A Knorr-Bremse és az Alltrucks Truck & Trailer Service szervizhálózatában ügyfélközpontú járműszervizt nyújt minden Knorr-Bremse termékekkel felszerelt pótkocsihoz
- Egész Európára kiterjedő szervizhálózat az Alltrucks-szal együttműködésben a Knorr-Bremse utópiaci alkatrészekkel felszerelt pótkocsik gyors és egyszerű javítása céljából,
- Az új járműszerviz szolgáltatás egyablakos megoldást nyújt minden, pótkocsiba szerelt Knorr-Bremse rendszerhez
- A gyors, helyszíni döntéshozatal a Knorr-Bremsétől megszokott kiemelkedő minőségi színvonal fenntartása mellett idő- és költségmegtakarítást biztosít
A Knorr-Bremse, a fékrendszerek globális piacvezetője, valamint egyéb vasúti és haszongépjármű-rendszerek vezető szállítója új jármű-javítási szolgáltatás bevezetésével egyszerűsíti a felismert hibák javítását. Az Európa területének egészét lefedő Alltrucks különféle márkákra kiterjedő, teljes körű szerviz szolgáltatást nyújtó szervizhálózatával szövetkezve a Knorr-Bremse mostantól egyablakos megoldást kínál a haszongépjármű-flották üzemeltetői számára. Az együttműködésben részt vevő Alltrucks műhelyek mostantól közvetlenül, maguk dönthetik el hogy az adott meghibásodás megfelel-e a Knorr-Bremse garanciális feltételeinek.
„Új gépjármű-javítási szolgáltatásunk minden érintett számára kézzelfogható előnyöket kínál. A flottaüzemeltetők és a gépjárművezetők a Knorr-Bremse alkatrészek egyszerű javításához immár nem szorulnak a szokásos beszerzési forrásaikra. Mostantól közvetlenül az Alltrucks páneurópai partnerszerviz hálózatával intézkedhetnek és javíttathatják ki a hibákat a Knorr-Bremse garanciális feltételei alapján. Ez azt is jelenti, hogy biztonságosabb javítási folyamatban részesülnek, köszönhetően a szokásos, – a Knorr-Bremse által engedélyezett– nagyon magas minőségi szabványoknak, amelyeket a reklamációk kivizsgálásánál és döntéseknél alkalmaznak” – mondja Alexander Wagner, a Knorr-Bremse Haszongépjármű Üzletágának Utópiaci/Truckservices EMEA alelnöke – amikor az új javítási szolgáltatásról beszél. „A gyors döntéshozatali folyamatok és a gyártói specifikációkon alapuló javítási normák pedig csökkentik az érintett járművek állásidejét. A pótkocsigyártók számára hasznos a szükséges bér- és egyéb költségek csökkenése. Az új folyamat az Alltrucks szervizek számára is sokféle szempontból előnyös. A minőségbiztosítási esetek dokumentálásához szükséges idő például az erre a célra üzemeltetett online felületünk segítségével optimalizálható, amelynek köszönhetően azonnal elkezdhetik a javítási munkát és minden megbízást késedelem nélkül dolgozhatnak fel” – teszi hozzá.
Homer Smyrliadis, az Alltrucks ügyvezető igazgatója arról beszél, hogy: „Nagy örömünkre szolgál, hogy az Alltrucks szervizhálózata felhatalmazást kapott a Knorr-Bremse rendszerekkel kapcsolatos garanciális igények intézésére. Ez annyit jelent, hogy mostantól az Alltrucks partnerek szervizeiben átfogó szolgáltatást tudnak nyújtani minden ügyfelük számára bármyely Knorr-Bremse termékekkel felszerelt a pótkocsi- és vontatójavító egységének. A gyors vizsgálattól és diagnosztikától az azonnali döntéshozatalon keresztül a kiváló minőségű javításig terjedő új folyamat a flottaüzemeltetők számára megnöveli az értékes üzemidőt, ezáltal biztosítja ügyfeleik a fokozott elégedettségét és megnövelt hatékonyságot.”
Az új járműszerviz szolgáltatási és reklamáció kezelési folyamat a gépjármű gyártójától függetlenül az új gépjárművekben található minden Knorr-Bremse alkatrészre, továbbá minden utópiaci alkatrészre kiterjed. Az egyes reklamációk elbírálása során a Knorr-Bremse járműszervizelési szolgáltatásban részt vevő minden Alltrucks szerviz a Knorr-Bremse garanciális feltételeit veszi figyelembe. A felhasználó ennek megfelelően bármely, a haszongépjármű első nyilvántartásba vételét követő 24 hónapon belül megvásárolt alkatrészre, vagy utópiaci alkatrészek esetén az adott alkatrésznek a haszongépjárműbe történt beszerelését követő 24 hónapon belül bármely Alltrucks műhelyhez benyújthatja igényét. A szerviz ezt követően ellenőrzi a követelés érvényességét és dönt annak megalapozottságáról. A fentiekben meghatározottak alóli egyetlen kivételt az EconX® termékvonalhoz tartozó alkatrészekre vonatkozó garanciális idő jelenti, amelyekre vonatkozóan az igényeket minden esetben az érintett alkatrésznek az adott haszongépjárműbe történő beépítését követő 12 hónapon belül kell benyújtani.
A Knorr-Bremse járműszervizelési szolgáltatásban részt vevő Alltrucks partner egységek megtalálhatók a Knorr-Bremse TruckServices honlapján (truckservices.knorr-bremse.com) a Contact Finder menüpont alatt.