A közismert színész, Pedro Alonso játssza a főszerepet az új Alfa Romeo Junior bevezető kampányához készült „Learn to Love Again” reklámfilmben

  • A nagy pénzrablás (Money Heist) című sorozat Berlínjeként világhírűvé vált színésszel most az új Alfa Romeo Junior reklámfilmjében találkozhatnak a rajongók.
  • A „Learn to love again” című reklámfilmben Pedro Alonso arra csábítja a nézőt, hogy az észérvek tárgyilagossága helyett engedje, hogy a szenvedély vezérelje, és ily módon fedezze fel a sportosság fogalmát a méretosztályban újraalkotó kompakt sportautó által kínált, magával ragadó vezetési élményt.
  • A spanyolországi születésű Alonso, aki színészi pályafutása mellett festőként és íróként is aktív, mély vonzalmat érez minden iránt, ami olasz, a kultúrától kezdve a zenén át a művészetekig.
  • A reklámfilm az Alfa Romeo hivatalos YouTube csatornáján tekinthető meg.

Pedro González Alonso spanyol színész látható abban az új Alfa Romeo Junior reklámfilmben, amely a globális olasz márkát ebbe a stratégiai jelentőségű piaci szegmensbe visszatérítő kompakt sportautó bevezető kampányához készült. A választás nem volt véletlen, hiszen az ismert színész tagadhatatlanul szenvedélyes, merész, karizmatikus és elegáns – ezek pedig pont ugyanazok az értékek, amelyek mentén az Alfa Romeo az új Junior modell kivételes vezetési élményét tálalja, a szív, az ész és a lélek tökéletes egyensúlyának szellemében.

A Nagy pénzrablás című, népszerű streaming sorozatban játszott, ellenállhatatlan szerepe nyomán széles körű ismertségre és globális rajongótáborra szert tett színész alakítása valóságos kulturális jelenséggé tette Berlín általa megformált karakterét. Alonso pedig nemzetközi hírességgé, a modern televíziós sorozatok jelképévé vált – olyannyira, hogy a Netflix saját sorozatot adott karakterének. Alonso olyan, magával ragadó ember, aki kifinomult és karizmatikus, ugyanakkor titokzatos energia árad belőle – ezeknek az értékeknek köszönhetően pedig nem csupán elismert tehetségként, de a stílus és a merészség jelképeként is tekint rá a közönség.

Szenvedélyes személyisége nem pusztán a filmvásznon ölt testet: Alonso egyéb alkotóművészeti ágakban, így a festészetben és a kreatív írásban is aktív. Mindezeken a területeken ugyanolyan intenzíven nyilvánul meg, mint az Alfa Romeo a sportosságot időtlen dizájnnal és élvonalbeli technológiai megoldásokkal társító autóinak megalkotása során. Mondani sem kell, hogy ezen autók egyike az új Junior, amely saját méretosztályában újraírja a sportosságról alkotott elképzeléseket.

Az Alfa Romeo Junior egy olyan vagány, különleges tárgy, amely teljesen más módon értelmezi a sportosság fogalmát: túlmutat a puszta teljesítményen, és egy olyan, ideális képet fest a sportosságról, amellyel a rajongók teljesen új generációjának ejtheti rabul a szívét.  A Junior különleges képessége, hogy azonnal érzelmi kapcsolatot teremtsen vezetőjével. Ezt a gép és az ember között felépülő, szimbiotikus kapcsolat teszi lehetővé: az Alfa Romeo számára az automobil mindig is egy olyan izgalmas gépezet volt, amelyet szenvedéllyel és teljes odaadással kell megélni, és ez a jövőben sem fog változni.

Ilyenformán az új Junior új reklámkampányának egyszerre kellett kifejezésre juttatnia az autó ‘érzelmi’ kötődéseinek különböző aspektusait, és a modell sportos oldalának zabolátlan érvényesülését. A reklámfilm ezért közvetlenül a nézők szívéhez szól, arra kérve azokat, akiket érzelmeik vezérelnek, hogy tanuljanak meg újra szeretni, és kövessék a bennük élő, legintenzívebb szenvedélyeket.

Így született meg a „Learn to love again” reklámfilm, amelynek karizmatikus hőse (akit természetesen Pedro Alonso alakít) sutba dobja az ésszerűséget, és engedi, hogy magával ragadják őt a szerelem zsigeri, titokzatos hullámai. A reklámfilm nem autót akar eladni, hanem arra biztatja a nézőt, hogy engedjen a feltörő érzelmeknek, és szeressen bele az Alfa Romeóba. Végtére is vannak olyan érzelmek az életben, amelyek nem kézzel foghatók, és amelyekre a logika képtelen magyarázatot adni. Időnként az a helyes, ha a szívünkkel gondolkodunk. Az Alfa Romeo pontosan erre kéri rajongóit, és persze mindenki mást is: hogy tanuljanak meg ismét szeretni! Ki volna alkalmasabb ennek az erőteljes, ugyanakkor nagyon is bensőséges üzenetnek a közvetítésére, mint Pedro Alonso, ami merész szellemiségével és elvitathatatlan vonzerejével igyekszik meggyőzni a nézőt, hogy gondolja meg magát.

A spanyolországi Vigo városában, 1971-ben született Pedro González Alonso a madridi Real Escuela Superior de Arte Dramático (RESAD) színi iskolában végezte tanulmányait. Mielőtt nemzetközi hírnévre tett szert, egy sor spanyol filmben és televíziós sorozatban kapott szerepet: mesterien játszott például összetett, karizmatikus karaktereket a Padre Casares (2008-2015) és a Gran Hotel (2011) című alkotásokban. Az olasz kultúra – mindenekelőtt a zene, a filmművészet és a képzőművészet – elkötelezett rajongójaként a spanyol színész a közelmúltban kijelentette, hogy örömmel játszott volna együtt a legendás Marcello Mastroiannival, és hogy legnagyobb álma egy nap olyan rendezőkkel együtt dolgozni, mint Paolo Sorrentino vagy Nanni Moretti.

A magával ragadó, intenzív rövidfilm, amelynek szövegét az online sorozat ihlette, a Migrante kreatív ügynökség alkotása. Rendezője Sébastien Grousset, a gyártásért az Akita Film felelt.

A videó első részében Flavio Ibba és Marco Gualdi (Red Rose Productions) zenéje csendül fel, míg a második felében az „I Feel Love” (P. Bellotte / G. Moroder / D. Summer) dallama kíséri az eseményeket. A Warner Chappell Music Publishing kiadásában megjelent dal hangmérnökei Flavio Ibba és Carlo Palmas voltak, a dalban Loredana Fadda énekel (Red Rose Productions).

A magával ragadó reklámfilm előzetese megtekinthető az Alfa Romeo hivatalos közösségi csatornáin; a teljes, 60 másodperces szpot az Alfa Romeo YouTube csatornáján található meg. 

Kreatív ügynökség: Migrante

Executive Creative Director: Leonardo Ricagni

Kreatív igazgató: Sol Ricagni 

Ügynökségi producer: Edoardo Rossi 

Tartalom producer: Joe Di Maio

Kreatív: Franco Machado

Produkciós iroda: Akita Film

Rendező: Sébastien Grousset

Operatőr: Román Martinez de Bujo / Diego Indraccolo

Executive Producer: Davide Rizzi

Producer: Desirée Castelli / Valeria Biondolillo

Utómunka producer: Diana Passoni

Színkorrekció: Color en movimiento Madrid

Utómunka: Exchanges VFX

Audio utómunka: Top Digital

Zene | 1. rész: Flavio Ibba – Marco Gualdi (kiadó: Red Rose Productions)

Zene | 2. rész „I Feel Love” (P. Bellotte / G. Moroder / D. Summer), Warner Chappel Music Publishing, hangmérnök: Flavio Ibba – Carlo Palmas, ének Loredana Fadda (Red Rose Productions)


Tudtad?

Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!