gyártásáról
  • Tesztkörúton szereplő, digitális automata központi ütközővel felszerelt vonatot mutatott be a Rail Cargo Hungaria Zrt.
  • Úton a fenntartható élelmiszeripar felé
  • Erre kell odafigyelni a tökéletes kávéélményért
  • Érik a magyar körte, október végéig szüretelik
  • Ünnepeljük együtt a világ egyik legnépszerűbb italát!
  • Bárányba borul szeptember utolsó hétvégéje
  • Anitával és Sanyival a Toyota Corolla Crosst is körbejártuk
  • Anita és Sanyi a csoDálatoS DS 9 E-Tense modellel is megismerkedett
  • Begurulva a tik-tokon is!
  • Kivételes Land Cruiser 2024 First Edition podcast
  • Exkluzív Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • Világraszóló szenzációról podcastolunk
  • Egy kevéske “alap” Sandero
  • Nincs megállás! A tik-tokon is elindultunk!
  • 2024-es Toyota Land Cruiser First Edition podcast
  • Toyota Land Cruiser 2024 podcast
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása és elektronikája Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 erőforrása Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 váza és futóműve Bemutató
  • A vadonatúj WR450F Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 stílusa és felszereltsége Bemutató
  • A 2024-es Honda NT1100 Bemutató
  • A Honda koncepciókínálata a japán mobilitási kiállításra sportkocsit és városi elektromos autókat tartalmaz Bemutató
  • Európa legnépszerűbb túramotorja, az NT1100, két feltűnő új fényezést kap jövőre Bemutató

In memoriam Zsiska Ferenc

Youtube

NMHH

Mti hírfelhasználó

Copyright © 2023 Egyszer már láttam autót.

Powered by PressBook News WordPress theme

We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
Cookie settingsACCEPT
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT