A közösségi közlekedést népszerűsíti a MÁV-Volán csoport új kampánya

    A közösségi közlekedést népszerűsíti a MÁV-Volán csoport márciusi, Közösségi közlekedés a zöld jövőért című kampánya – közölte a vasúttársaság kedden az MTI-vel.

    Legfontosabb célcsoportjuknak az autózókat tekintik, a közlemény szerint őket szeretnék meggyőzni a közösségi közlekedés előnyeiről.    


    A kampány megszervezését fenntarthatósági szempontokkal indokolták. Az uniós klímacélok csak akkor teljesülhetnek, ha nő a közösségi közlekedés részaránya a személyszállításban, ebben pedig – mint írták – fontos szerepe van az egyéni döntéseknek. Három autóbusz, egy emeletes motorvonat, egy nagyobb HÉV-szerelvény legalább annyi utast vihet, mint több száz autó – tették hozzá.


    A MÁV-Volán csoport azért dolgozik, hogy az ország vasúti és közúti hálózatán modern, összehangolt, kiszámítható és jó minőségű szolgáltatást kínálhasson. A társaság ezzel azt szeretné elérni, hogy egyre többen válasszák a közösségi közlekedést az egyéni utazás helyett – olvasható a közleményben.