A Kia magyarországi szervizszolgáltatásai a járvány idején
Mint arról korábban már beszámoltunk, a hazai importőrök gyorsan reagáltak a jelenlegi helyzetre és – többek között – virtuális autószalonok nyitásával, valamint ózongenerátoros fertőtlenítés alkalmazásával védik ügyfeleik, illetve munkavállalóik egészségét.
A témával kapcsolatban a alábbi közlemény érkezett szerkesztőségünkbe:
‘A Kormány által elrendelt kijárási korlátozás idején a Kia magyarországi márkaszervizei a megszokott rendben fogadják ügyfeleiket munkanapokon 15:00 óráig, hiszen a korlátozás nem vonatkozik a gépjármű-szervizekre. A halaszthatatlan forgalombiztonságot, illetve mobilitást befolyásoló javításokon kívül az időszakos karbantartásokat is normál menetrend szerint végzik szervizeink.
A jelenleg kialakult speciális helyzetre megfelelő óvintézkedések életbeléptetésével válaszoltunk: munkatársaink maszkban és kesztyűben, megfelelő távolságtartással végzik munkájukat, az eszközöket, szerszámokat naponta többször fertőtlenítik, valamint a kereskedéseket és a műhelyeket is naponta többször fertőtlenítik és átszellőztetik. A gépjárművek ügyfeleknek történő átadását illetve visszaadását megelőzően azokat is megfelelő módon fertőtlenítjük – ózongenerátorral vagy vegyszeres kezeléssel.
A fentieken túl annak érdekében, hogy ügyfeleink számára a lehető legbiztonságosabb szervizelési módokat tudjuk biztosítani, két új szolgáltatást vezettünk be márkaszervizeinkben: a kontaktus nélküli ügyfélkezelést és a Kia “Házhoz megy a szerviz” szolgáltatást.
Ügyfeleinkkel kontaktus nélküli átadás-átvétel folyik, azaz minden esetben figyelünk arra, hogy akár a kulcs, akár az autó átadása-átvétele ne közvetlenül történjen. Ügyfelünk a kijelölt helyre parkolja autóját, a kulcsot, a forgalmit és a szervizkönyvet az ülésen hagyja, majd a kolléga védőfelszerelést tesz a kormányra, ülésre és a váltókarra, így kerül be az autó a műhelybe. Az ügyfél a javítási ajánlatot e-mailben, telefonon kapja meg, és ott is fogadja el. A szervizelést követően munkatársaink fertőtlenítik a gépjárművet, majd az ügyfél az átvételnél már emlíett módon kapja vissza azt.
A “Kia Házhoz megya szerviz” szolgáltatást azért vezettük be, hogy minden óvintézkedés mellett ügyfeleink autóinak szervizelése ne maradjon el. A szolgáltatást a szervizbe történő időpont kérésekor kell igényelni.
Ezen szolgáltatás értelmében kollégáink házhoz mennek ügyfelünk autójáért és a kontaktus nélküli átadás keretében beviszik a szervizbe az autót, majd a munka elvégzését követően vissza is viszik azt. Ez a módszer nem csak biztonságos, de kényelmes megoldást is jelent ügyfeleink számára.
A Kia márkaszervizek tehát zavartalanul üzemelnek, így ügyfeleinknek nem kell aggódnia, ha pont a járványhelyzet ideje alatt esedékes akár az időszakos karbantartás vagy éppen a garanciális probléma elhárítása.”